Про нас

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" Наказом Міністерства освіти і науки України від 15.07.2013 №977 "Про деякі питання діяльності державних професійно-технічних навчальних закладів м. Мукачеве" припинено діяльність Мукачівського професійного ліцею сфери послуг шляхом реорганізації (приєднання)...

1
Гарячі новини

Професії

ДНЗ 'Мукачівський центр ПТО' На базі 9-ти класів:
1.Швачка
2.Столяр будівельний, паркетник
3. Маляр, штукатур
4.Кухар, кондитер
5. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів,
електрозварник ручного зварювання
6.Продавець продовольчих товарів,
продавець непродовольчих товарів
 
 
На базі 11-ти класів:
1.Кухар, кондитер
2.Перукар (перукар-модельєр)
3. Електрогазозварник
 

Наше розташування

Головна

Педагогічний процес в умовах змішаного навчання: комунікація між педагогом та учнями на відкритому уроці математики

PavlikДля будь-якого навчання комунікація є невід’ємним складником педагогічного процесу. Від рівня комунікації залежить її ефективність, і дистанційне навчання тут не виняток.

Взаємодія між учнями та викладачами під час дистанційного навчання відбувається в межах штучно створеного комунікативного простору. Комунікативний простір передбачає сформовану ситуацію взаємодії, в якій є місце, час та взаємне бажання для спілкування, спрямовані на досягнення цілей процесу навчання. Саме така ситуація взаємодії з учнями сформована Павлик А.П. на відкритому уроці математики на тему «Логарифми та їх властивості» у групі №24 б. Викладач використовуючи платформу Zoom правильно спланувала час роботи на уроці, збалансувала навантаження між різними видами діяльності.
Пояснення нового матеріалу Алла Павлівна провела із супроводжуючою презентацією. Для закріплення теми з учнями виконано практичні вправи: «Закінчи речення», «Вільний мікрофон», «Знайди помилку». Вправи задані на домашнє завдання учні повинні виконати користуючись опорним конспектом розміщеним у Classroom і надіслати викладачу на E- mail для перевірки.
В умовах дистанційного навчання цей процес складніший, породжений необхідністю спільної діяльності, сприйняття та розуміння інших у віртуальному просторі, але можливість розгорнути діалог, який дозволив учням розвивати кмітливість, логічне мислення, математичну культуру тему уроку успішно освоєно.

zoofirma.ru

Ми в соцмережах

YouTube

Статистика відвідувань

  • Відвідувачі : 128
  • Статті : 760
  • Веб-посилання : 9
  • Перегляди статей : 1246325

Погода

Погода в Мукачево » Україна

 

 

                                                                                Ð†Ð½Ñ‚ерактивна карта навчально-практичних центрів

Інтерактивна карта навчально-

практичних центрів професійної

(професійно-технічної)

освіти України

zoofirma.ru