Вступ до центру

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" ОГОЛОШУЄ ПРИЙОМ УЧНІВ НА НАВЧАННЯ У 2018-2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.

Життя центру

На долонях я ніжно тримаю Серце друга, аби не зронить. Знаю я - за любов не карають, За любов починають любить. 14 лютого 2018 року, класний керівник групи № 24а, Миток М.М. провела святкування Дня Святого Валентина. Любов - це подарунок неба. Любов...

Про нас

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" Наказом Міністерства освіти і науки України від 15.07.2013 №977 "Про деякі питання діяльності державних професійно-технічних навчальних закладів м. Мукачеве" припинено діяльність Мукачівського професійного ліцею сфери послуг шляхом реорганізації (приєднання) до...

Спортивно-масова робота

за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631453350275165) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631446440275856) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631439350276565)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1616398931780607)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1603209133099587)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1574673062619861) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1515274455226389) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1494056434014858?pnref=story) 26 жовтня 2017р. На базі ДНЗ «Мукачівський центр ПТО» проведений легкоатлетичний крос...

Учнівське самоврядування

Учні нашого навчального закладу стали помічниками Миколая у 2017 році, організували акцію по збору солодощів, іграшок, одягу щоб виконати прохання зовсім незнайомих дітей, які потребують підтримки, уваги та допомоги не лиш від лікарів Обласної дитячої лікарні, але...

12345
Гарячі новини

Атестація

Резниченко Тетяна Йосипівна

Резниченко Тетяна Йосипівна

             

Старший майстер,

викладач основ галузевої економіки і підприємництва

 

Загальні відомості

Прізвище, ім’я, по батькові: Резниченко Тетяна Йосипівна
Освіта: вища
Навчальний заклад: 2006р., Національний університет ’’Львівська політехніка’’, спеціальність ’’Економіка підприємства’’, економіст, диплом ВК №30629484.
Стаж педагогічної роботи: 16 років; з 2011р. викладач професійно-теоретичної підготовки; з 2012р. старший майстер
Рік та результати останньої атестації: - 2015р. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії».
Підвищення кваліфікації:
2013р. - НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій обл., 12СПК 933087, викладач дисциплін професійно-теоретичної підготовки;
2016р. - БІНПО ДВНЗ «УМО», свідоцтво СПК № 35946459 від 29.10.16 (старших майстрів);
2014р. - ЗІППО, посвідчення № 722 від 05.12.2014 р. (з охорони праці та безпеки життєдіяльності)

   

Педагогічна діяльність

Предмети, які викладає викладач:  основи галузевої економіки і підприємництва.

Мета атестації педагогічного працівника – присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»; відповідає займаній посаді старшого майстра.

Методична проблема: «Розвиток ділової активності учнів та  використання інтерактивних методів  навчання на  уроках економіки».

ВІДКРИТІ УРОКИ НА РІВНІ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ:

2012р. – тема ’’Види підприємств за  формою власності  і розміром’’. Вивчення матеріалу проходить з використанням законів України. Мета уроку: сформувати уявлення про види  підприємств за різними критеріями, показати відмінності підприємств за формами власності і розміром, допомогти учням зрозуміти необхідність існування підприємств за різними критеріями.

IMG 7258

2013р. – тема ’’Менеджмент у підприємницькій діяльності’’. Урок проводиться в активно-ігровій та індивідуально-груповій формах, щоб учні самостійно аналізували ситуації і робили висновки, зрозуміли необхідність використання менеджменту в організації будь-якої діяльності, навчились пояснювати функції менеджменту та роль менеджера на підприємстві.

 

IMG 7258 0224 02

МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ:

2011р. – тема ’’Гроші’’. Урок-гра. Мета уроку познайомити учнів з тим, як виникли гроші, розглянути їх властивості, сутність та функції. Навчити учнів аналізувати, робити логічні висновки, творчо підходити до відповідей на поставлені запитання. Виховувати бережливість, порядність та розуміння фінансової політики в державі.

2012р. – тема ’’Фактори виробництва’’. Урок формування та вдосконалення знань, умінь, навичок. Мета уроку з’ясувати, які існують фактори виробництва та їх основні характеристики. Розвивати в учнів логічність і послідовність у викладенні своєї думки і уміння самостійно опрацьовувати матеріал та працювати в групах.

IMG 6978

2013р. – бінарний урок з економіки та української літератури ’’Гроші з точки зору економіки та української літератури’’. У розробці показано вплив грошей на характер людини на прикладі образу Пузиря з п’єси І.Карпенка-Карого ’’Хазяїн’’, використовуючи при цьому набуті знання з економіки.

