Вступ до центру

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ до Державного навчального закладу «Мукачівський центр професійно-технічної освіти» на 2019 рік ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" ОГОЛОШУЄ ПРИЙОМ УЧНІВ НА НАВЧАННЯ У 2019-2020 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.

Про нас

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" Наказом Міністерства освіти і науки України від 15.07.2013 №977 "Про деякі питання діяльності державних професійно-технічних навчальних закладів м. Мукачеве" припинено діяльність Мукачівського професійного ліцею сфери послуг шляхом реорганізації (приєднання) до...

Спортивно-масова робота

за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631453350275165) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631446440275856) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631439350276565)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1616398931780607)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1603209133099587)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1574673062619861) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1515274455226389) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1494056434014858?pnref=story) 26 жовтня 2017р. На базі ДНЗ «Мукачівський центр ПТО» проведений легкоатлетичний крос...

123
Гарячі новини

Професії

ДНЗ 'Мукачівський центр ПТО' На базі 9-ти класів:
1.Швачка
2.Кухар, кондитер
3.Столяр будівельний, паркетник
4.Маляр,штукатур
 
 
На базі 11-ти класів:
1.Кухар, кондитер
2.Перукар (перукар-модельєр)
3. Електрогазозварник
4. Продавець продовольчих товарів,
продавець непродовольчих товарів

Наше розташування

Останні Новини

Малець-Балога Олена Андріївна

1Практичний психолог

 

Загальні відомості


Прізвище, ім’я, по батькові: Малець-Балога Олена Андріївна

Освіта: вища 

Навчальний заклад: Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет ім. В.Стефаника", 2006 р., психолог, викладач. Диплом ВА №30218123

Стаж педагогічної роботи: 10 років. Практичний психолог з 2008 р.

Підвищення кваліфікації: 2018 - ЗІППО, м. Ужгород, курси підвищення кваліфікації практичний психолог, свідоцтво ЗІ СПК № 035497

2012р. - курс комп'ютерної грамотності педагогічних працівників.

Квітень 2013р. - навчання з методики підготовки вчителів для викладання тренінгового курсу для молоді "Захисти себе від ВІЛ" за програмою "Формвання здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІДУ", ГО "Дитячий фонд Здоров'я через освіту"

жовтень 2013р. - семінар з підготовки обласних педагогів-тренерів програми "Дорослішай на здоров'я", Департамент освіти і науки Закарпатської облдержадміністрації, Фонд Народонаселення ООН.

Квітень 2018 - інтерактивний комп’ютерний тренінг "Торгівля людьми-сучасне рабство. Захисти себе, своїх рідних та близьких"

Травень 2018 - семінар -тренінг "Я - моє здоров’я - моє життя".  

Рік та результати останньої атестації: 2011 р., присвоєно кваліфікаційну категорію "спеціаліст другої категорії"

Педагогічна діяльність

Мета атестації педагогічного працівника – Встановлення кваліфікаційної категорії "спеціаліст першої категорії".

Методична проблема, над якою працює: «Міжособистісне спілкування батьків і підлітків».

 

Ільтю Мар’яна Йосипівна

mityukova Ilty m.j 639x479

Майстер виробничого навчання

Загальні відомості

 

Прізвище, ім’я, по батькові: Ільтю Мар’яна Йосипівна.

Освіта:
- 2003-2006р., середньо–професійна, МПЛСП, кухар 4 розряду, кондитер 4 розряду, диплом АК № 30792640;
- 2007р., середньо–спеціальна, Ужгородський комерційний технікум, технології харчування, технік-технолог, диплом АК № 30792640.

Стаж педагогічної роботи: 10 років; з 2007 року на посаді майстра виробничого навчання з професії кухар, кондитер.

Рік та результати останньої атестації: -

Підвищення кваліфікації:
- 2010р. - стажування у ресторані «Вишневий сад» (посвідчення №6).
- 2010р. - Курси підвищення кваліфікації в Львівському ВПУ ресторанного сервісу та туризму (№28), кухар 5 розряду.

- 2010р. - Практичний семінар «Приготування кондитерьких виробів за французькою технологією із сучасною сиролвиною» у Львівському ВПУ ресторанного сервісу та туризму.
- 2010р. - Науково-методичний центр професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області (№78).
- 2008р. - Курси за програмою Інтел - «Навчання для майбутнього» (Сертифікат № 537/ЗАК).

Назва професії, з якої веде підготовку: кухар, кондитер.


Педагогічна діяльність

 

Мета атестації: – встановлення 10 тарифного розряду.
Методична проблема, над якою працює майстер в/н: «Формування в учнів навчальних і самоосвітніх умінь як умова соціалізації учня».


