Вступ до центру

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ до Державного навчального закладу «Мукачівський центр професійно-технічної освіти» на 2019 рік ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" ОГОЛОШУЄ ПРИЙОМ УЧНІВ НА НАВЧАННЯ У 2019-2020 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.

Про нас

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" Наказом Міністерства освіти і науки України від 15.07.2013 №977 "Про деякі питання діяльності державних професійно-технічних навчальних закладів м. Мукачеве" припинено діяльність Мукачівського професійного ліцею сфери послуг шляхом реорганізації (приєднання) до...

Спортивно-масова робота

за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631453350275165) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631446440275856) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631439350276565)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1616398931780607)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1603209133099587)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1574673062619861) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1515274455226389) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1494056434014858?pnref=story) 26 жовтня 2017р. На базі ДНЗ «Мукачівський центр ПТО» проведений легкоатлетичний крос...

123
Гарячі новини

Професії

ДНЗ 'Мукачівський центр ПТО' На базі 9-ти класів:
1.Швачка
2.Кухар, кондитер
3.Столяр будівельний, паркетник
4.Маляр,штукатур
 
 
На базі 11-ти класів:
1.Кухар, кондитер
2.Перукар (перукар-модельєр)
3. Електрогазозварник
4. Продавець продовольчих товарів,
продавець непродовольчих товарів

Наше розташування

Головна

GOOGLE CLASSROOM – ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТУМЕНТ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА

1025 лютого викладач Петах В.Й. провела відкритий урок математики на тему «Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу. Розв’язування вправ» (гр. №14а). Метою уроку було удосконалення вмінь застосовувати формули зведення до розв’язування задач. Актуалізація опорних знань проведена у формі розгадування кросворда та виконання інтерактивних вправ. Інформаційне джерело для цієї роботи викладач використала Learning Apps.org - сервіс для підтримки процесів навчання додатка Google Classroom.

Обчислення значень тригонометричних функцій учні виконали у програмі табличного процесора MS Excel. На уроці відмічена колективна робота в групах при розв’язуванні вправ на спрощення виразів. Самостійну роботу для підсумку і перевірки засвоєння даної теми проведено у формі онлайн тестування.

Варто відмітити, що простота у використанні, безкоштовність та високий рівень доступності Google Classroom дало можливість викладачу математики організовувати ІКТ-підтримку звичайних форм навчання, а також індивідуалізувати навчання і широко використовувати групові форми роботи. Матеріали розміщені на хмарі учні можуть переглядати вдома для повторення вивченого на уроці, або ж для того, щоб краще розібратись в темі, якщо при вивчені було щось незрозуміло. Для засвоєння матеріалу кожен учень матиме змогу підібрати темп сприйняття, обробки та засвоєння інформації. Важливо, що це сприятиме підвищенню мотивації до навчання та кращому засвоєнню навчального матеріалу.

zoofirma.ru

Ми в соцмережах

YouTube

Статистика відвідувань

  • Відвідувачі : 87
  • Статті : 572
  • Веб-посилання : 9
  • Перегляди статей : 914548

Погода

Погода в Мукачево » Україна

 

 

                                                                                Ð†Ð½Ñ‚ерактивна карта навчально-практичних центрів

Інтерактивна карта навчально-

практичних центрів професійної

(професійно-технічної)

освіти України

zoofirma.ru