Вступ до центру

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ до Державного навчального закладу «Мукачівський центр професійно-технічної освіти» на 2019 рік ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" ОГОЛОШУЄ ПРИЙОМ УЧНІВ НА НАВЧАННЯ У 2019-2020 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.

Про нас

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" Наказом Міністерства освіти і науки України від 15.07.2013 №977 "Про деякі питання діяльності державних професійно-технічних навчальних закладів м. Мукачеве" припинено діяльність Мукачівського професійного ліцею сфери послуг шляхом реорганізації (приєднання) до...

Спортивно-масова робота

за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631453350275165) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631446440275856) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631439350276565)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1616398931780607)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1603209133099587)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1574673062619861) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1515274455226389) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1494056434014858?pnref=story) 26 жовтня 2017р. На базі ДНЗ «Мукачівський центр ПТО» проведений легкоатлетичний крос...

123
Гарячі новини

Наш колектив

Кузьма Наталія Михайлівна

kuzmaN 

Викладач іноземної мови


Моє кредо: «Вчити - значить вести до успіху»


Загальні відомості

Прізвище, ім’я, по батькові: Кузьма Наталія Михайлівна

Дата народження: 14.05.1982

Освіта: вища.

Спеціальність за фахом: мова та література (німецька), філолог, викладач німецької мови та зарубіжної літератури
Навчальний заклад: 2006р., Державний вищий навчальний заклад «Прикарпатський національний університет» імені Василя Стефаника, диплом ВА № 28479713
Стаж педагогічної роботи: 15 років
Предмети які викладає: німецька мова
Рік та результати останньої атестації: 2017, присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії»
Підвищення кваліфікації: 2016р., ЗІППО, м.Ужгород (вчителів німецької мови), свідоцтво ЗІСПК № 024876

 

Педагогічна діяльність

Мета атестації педагогічного працівника: підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії»
Методична проблема: «Використання інноваційних технологій на уроках німецької мови»
Відкриті уроки на рівні навчального закладу:

1 2 4

Грудень 2015 року
Тема «Приготування новорічних страв». Урок інтегрований з професійним спрямуванням. Використані хорові, індивідуальні, комбіновані форми роботи на уроці сприяли формуванню мовних умінь і навичок. Учні проявили міцні знання під час оперування лексичними одиницями при підготовці до практичних завдань. На закріплення вивченого матеріалу учні приготували і презентували оригінальні новорічні страви.

Квітень 2015 року

IMG 7668Тема «Система освіти у Німеччині» 

Під час уроку учні формували лексичні навички, активізували засвоєну лексику в усному мовленні та на письмі. Вони змагалися з влучного утворення питальних та спонукальних речень та з швидкого, вірного перекладу з німецької на українську мову крилатих висловів. Цікаву інформацію вихованці отримали про систему європейської країни, розширили свій краєзнавчий кругозір та розвили навички групової, парної роботи.

 

 

Методична робота

2016 рік
Методична розробка на тему «Інноваційні технології на уроках німецької мови».
Дана розробка розкриває зміст таких розділів:
Вступ................ 1
Розділ 1. Що ми розуміємо під поняттям «Інноваційні педагогічні технології»................3
Розділ 2. Іннваційні технології на уроках німецької мови. Методи та прийоми розвитку інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей учнів................5
Розділ 3. Роль гри в процесі вивчення німецької ................14
Розділ 4. Інтегровані уроки, їх загальна характеристика................18
4.1 Урок-семінар................19
4.2 Урок-практикум................21
Висновки................ 20

Список використаної літератури

2015-2016 роки
Працювала над формуванням електронної бази комплексно-методичного забезпечення німецької мови з усіх тем програми другого курсу.

Тематика доповідей з якими виступала на засіданнях методичної комісії, педагогічної ради:

2017 р.

5 Виступ на педагогічній раді
Тема «Педагогічна діяльність у між атестаційний період»
У виступі відображено цілісну систему педагогічної роботи, результати навчально-методичної діяльності з власної методичної проблеми і професійної компетентності в галузі управління освітнім процесом.

 

2015-2016рр.
Тема «Інноваційні технології на уроках німецької мови. Методи та прийоми розвитку інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей учнів»
У доповіді розкрито один із методів розвитку творчих здібностей учнів - метод проектів, який набуває останнім часом все більше прихильників. Він спрямований на те, щоб розвинути активне самостійне мислення дитини і навчити його не просто запам'ятовувати і відтворювати знання, які дає йому школа, а вміти застосовувати їх на практиці. Проектна методика відрізняється кооперативним характером виконання завдань під час роботи над проектом, діяльність, яка при цьому здійснюється, є за своєю суттю креативною та орієнтованою на особистість учня. Вона передбачає високий рівень індивідуальної та колективної відповідальності за виконання кожного завдання з розробки проекту. Спільна робота групи учнів над проектом невіддільна від активно комунікативної взаємодії учнів. Проектна методика є однією з форм організації дослідницької пізнавальної діяльності, в якій учні займають активну суб'єктивну позицію

2014-2015рр.
Тема «Інноваційні педагогічні технології».
У доповіді звернено увагу, що використання інноваційних технологій забезпечує підвищення ефективності навчального процесу, гарантує досягнення запланованих результатів навчання. Інноваційну технологію слід розглядати як комплекс, що складається з:
- подання планових результатів навчання;
- засобів діагностики стану знань, умінь та навичок;
- критерії вибору оптимальних моделей для конкретних умов.
У процесі викладення іноземних мов, варті найбільшої уваги технології, засновані на особистісно-орієнтовному навчанні:
- розвивальне навчання;
- інтерактивне навчання;
- креативне навчання;
- проектна робота.

Позанавчальна діяльність


2016 рік

6 7 8

Підсумки підвищення кваліфікації:
- підвищила рівень теоретичної (предметної) і психолого-педагогічної підготовки;
- впровадила в свою роботу поширення передового педагогічного досвіду викладачів іноземної мови області;
- збагатилась новими педагогічними технологіями, формами і методами навчання та виховання.

Щороку велика робота проводиться у рамках тижня іноземної мови, а саме:
- Проведення виставки стіннівок на тему: “Англомовні та німецькомовні країни”. Відвідувачі дізналися з газет про визначні місця країн, мови яких вивчають.
- Проведено відеоекскурсію по Німеччині. Учні збагатились знаннями про один із красивих куточків світу та збільшили зацікавленість до вивчення німецької мови.
2015 рік

9 10

З метою патріотичного виховання проведено екскурсію до військової частини м. Мукачева під назвою «Сини землі Української».
З метою поглиблення знань про свій рідний край проведено екскурсії до «Мукачівського замку», дендрарію «Березинка».
2013 рік

image 1 image 14

Проведено виховний захід на тему «Великдень. Великодні дзвони».
Учні розширили знання про святкування Великодніх свят, розкрили зміст свят: Вербна неділя, Чистий четвер; дізнались багато цікавого про звичаї та обряди нашого народу, його традиції. Захід виховував у учнів почуття любові до свого народу.

zoofirma.ru

Ми в соцмережах

YouTube

Статистика відвідувань

  • Відвідувачі : 87
  • Статті : 580
  • Веб-посилання : 9
  • Перегляди статей : 921257

Погода

Погода в Мукачево » Україна

 

 

                                                                                Ð†Ð½Ñ‚ерактивна карта навчально-практичних центрів

Інтерактивна карта навчально-

практичних центрів професійної

(професійно-технічної)

освіти України

zoofirma.ru