Відкриті уроки з виробничого навчання:

2 жовтня 2012 р.

IMG 1050 1 639x479  Тема: «Обробка салатно-шпинатних, пряних, десертних, цибулевих овочів, грибів, форми нарізки, кулінарне використання». Для проведення уроку розроблені плакати, роздатковий матеріал, технологічні схеми обробки салатно-шпинатних, пряних, десертних, цибулевих овочів, грибів, форми їх нарізки та кулінарне використання; картки-завдання. Використані випереджувальні домашні завдання, вирішення виробничих ситуацій та методи само- і взаємоконтролю.


19 грудня 2012 року 

DSCN0556 639x479  Тема: «Приготування страв з макаронних виробів та бобових». Урок проведений у вигляді гри. Для проведення уроку розроблені плакати, роздатковий матеріал, технологічні схеми, інструкційні карти, картки-завдання. Використані випереджувальні домашні завдання.

 

 


Методичні розробки уроків з виробничого навчання на теми:

2012р. - «Обробка салатно-шпинатних, пряних, десертних, цибулевих, плодових овочів, грибів, форми нарізки, кулінарне використання».
2012р. – «Приготування страв з макаронних виробів та бобових. Правила відпуску».
2011р. - Бюлетень – «Професія - кухар, кондитер».
2011р. - розроблена публікація з професії кухар, кондитер.
2010р. – слайд–шоу реклами професії кухар, кондитер.
2010р. – розроблені календарі з професії кондитер.


Учать у роботі обласних секцій:

pic129 639x479  21 жовтня 2010 року – участь у роботі обласної секції з професії кондитер, демонстрація майстер-класу на тему: «Оздобленні святкового торту цукровою мастикою, цукровим намистом та вершковим кремом».

 

 

 


 12 травень 2011 року - участь у роботі обласної секції з професії кухар, виступ з доповіддю на тему «Використання майстер-класу на уроках теоретичного та практичного навчання».


  4 грудня 2012 року – участь в обласній секції з професії кухар: виступ з презентацією на тему: «Використання сучасного посуду та інвентарю».


Участь у конкурсах, оглядах, творчих групах:

pic34 639x421  14 січня 2009 року – участь у конкурсі професійної майстерності серед майстрів виробничого навчання на виготовлення найкращого та найсмачнішого салату.

 

 

 

 


pic37 639x428  З 16 березня до 16 квітня 2009 року - участь в обласному "Ярмарку творчості педагогічних працівників та учнів професійно-технічних навчальних закладів", де були представлені творчі роботи з презентацією.

 

 

 


  2009 року. - створення навчального фільму з демонстрацією майстер-класу під назвою «Приготування салату з ананасами».


pic63 639x425  11-12 червня 2009 року - участь в обласній ярмарці творчості педагогічних працівників та учнів професійно-технічних навчальних закладів.

 

 

 

 


pic94 639x465  23 брезня 2010 року участь в першому етапі обласного фестивалю "Парад професій"-2010.

 

 

 

 

 


  16.05.2010 року «Парад професій– 2010 рік» - представлення творчих робіт.


  19.01.2011 року - ІІ місце за участь у конкурсі з професійної майстерності серед майстрів виробничого навчання з професії кухар.


  22 лютого 2011 року в ліцеї відбувся внутріліцейний конкурс майстрів виробничого навчання з професії кухар. Майстри в/н готували страву котлета "Володимирська гірка" з складним гарніром.

IMG 1665 639x479 IMG 1671 639x479 IMG 1705 639x479 IMG 1712 639x479


DSC00987 639x479  14 вересня 2012 року - демонстрація майстер-класу на тему: «Фігурна нарізка овочів, складання композицій» під час "Ярмарку професій", яку проводив міський центр зайнятості.

 

 

 


  2010-2012 навч.рік – участь у роботі творчих груп з розробки інструкційно-технологічних карт з професії кондитер 3 розряду, кухар 3 та 4 розрядів.


IMG 0672 639x479  22 серпня 2012 року відбувся І етап конкурсу професійної майстерності «Кращий з професії кухар» серед майстрів виробничого навчання з професії кухар.

 

 

 

 


IMG 0678 639x479  23 серпня 2012 року відбувся ІІ етап конкурсу «Кулінарне мистецтво» професійної майстерності «Кращий з професії кухар» серед майстрів виробничого навчання з професії кухар.

 

 

 


  2012 рік - участь в обласному огляді-конкурсі на кращий навчальний проект, створений за програмою «Інтел – Навчання для майбутнього» на тему: "Використання сучасних елементів при оздобленні кондитерських виробів".


