Вступ до центру

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" ОГОЛОШУЄ ПРИЙОМ УЧНІВ НА НАВЧАННЯ У 2017-2018 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.

Життя центру

Ще ніби вчора були першокурсниками. А сьогодні вже стали випускниками! Де можна мага такого зустріти щоб міг плин часу зупинити? Неначе мить, промайнули навчання роки. І ми як птахи розлетимось у різні боки.

Про нас

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" Наказом Міністерства освіти і науки України від 15.07.2013 №977 "Про деякі питання діяльності державних професійно-технічних навчальних закладів м. Мукачеве" припинено діяльність Мукачівського професійного ліцею сфери послуг шляхом реорганізації (приєднання) до...

Учнівське самоврядування

Майже тиждень у нашому навчальному закладі проходила спільна акція учнівського самоврядування та волонтерської групи «Милосердя» по збору допомоги для багатодітної сім'ї Товт. До акції долучилися майже всі групи центру та окремі працівники навчального закладу. ...

12345
Гарячі новини

Професії

ДНЗ 'Мукачівський центр ПТО' На базі 9-ти класів:
1.Швачка, оператор швацького устаткування
2.Кухар, кондитер;
3.Столяр будівельний, паркетник;
4.Продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів
5.Слюсар з ремонту автомобілів, електрозварник ручного зварювання
6.Маляр, штукатур
На базі 11-ти класів:
1.Кухар, кондитер IIступінь
  Кухар, кондитер IIIступінь
2.Перукар (перукар-модельєр)

Наше розташування

Головна

Виробничі ситуації – шлях до підвищення професійної компетенції учнів

2017 12 652   Дидакти та психологи за останні роки провели значну роботу щодо виявлення ефективних методів активізації учнів у процесі навчання. Дослідження показали, що ніякі засоби педагогічного впливу не дадуть бажаного результату, якщо учень залишається пасивним, якщо в нього не буде інтересу до навчання.

А пізнавальний інтерес тісно пов’язаний з потребою, яка характеризується тим, що в людини виникає необхідність відкривати невідомі їй знання і способи дії. 

   Ефективність використання на уроках виробничого навчання виробничих проблемних ситуацій продемонструвала 20 грудня 2017 року майстер виробничого навчання Бойко І.І. під час відкритого уроку на тему «Приготування котлетної маси з м’яса та напівфабрикатів з неї».
   Мета уроку - практично закріпити теоретичні знання з теми та відпрацювати навики розрахунку сировини для приготування заданої кількості напівфабрикатів з неї. При актуалізації знань учні змагалися у виконанні інтерактивної вправи «Ти мені - я тобі»: визначенні харчової цінності м’яса, його якості, характеристики напівфабрикатів з котлетної маси, вимоги до зовнішнього виду напівфабрикатів. Показ нових прийомів майстер в/н супроводжувала характеристикою можливих недоліків при виконанні роботи. При закріпленні матеріалу учні виконали вправу «Відгадай мене» та вирішили виробничі ситуації. Використання виробничих ситуацій у навчанні створює такі умови, за яких в учнів виникає потреба в пізнанні, бажання подолати труднощі заради нового.

   Важливо відмітити те, що майстер в/н ефективно використала на уроці інформаційно-комп’ютерні технології та інтерактивні методи навчання. Знання, здобуті в навчальному закладі, досвід творчої діяльності у подальшому стануть не лише основою, а й стимулом самоосвіти і самовдосконалення учнів.
                        2017 12 919 330 2017 12 153 641

zoofirma.ru

Ми в соцмережах

YouTube

Статистика відвідувань

  • Відвідувачі : 50
  • Статті : 438
  • Веб-посилання : 9
  • Перегляди статей : 677682

Погода

Погода в Мукачево » Україна

zoofirma.ru