2014р. – тема ’’Конкуренція’’. Мета уроку: ознайомити учнів зі змістом поняття ’’конкуренція’’, принциповими відмінностями досконалої конкуренції, а також розвивати вміння працювати в групах, формулювати та відстоювати власну думку. Застосовані інтерактивні методи навчання.

IMG 7049

Публікації:  

2013 р. -  збірка «Бінарні уроки» НМЦ ПТО у Закарпатській області, методична розробка бінарного уроку з економіки та української літератури ’’Гроші з точки зору економіки та української літератури’’

IMG 6273

    УЧАСТЬ У РОБОТІ ТВОРЧИХ ГРУП ТА ОБЛАСНИХ ЗАХОДАХ:

      2013р. – обласна секція викладачів економічних дисциплін, доповідь на тему ’’Інтенсифікація та актуалізація змісту і форм навчання економічних дисциплін’’.

IMG 5270 1122 31

Робота над вдосконаленням комплексно-методичного забезпечення предмета:

Розробляється електронна база комплексно-методичного забезпечення предмета основи галузевої економіки і підприємництва. 

Позанавчальні заходи:

pic89

Щороку є активним учасником у організації та оформленні виставок технічної творчості учнів під час проведення ’’Ярмарку професій’’ організованими у співпраці з центрами зайнятості.

 

pic39DSC00965PA180589

pic119pic144

 

Робота старшого майстра

У своїй діяльності керуюся:

- законодавчими актами України;
- нормативно-правовими документами Міністерства освіти і науки України, державного комітету за наглядом за охороною праці;
- наказами департаменту освіти і науки Закарпатської облдержадміністрації;
- організаційно-методичними матеріалами навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Закарпатській області;
- Статутом Державного навчального закладу «Мукачівський центр професійно-технічної освіти»;
- посадовою інструкцією старшого майстра.

Основні напрямки роботи:

Відповідаю за організацію навчально-виробничого процесу в навчальному закладі з інтегрованих професій:

- щвачка, оператор швацького устаткування;
- продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів;
- слюсар з ремонту автомобілів, електрозварник ручного зварювання;
та професії перукар (перукар-модельєр).

На 01 листопада 2017 року навчаються учні:

Професія Термін навчання Кількість груп

Кількість

учнів

Швачка, оператор швацького устаткування 3 роки 3 67
Продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів 3 75
Слюсар з ремонту автомобілів, електрозварник ручного зварювання 3 80
Перукар (перукар-модельєр) 1 рік 1 24
Всього   10 246 

   Організація навчально-виробничого процесу у центрі здійснюють 6 викладачів спецдисциплін та 11 майстрів виробничого навчання.
Для професійно-практичної підготовки у центрі діють 10 навчально-виробничих майстерень з відповідною матеріально-технічною базою.
Щороку намагаємося оновлювати навчально-виробниче обладнання з метою підготовки висококваліфікованих робітників для задоволення потреб роботодавців.

   У 2015 році модернізована сучасним устаткуванням швейна майстерня:
- універсальна швейна машина - 4 шт.;
- спеціальна краєобметувальна машина – 2 шт.;
- петельний напівавтомат – 1 шт.;
- праска з парогенератором – 2 шт.;
- комплект засобів малої механізації – 1 шт.
Всього на суму: 129 тис. 100 грн.

   У 2016 році ця ж майстерня доукомплектована сучасним устаткуванням ще на суму 50 тис. грн., а навчальна перукарня обладнана 15 новими тумбочками на суму грн. для зберігання робочого інструмента.
Надалі спрямувати роботу зі створення матеріально-технічної бази для відкриття нових інтегрованих професій та підготовки молодших спеціалістів.

   У 2017 році швейна майстерня №1 та кабінет для майстрів обладнані новими меблями: закрійний стіл, столи для ручних робіт, стелажі та шафи для зберігання навчально-плануючої документації та комплексно-методичного забезпечення уроків, сировини та матеріалів, засобів навчання та робочих інструментів, робочі столи для майстрів виробничого навчання.

ВИРОБНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ

   Професійно-практична підготовка учнів з професій: швачка, оператор швацького устаткування та перукар (перукар-модельєр) здійснюється у тісному поєднанні з виготовленням корисної продукції та наданням послуг.
Щороку розширюється асортимент продукції та вид перукарських послуг. У швейних навчально-виробничих майстернях учні виготовляють:
- комплект постільної білизни;
- рушник кухонний;
- скатертина;
- спецодяг:

  ►халат-фартух для продавців;

  ►фартух для перукарів;
  ►комплект спецодягу для кухарів, кондитерів (кітель, штани, ковпак, рушник та фартух);
  ►комбінезон для столярів;
  ►куртка для охоронця.

