Вступ до центру

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ до Державного навчального закладу «Мукачівський центр професійно-технічної освіти» на 2019 рік ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" ОГОЛОШУЄ ПРИЙОМ УЧНІВ НА НАВЧАННЯ У 2018-2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.

Про нас

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" Наказом Міністерства освіти і науки України від 15.07.2013 №977 "Про деякі питання діяльності державних професійно-технічних навчальних закладів м. Мукачеве" припинено діяльність Мукачівського професійного ліцею сфери послуг шляхом реорганізації (приєднання) до...

Спортивно-масова робота

за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631453350275165) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631446440275856) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631439350276565)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1616398931780607)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1603209133099587)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1574673062619861) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1515274455226389) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1494056434014858?pnref=story) 26 жовтня 2017р. На базі ДНЗ «Мукачівський центр ПТО» проведений легкоатлетичний крос...

123
Гарячі новини

Професії

ДНЗ 'Мукачівський центр ПТО' На базі 9-ти класів:
1.Швачка
2.Кухар, кондитер
3.Столяр будівельний, паркетник
4.Продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів
5.Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів, електрозварник ручного зварювання
 
На базі 11-ти класів:
1.Кухар, кондитер
2.Перукар (перукар-модельєр)
3. Електрогазозварник

Наше розташування

Головна

Медянка Василина Михайлівна

Майстер виробничого навчання

Загальні відомості

Прізвище, ім’я, по батькові: Медянка Василина Михайлівна
Освіта: неповна вища.
Навчальний заклад:
- 2010 р., Мукачівський державний університет, менеджмент, бакалавр з менеджменту,
диплом АК № 39531867 від 30.06.2010 р.;
- 2003 р., ПТУ № 8 м. Мукачево, кухар-кондитер, диплом АК№21980748.
Назва професії з якої веде підготовку: кухар, кондитер.

Педагогічна діяльність

Мета атестації: встановлення 12 тарифного розряду
Методична проблема: «Використання інформаційно-комп’ютерних технологій для підвищення якості знань на уроках виробничого навчання».

                                                          Відкриті уроки на рівні навчального закладу
5Грудень 2018 рік Контрольно-перевірочний урок. З метою виявлення глибини знань, перевірки і оцінки умінь і навичок, учні виконували комплексні роботи, що відповідають IV розряду кухаря.
Всі учні успішно справились із завданнями, продемонструваливисокий рівень знань та майстерності.
                                                             Методичні напрацювання
1 2018 рік Методична розробка на тему «Технологічні особливості проведення нестандартних уроків під час виробничого навчання»
Розкрито технологічні особливості проведення нестандартних уроків під час виробничого навчання, а саме застосування імітаційних методів, розроблених на основі моделювання реальних умов роботи. Дано характеристику методу аналізу конкретних виробничих ситуацій; методу проектів; методу розв’язування творчих завдань.

 


2 2017 рік Методична розробка на тему «Приготування прісного тіста та виробів з нього». У розробці розкрито інтерактивні методи навчання, що використовувались для проведення даного уроку. Для представлення нового матеріалу використано мультимедійні презентації, опорні конспекти розроблені власноруч, майстер-класи шеф-кухарів різних ресторанів, як вітчизняних так і закордонних.

 

 

 


3 2017 рік Методична розробка на тему «Приготування пісочного тіста та виробів з нього». У розробці розкрито педагогічні технології, які використовувались на уроці: 1. Інформаційно-розвивальні, що передбачали виклад майстром теоретичних відомостей під час проведення вступного інструктажу; організацію самостійної роботи учнів з закріплення нових знань з теоретичних джерел, інструкцій, комп'ютерних засобів навчання.
2. Діяльнісні, спрямовані на підготовку професіонала, здатного кваліфіковано розв'язувати виробничі завдання. Ці технології передбачають проведення аналізу виробничих ситуацій, розв'язання ситуативних виробничих завдань, ділові ігри, моделювання професійної діяльності в навчальному процесі, організацію професійно спрямованої дослідницько-пошукової роботи тощо.
3. Розвивальні, спрямовані на професійний розвиток майбутнього фахівця, здатного творчо працювати, самостійно визначати способи і засоби вирішення проблемних виробничих ситуацій тощо.

Виступ на засіданні МК
4 Лютий 2018 рік Тема доповіді «Ефективність проведення нестандартних уроків виробничого навчання». Дана характеристика нестандартного уроку як імпровізованого навчального заняття, що має невизначену структуру та незвичайний задум й організаційну форму.


Позанавчальна діяльність

Участь у тижнях з професії кухар, кондитер:

-         Організація проведення профорієнтаційного заходу «Моя професія – моя гордість».

2.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-        Організація учнівських майстер-класів з використанням новітніх виробничих технологій.

-     Участь у акції «Твори добро» (благодійна допомога обласному центру соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді присвячена Дню св. Миколая).

5.1

-    Участь у конференції на тему «Впровадження новітніх технологій у харчовому виробництві», проведеній разом із студентами Свалявського коледжу НУХТ.

-         Організація проведення виставки-продажу кондитерських виробів.


zoofirma.ru

Ми в соцмережах

YouTube

Статистика відвідувань

  • Відвідувачі : 77
  • Статті : 504
  • Веб-посилання : 9
  • Перегляди статей : 808346

Погода

Погода в Мукачево » Україна

 

 

                                                                                Ð†Ð½Ñ‚ерактивна карта навчально-практичних центрів

Інтерактивна карта навчально-

практичних центрів професійної

(професійно-технічної)

освіти України

zoofirma.ru