IMG 3225 639x479  22.02.2013 року урок виробничого навчання з учнями групи №12/а тему «Приготування відварних страв та гарнірів з овочів» за програмою ІІІ розряду з професії кухар.

 

 

 

 


IMG 3287 639x479  22.02.2013 рік - творчий звіт майстра.

 

 

 

 

 


Участь учнів у ліцейних конкурсах з професії кухар, кондитер, де були здобуті призові місця:

2010 рік – з професії кухар – ІІІ місце - Улинець Наталія.
2011 рік – з професії кондитер – І та ІІ місця - Росул Тетяна та Швардак Христина.
2012 рік – з професії кондитер – І та ІІІ місця - Швардак Христина, Росул Тетьяна.
2012-2013 н.р. – з професії кухар 3 розряду - призові місця: Солоділова Анна, Галинець Мирослава та Курта Евеліна.


Позанавчальна діяльність

 

Керівництво гуртком, результативність:

  Керівник гуртка «Клуб молодої господині», на якому учнів виготовляли творчі роботи, муляжі тортів з цукрової мастики, білкової маси, шоколадних фігурок, які неодноразово приймали участь у ліцейних виставках та обласних виставках.


IMG 6204 639x479  19 березня 2012р. в ліцеї відбулася виставка робіт художньо–технічної творчості за 2011-2012 навчальний рік. Творчі роботи представили учні з усіх професій та гуртки технічної творчості. 

  

 

 


Проведені позанавчальні заходи: 

pic89 639x608  2 березня 2010р. – художній виступ учнівського колективу в конкурсі «Моя професія найкраща в світі».

 

 

  

 


  2011р. - відкрита виховна година на тему: «Хліб усьому голова». 


IMG 2867 639x479  2013р. – відкрита виховна година на тему: «Вечорниці».

 

 

 

 

  


DSCN1272 639x479  2013р. – участь в підготовці святкового вечору до Дня 8 Березня.

 

   

 

 

 


Робота над оснащенням майстерні:

  Розроблені інструкційні карти з професії кухар 3, 4 розрядів та кондитер 3 розряду.
  Розроблені плакати до тем програми виробничого навчання кухар 3 та 4 розрядів (більше 50 плакатів), наприклад: Обробка овочів, грибів та їх кулінарне використання; Обробка риби та приготування напівфабрикатів з неї; Обробка м'яса, м'ясних продуктів; Приготування котлетної маси з м'яса; Приготування напівфабрикатів з котлетної маси; Приготування страв з бобових та макаронних виробів; Приготування каш; Приготування супів з крупами, макаронними виробами та бобовими; Приготування молочних супів; Приготування страв з яєць; Приготування борщів та інші...
  Розроблені презентації до уроків з виробничого навчання з професії кухар 3 розряду на тему: "Приготування пісочного тіста", "Приготування бісквітного тіста", "Обробка риби", "Приготування рибних напівфабрикатів", "Обробка салатно-шпинатних овочів, пряних, десертних, їх кулінарне використання", "Приготування страв з бобових та макаронних виробів"...


Симчина Яна Дмитрівна

yana

Викладач спецдисциплін

Загальні відомості

Прізвище, ім’я, по батькові: Симчина Яна Дмитрівна
Освіта: вища.
Навчальний заклад:
- 2011 р., Львівська комерційна академія, Товарознавство та комерційна діяльність, магістр-товарознавець з комерційної діяльності, диплом ВК№41387876 від 11.06.2011 р.;
- 2008 р., Мукачівський кооперативний фінансово-комерційний технікум, продавець, свідоцтво про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій № 1290 від 07.07.2008 р.
Стаж педагогічної роботи: 7 років, з 2017 р. на посаді викладача спецдисциплін.
Підвищення кваліфікації та стажування: 2018 р., НАПН України, БІНПО ДВНЗ (УМО), свідоцтво СПК 35946459 - 000268-18 (викладач професійно-теоретичної підготовки)
Назва професії, з якої веде підготовку: продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів.

Педагогічна діяльність

Мета атестації педагогічного працівника: присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст другої категорії»
Методична проблема: «Удосконалення навчально – виховного процесу шляхом упровадження перспективних педагогічних технологій»
                                          Відкриті уроки на рівні навчального закладу:

11

Тема «Загальна характеристика асортименту ювелірних виробів. Вимоги до якості». На уроці учні ознайомилися з класифікацією та характеристикою асортименту ювелірних товарів, вивчили споживчі властивості ювелірних товарів та фактори, що їх формують.