Учні-перукарі надають перукарські послуги:
- стрижки чоловічі, жіночі та дитячі;
- зачіски жіночі та дитячі;
- хімічна завивка;
- фарбування волосся.
Зразки продукції та види послуг представлені на сайті центру в розділі «Виробнича діяльність»

Виробнича діяльність  у навчально-виробничих майстернях, грн.

Назва професії 2015 2016 2017 (І півріччя)
Швачка, оператор швацького устаткування 57897 53342 49 956
Перукар (перукар-модельєр) 6745 4069 3 794
Всього 64 642 57 411 53 750
  • Виробнича діяльність  у навчально-виробничих майстернях на 1 учня, грн.

  • image001
  •    Протягом навчального року здійснюється постійний зв'язок з підприємствами, забезпечується документальне супроводження виробничого навчання на підприємстві та проходження виробничої практики.

Надходження від виробничої практики учнів

на робочих місцях підприємств, грн.

Назва професії 2015 2016

2017

(І півріччя)

Швачка, оператор швацького устаткування 20 689 36 093 54 470
Продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів 55980 25 108 16 000
Слюсар з ремонту автомобілів, електрозварник ручного зварювання 30 495 13 710 16 603
Перукар (перукар-модельєр) 26 114 25 108 14 485
Всього 133278 96659 101558

Надходження від виробничої практики на 1 учня, грн.

image002

R25 26   Керую роботою майстрів виробничого навчання з питань: розробки навчально-плануючої документації, планування виробничої діяльності. 

 

 

 

 

R27 28 45   Відвідую уроки виробничого навчання з метою вивчення, аналізу та контролю якості та успішність професійної підготовки учнів, виконання навчальних планів і програм, ведення майстрами виробничого навчання навчально-методичної та обліково-звітної документації; дотримання норм і правил охорони праці в навчально-виробничому процесі; виконання перспективного плану стажування на підприємстві майстрів виробничого навчання.  

Середній бал учнів з професійно-практичної підготовки

Назва професії 2014-2015 2015-2016 2016-2017
Швачка, оператор швацького устаткування 7,2 7,8 7,4
Продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів 7,8 7,9 7,8
Слюсар з ремонту автомобілів, електрозварник ручного зварювання 8,7 8,4 9,0
Перукар (перукар-модельєр) 7,7 8,3 8,7

 

image003

R3 4 5a 40 41Організовую роботу майстрів виробничого навчання з розвитку творчих здібностей учнів, з проведення виставок робіт художньо-технічної творчості. 

 

 

 

 

R8e2015 р., міський конкурс «Мукачево – модне місто», колекція одягу «Кантрі стиль». 

 

 

 

 

 

R5 72015 р., м. Ужгород обласне «Свято професій», колекція жіночих суконь «Польова симфонія».  

 

 

 

 

R65 66 13Конкурси фахової майстерності серед учнів та майстрів виробничого навчання «Кращий з професії перукар (перукар-модельєр)».







R18 14 44 31«Кращий з професії швачка, оператор швацького устаткування».








R21 23«Кращий з професії продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів».







R20 11c«Слюсар з ремонту автомобілі, електрозварник ручного зварювання».








R17 19Змагалися майстри виробничого навчання.








R30 31a 462013 рік, зусиллями майстрів в/н швейна майстерня №2 посіла призове ІІІ місце у обласному огляду – конкурсу на «Кращу швейну майстерню».

 

 

 

 

 

Організація заходів з обміну педагогічного досвіду

R11 9s 24Разом з методистами вивчається, узагальнюється та розповсюджується передовий педагогічний досвід майстрів виробничого навчання у навчальному закладі та серед педпрацівників ПТНЗ області. 

 

 

 

R22 432015 р., обласна методична секція педагогічних працівників швейного профілю, бінарний урок викладача спецдисциплін і майстра в/н, майстер – клас з виробничої технології швейного виробництва. 

 

 

 

R54 8a 60Участь у методичній комісії, обласній секції та навчально-методичній раді центру.  

 

 

 

 

 

R6 10 61Активну профорієнтаційну роботу проводимо з педагогами під час проходження «Ярмарку професій». На виставці представлені учнівські творчі композиції з пастежу, а майстри в/н демонструють майстер-класи з виконання вечірніх зачісок.

 

 

 

R50 51 52 16Організація та контроль за проведенням виробничої практики учнів на робочих місцях підприємств, з якими укладені двосторонні договори про співпрацю. 

 

 

 

 

R48Державна кваліфікаційна атестація за участю Махлинець Тетяни Дмитрівни, технолога «Віад-Сейлс Мукачево» - підприємства-замовника підготовки робітничих кадрів. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ми в соцмережах

YouTube

Статистика відвідувань

  • Відвідувачі : 61
  • Статті : 524
  • Веб-посилання : 9
  • Перегляди статей : 1067762

Погода

Погода в Мукачево » Україна

zoofirma.ru