 

 

 

 

1

Жовтень 2017 рік
 Тема «Класифікація та асортимент хутряних товарів». Тип уроку – урок засвоєння нових знань. Актуалізація знань учнів була проведена у вигляді фронтального опитування та гри «Хто швидше розставить вироби за товарними групами».
Чіткому та детальному викладу нового матеріалу сприяли використання хутряних виробів різнихтоварних груп, зразки шкурок натурального хутра, презентації до уроку та іншого дидактичного матеріалу високоїякості.
На етапі закріплення вивченого матеріалу учні змогли дати правильну товарознавчу характеристику кожному хутряному виробу із наявних колекцій на уроці. З підготовленого ученицею реферату, всі присутні на уроці отримали цінну інформацію про догляд за хутряними виробами, а саме: пакування, транспортування та особливості зберігання.
foto 2 foto5 foto6

Березень 2018 рік
Підготовка учнів до олімпіад та конкурсів
За підсумками конкурсу перемогу отримала учениця групи №37 Торйої Адріана, яка представляла нашу область на ІІІ етапі Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти.
Листопад 2017 рік
Участь у творчій групі з розробки комплексно-кваліфікаційних завдань з теоретичної частини
foto 3
2014-2018 роки
Працювала над формуванням електронної бази комплексно-методичного забезпечення з професії продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів.
foto4 Червень 2017 рік
Підвищення рівня професійної компетентності через технологію «Веб-квест»
Участь у навчальному тренінгу «Використання технології «Веб-квест» у підготовці кваліфікованих робітників» проведеного працівниками Інституту професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України.
В ході веб-квестунавчилась добирати і упорядковувати інформацію отриману з Інтернету, а також скеровувати свою діяльність на вирішення поставленого завдання. В процесі роботи тренінгу використано елементи ігрової, проектної, інтерактивної технологій навчання. Це була робота в групах (від трьох до чотирьох чоловік), що розвивала конкурентність і лідерські якості.
7  Професійне зростання через участь у Школі молодого педагога

Займаючись у Школі молодого педагога отримала допомогу при формуванні індивідуального стилю творчої діяльності;
навчилась впроваджувати сучасні підходи і передові педагогічні технології у освітній процес.
Публікації у фахових виданнях
Методична розробка уроку виробничого навчання «Особливості і проведення уроку виробничого навчання при підготовці кваліфікованих робітників у сфері торгівлі» -«Вісник» НМЦ ПТО №2/2013р.


Позанавчальна діяльність

8 9 Грудень 2017 рік
Виховна година на тему «Продавець – найбільш поширена професія в світі. Елементи процесу роботи продавця». Тип уроку – демонстраційний. Учні під супроводом коментарів викладача переглядали відеоролик про різні способи зав’язки шарфів, різноманітні упаковки подарунків та викладку овочів за сортами і видами.
Підводячи підсумок уроку, учні прийшли до висновку, що людина, яка працює в сфері торгівлі повинна бути впевненою. Щоб бути впевненим, треба бути майстром своєї справи, знати свій товар - його особливості, характеристики, корисні властивості, переваги і т. д. Також такій людині варто вміти викликати довіру у покупця. Для цього потрібно мати хороший настрій, бути доброзичливим та охайно виглядати. Хороший продавець повинен вміти ставити запитання, щоб виявити потребу покупця в тому чи іншому товарі.
Хороший продавець є той, хто вміє розговорити покупця і ненав’язливо підвести його до думки про покупку.
10 Грудень 2017 рік
Організовано екскурсію до гіпермаркету «Міван» та магазину –гуртівні «Іграшки». Під час екскурсії учні познайомились із великою кількістю магазинів від різних торгівельних мереж, що відрізняються організацією торгового процесу: методами продажу, способами розміщення та викладення товарів, сучасним обладнанням, додатковими послугами тощо.

11

Щербан Олена Валеріївна

Shcherban639x479

Майстер виробничого навчання

Загальні відомості

Прізвище, ім’я, по батькові: Щербан Олена Валеріївна
Освіта: вища.

Навчальний заклад:
- 2001 р., Мукачівський технологічний інститут, швейні вироби, інженер-
технолог, диплом АК №16964516 від 29.06.2001;
- 1996 р., Мукачівське середнє професійно-технічне училище №15, швачка 3 розряду, диплом ГЕ №9026651 від 08.05.1996 р.

Стаж педагогічної роботи: 4 роки, з 2012 р. на посаді майстра виробничого навчання.

Рік та результати останньої атестації: - 2017р., встановлення 10 тарифного розряду.
Підвищення кваліфікації та стажування: 
- 2015 р., Чернігівське ВПУ побутового обслуговування, швачка 5 розряду, свідоцтво 12 СВ №889460, додаток до свідоцтва 12 К№177899;
- 2015 р., Хустський професійний ліцей сфери послуг, короткострокові курси підвищення професійної майстерності педагога;
- 2016р., Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти майстрів виробничого навчання, свідоцтво СПК № 86280 від 15.04.2016 р.
- 2016 р., стажування в ательє «Пошиття спецодягу», довідка № 9 від 14.06.2016 р.

Назва професії, з якої веде підготовку: швачка, оператор швацького устаткування

 

Педагогічна діяльність

Мета атестації: – встановлення 11 тарифного розряду.

Методична проблема, над якою працює майстер в/н: «Використання сучасних форм та методів навчання з метою активізації навчання професії швачка».

Відкриті уроки на рівні навчального закладу:

2016 р. – натему: «Виготовлення жилету».

Урок проходив у вигляді ділової гри між двома командами, а саме: конкуруючими ательє «Модниця» та «Кокетка», роботу яких оцінював експерт-замовник.Урок проведений з використанням мультимедійного обладнання та інтерактивних методів навчання (кросворд з безпеки праці, вирішення виробничих ситуацій, «Знавці технології», «Знайди мене», гра «Блеф-клуб»).

     Створена презентація на тему, розроблені інструкційно-технологічні карти з виготовлення жилету, а також створений відеофільм, перегляд якого скоротив час на показ нових практичних прийомів роботи з виготовлення жилету та збільшив час на повторний показ їх учнями.

1 2 3 4

Методичні напрацювання

2014 р. – методична розробка уроку на тему «Обробка вирізу горловини підкрійною обшивкою» з використанням рольових ігор для підвищення рівня інтересу учнів до вивчення теми; для формування глибших і міцніших знань учнів; для розвитку інтелектуальних здібностей учнів, а саме: уміння порівнювати , виділяти основне, робити висновки та узагальнення, застосовувати знання у практиці, проявляти свої особисті якості.
Розглянуто на засіданні методичної комісії
протокол № 10 від 05.05.2015 р.
2016 р. – методична розробка уроку на тему «Виготовлення жилету» у формі ділової гри між двома конкуруючими ательє «Модниця» та «Кокетка» з використанням мультимедійного обладнання та інтерактивних методів навчання.
Розглянуто на засіданні методичної комісії
протокол № 7 від 29.02.2016 р.
2014-2015 р. – створення електронної бази методичного забезпечення уроків виробничого навчання з професії швачка, кваліфікації – 1-2, 3 розрядів.
Розглянуто на засіданні методичної комісії
протокол № 3 від 19.10.2015 р.
2015-2016 р. – розроблений збірник карток-завдання для контролю знань на уроках виробничого навчання з професії швачка, кваліфікації – 1-2 розряди.
Розглянуто на засіданні методичної комісії
протокол № 3 від 19.10.2015 р.

Інноваційні проекти

2012-2013 н. р.«Оздоблення швейних виробів аплікацією» .
Мета впровадження: розширити знання учнів про різновиди оздоблень за допомогою аплікації, розвити у учнів вміння створювати композиції оздоблення та опанувати різні техніки аплікації на тканині.

4a 4b 4c 4d

2013-2014 н. р.«Виготовлення спецодягу для робітничих професій». 
Мета впровадження: розвиток творчих здібностей учнів, розширення сфери застосування професійних знань, навиків, формування поваги, впевненості в успішній реалізації майбутньої професії.

2014-2015 н. р. – створення колекції «Польова симфонія». Колективний проект між майстрами в/н та учнями із розробки та виготовлення жіночих суконь, вишитих бісером.

5

2015-2016 н. р. – на тему «Впровадження національних традицій у навчально-виробничому процесі з професії швачка. Вишивка у жіночому одязі». 
Мета: впровадження у навчальний процес професійно-технічного навчального закладу національних традицій жіночого одягу, моделювання інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців, підвищення інтересу в учнів до професії шляхом розвитку творчої особистості.

5a

Створення навчальних фільмів

2013 р. – на тему «Обробка горловини у формі мису». Відео практичного показу поопераційної обробки вузла горловини у формі мису з метою раціонального використання часу вступного інструктажу уроку виробничого навчання.
Розглянуто на засіданні методичної комісії
протокол № 6 від 02.10.2014 р.

2015 р. – на тему «Виготовлення жилету». Відео практичного показу поопераційного виготовлення жилету у прискореному темпі з метою раціонального використання часу вступного інструктажу уроку виробничого навчання.
Розглянуто на засіданні методичної комісії
протокол № 7 від 29.02.2016 р.

Участь у роботі методичної комісії, творчих груп 

Постійно беру участь у роботі методичної комісії: виступи з доповідями, участь у фахових конкурсах, конкурси стіннівок та презентацій, демонстрації моделей одягу, виставки експонатів художньо-технічної творчості.
З 2014 року очолюю методичну комісію педагогічних працівників з підготовки професії швачки.

7

2014-2015 н.р. – участь в розробці збірника робочої навчально-програмної документації для підготовки кваліфікованих робітників з професії 7436 швачка;
8263 оператор швацького устаткування.

2014-2015 н. р. – робота в творчій групі з створення електронної бази комплексно-методичного забезпечення виробничого навчання швачки 1-2, 3, 4 розрядів;

6

2015-2016 н. р. – робота в творчій групі з розробки збірника карточок-завдань для уроків виробничого навчання з професії швачка.
8

Доповіді, з якими виступала на засіданні МК

2012 р. – «Нове технологічне обладнання швейного виробництва»; 
2013 р. – «Формування професійних навиків і умінь в учнів ПТНЗ»;
             – «Роль майстра виробничого на¬вчання в підготовці молодого поповнення робітничого класу»;
2014 р. – «Нове устаткування в швейній промисловості фірми «Pfaff»»;
             – «Використання інтерактивних методів навчання на уроках виробничого навчання»;
2015 р. – «Методика проведення майстер-класу»;
2016 р. – «Суть та можливості проектних технологій »;
             – «Застосування новітніх виробничих технологій у навчально-виробничий процес з професії швачка»;
             – «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках виробничого навчання».

Учать у роботі обласних секцій

12 грудня 2012 року  –  участь у засіданні методичної секції педагогічних працівників швейного виробництва, що відбулося в Перечинському професійному ліцеї на тему «Шляхи удосконалення уроків професійної підготовки на основі використання сучасних педагогічних технологій».
15 жовтня 2014 року  –  участь у засіданні методичної секції педагогічних працівників швейного виробництва, що відбулося у режимі он-лайн на тему «Позитивна мотиваційна спрямованість навчальної діяльності учнів - необхідна передумова забезпечення якості та результативності професійної підготовки».

8a

28 березня 2014 року  – участь у засіданні методичної секції педагогічних працівників швейного виробництва у режимі он-лайн, під час якого ознайомилася з новими технологіями обробки вузлів швейних виробів. 

8b

26 лютого 2015 року під час засідання методичної секції педагогічних працівників швейного виробництва, що відбулося на базі Берегівського ПЛСП презентувала досвід роботи із застосуванням методу проектів у професійно-практичній підготовці майбутніх кваліфікованих робітників з професії швачка в ДНЗ «Мукачівський центр ПТО».

9 10 11

15 жовтня 2015 року під час засідання методичної секції педагогічних працівників швейного профілю, що відбулося на базі нашого навчального закладу на тему «Взаємозв’язок та практична спрямованість теоретичного та виробничого навчання при підготовці кваліфікованих робітників» поділилася досвідом роботи з впровадження виробничих технологій обробки горловини трикотажних виробів за технологією СП «Віад Сейлс-Мукачево». Провела майстер-клас на тему «Обробка горловини трикотажних виробів на сучасному обладнанні».

12 13 14

4 лютого 2016 року – участь у засіданні методичної секції педагогічних працівників швейного профіля, що відбулося на базі професійно-технічного училища № 33 смт. Великий Березний, ознайомилися з цікавим досвідом роботи колег з використання проблемних, пошукових та дослідницьких методів навчання, що сприяють розвитку творчого мислення, уяви на уроках спеціальних дисциплін та виробничого навчання.

15 16

Особиста участь в конкурсах, оглядах

23 грудня 2015 р. – ІІ місце у конкурсі професійної майстерності на звання «Кращий з професії швачка» серед майстрів в/н центру з виготовлення спецодягу – кітеля для кухаря.

17 18 19

 Участь в семінарах, тренінгах

13 листопада 2012 року– участь в семінарі«Використання ігрових технологій навчання в професійній підготовці учнів ПТНЗ. Методи ділової та рольової гри», на якому розглядалися наступні питання:ігрові технології навчання; використання гри при проведенні уроків різних типів; хід ділової гри; використання методу «Рольова гра»; проблеми, які можуть виникнути під час використання методів гри.

19a

10 січня 2013 року – участь в семінарі-практикумі «Інтерактивні методи навчання: теорія і практика впровадження».Мета семінару-практикуму показати практичне використання інтерактивних методів навчання, педагогам відчути себе в ролі учня, поділитися враженнями та з’ясувати необхідність використання активного навчання на своїх уроках.

20

10 січня 2013 року – участь в тренінгу «Саморозвиток викладачів та майстрів виробничого навчання». Активно долучилася до дискусії з питання створення умов для саморозвитку і самовдосконалення, визначення шляхів саморозвитку, розвитку творчих здібностей.

22 квітня 2013 року – участь в семінарі-практикумі «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках професійної підготовки», відпрацювала навики роботи із застосування компю'терної програми «MyTest» для контролю знань на ПК.

21

6 січня 2015 року – участь в тренінгу «Подолання стресу», на якому учасники дізналися про фази розвитку стресу, зв’язок фізичного та емоційного стану людини, способи подолання стресу, а також навчилися прийомам антистресового масажу.

22

5 січня 2016 року – участь в тренінгу «Профілактика емоційного вигорання». В ході тренінгу дізнались про симптоми емоційного вигорання. В психологічних іграх та вправах учасники релаксували, спілкувалися з колегами, мали можливість проаналізувати свої витрати часу, визначити ресурсні зони життя та «зони ризику».

23

Участь учнів в олімпіадах, конкурсах, оглядах

2012 р. – І місце у конкурсі на кращу учнівську презентацію «Моя професія найкраща»

24

2014 р. – І місце у конкурсі на кращу учнівську презентацію «Новітні технології в швейному виробництві»

24a 24b 24c

2014 р. – І місце у конкурсі на кращу стіннівку «Сучасні українські та зарубіжні кутюр'є»

25a 25b

2015 р. – І місце у конкурсі на кращу стіннівку «Моє майбутнє в професії швачка»

26a

2016 р. – І місце у конкурсі на кращу стіннівку «Від історії до сьогодення професій: швачка, оператор швацького устаткування та перукар (перукар-модельєр)»

26b 26c

2016 р. – ІІ місце у конкурсі на кращу учнівську презентацію «Джинси – одяг століть»

26d 26e

 

 

Позанавчальна діяльність

Тиждень професії

Щороку активно беру участь у організації та проведенні тижня професії. Разом з учнями організовуються цікаві заходи: конкурси стіннівок та презентацій, конкурси з професійної майстерності учнів, демонстрацію моделей одягу майстер-класи, виставку експонатів художньо-технічної творчості різної тематики.
2012 р.– конкурс презентацій на тему «Моя професія найкраща»;
2013 р.– конкурс стіннівок на тему «Моя професія - швачка»;
2014 р.– конкурс стіннівок на тему «Сучасні українські та зарубіжні кутюр'є»;
2014 р.– конкурс презентацій на тему «Новітні технології в швейному виробництві»;
2015 р.– конкурс стіннівок на тему «Моє майбутнє в професії швачка»;
2015 р.– розважально-інтелектуальний турнір «Вміла швачка»;
2016 р. – конкурс стіннівок на тему «Від історії до сьогодення професій: швачка, оператор швацького устаткування та перукар (перукар-модельєр)»;
2016 р.– конкурс презентацій на тему «Джинси – одяг століть»;
2016 р.– брейн-ринг «Кращий знавець технології».

28 29 30 31

 P1140364 P1140378 P1140381

 

2015 р. – майстер-клас для учнів та педагогів навчального закладу на тему «Клаптикове шиття. Техніка виконання печворк»

32 33 34

2016 р. – майстер-клас для учнів та педагогів навчального закладу на тему «Виготовлення квітів в техніці канзаші»

34a 34b 34c

Проведення екскурсій

    Щороку з учнями проводяться екскурсії на швейні підприємства міста Мукачева: ВАТ «Мукачівська швейна фабрика», ТОВ «Едельвейс-Лего», СП «Віад Сейлс - Мукачево», ВАТ «Мукачівська трикотажна фабрика Мрія». Учні знайомляться з цехами підприємств, з історією їх виникнення, розвитку та умовами праці. В майбутньому ці підприємства забезпечать робочими місцями для проходження виробничої практики з метою удосконалення здобутих знань, умінь і практичних навичок, що необхідні для досягнення відповідного рівня кваліфікації, встановленими державними стандартами.

25 26 27

«Ярмарок професій»

   Творчі учнівські роботи щороку поповнюють експонати постійно діючої виставки технічної творчості навчального закладу з метою проведення профорієнтаційної роботи.

27a 27b

Кращі учнівські роботи представляються на «Ярмарці професій», яка проводиться спільно з міським та районним центрами зайнятості з метою удосконалення роботи з вирішення проблеми професійної орієнтації учнівської молоді на професії, в яких є потреба на сучасному ринку праці.

13 травня 2015 року участь у обласному заході «Свято професій» в місті Ужгород, на якому були представлені творчі роботи, виконані учнями під час виконання творчих проектів.

35

Участь учнів у виховних заходах

    Організація учнів та участь у виховних заходах, які проводяться в навчальному закладі та отримання призових місць.

36  37 37a

Участь у відзначенні державних свят

2015 р. – в рамках міжнародної благодійної акції «Україна – це я» участь у патріотичному флешмобі у м. Мукачево на площі Т.Г.Шевченка до відзначення «Дня Свободи та гідності», на якому були викладені контури малого герба України з понад дві тисячі лампадок.

38 40 41

2015 р. – участь учнів у акції «Квітка пам'яті», де учні розповсюдили під час святкової лінійки серед працівників та своїх друзів червоні маки – офіційні символи пам'яті про тих, хто загинув під час Другої світової війни, виготовлені власними руками.

42 43 44

2015 р., 2016 р. – участь у Параді вишиванок та в урочистостях, які організувала міська влада.

45 

2015 р. – з метою виховання та зміцнення дружніх стосунків між учнями першого курсу було організовано і проведено екскурсію-відпочинок у с. Визниця.

46 

Волонтерство

Допомога бійцям 128-ї гірсько-піхотної бригади, а саме: передача невеликої посилки з рушниками, які учні самі відшили.

47 48 49

Проведені відкриті виховні години на теми:

2012 р. – «Цигарка - ворог, зброя проти неї - ваша воля». Мета заходу – формувати у учнів свідоме ставлення до власного здоров'я та виховувати бажання вести здоровий спосіб життя;

2014 р. – «Дружба». Мета заходу – розкрити зміст понять «дружба», «дійсний друг»; показати його відмінність від понять «приятель» і «знайомий»; прищепити учням повагу до цінностей дружби; сприяти розвиткові критичного ставлення до себе і своїх особистих якостей, терпимості й коректності в спілкуванні з друзями; 
2015 р. – «Ввічлива людина» . Мета заходу – виховувати почуття відповідальності за свої вчинки, підвищувати рівень виховуваності; впроваджувати елементи естетичного виховання культури спілкування; розширити знання учнів з ввічливості, розвивати культуру поведінки, культури мовлення.

Робота над оснащенням майстерні:

- розроблені інструкційно-технологічні карти з професії швачка за темами: «Обробка однобічних складок», «Обробка зустрічних складок», «Обробка горловини трикотажних виробів пришивною планкою», «Виготовлення жилету»;
- розроблені плакати до тем навчальної програми виробничого навчання швачки 1-2 розряду на теми:
«Обробка м'яких незапрасованих складок»;
«Обробка кокеток з пришивним нижнім краєм і з'єднання її з основною деталлю зшивним швом»;
«Обробка накладної кокетки з овальним нижнім краєм і з'єднання її з основною деталлю»;
«Технологічна послідовність виготовлення джемпера»;
- розроблені презентації до уроків на теми:
«Моя професія – швачка – моя гордість»,
«Обробка вирізу горловини підкрійною обшивкою»,
«Виготовлення жилету»;
- виготовлені взірці вузлів швейних виробів, зразки-еталони готових виробів;
- розроблена картотека для комплексно-методичного забезпечення професії -швачка 1-2, 3 розрядів.

50 51 

 


Шахрай Тетяна Сергіївна

SHahray 401x525

Майстер виробничого навчання

Загальні відомості

Прізвище, ім’я, по батькові: Шахрай Тетяна Сергіївна
Освіта: неповна вища.
Навчальний заклад:
- 2015 р., Мукачівський державний університет,"Технологія виробів легкої промисловості», бакалавр;
- 2002 р., ПТУ №15 м. Мукачева, оператор швацького устаткування, швачка 2 розряду, диплом АК №18600950 від 25.06.2002 р.
Стаж педагогічної роботи: 3 роки, з 2012 р. на посаді майстра виробничого навчання з професії швачка.

Ми в соцмережах

YouTube

Статистика відвідувань

  • Відвідувачі : 83
  • Статті : 523
  • Веб-посилання : 9
  • Перегляди статей : 856802

Погода

Погода в Мукачево » Україна

 

 

                                                                                Ð†Ð½Ñ‚ерактивна карта навчально-практичних центрів

Інтерактивна карта навчально-

практичних центрів професійної

(професійно-технічної)

освіти України

zoofirma.ru