Вступ до центру

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" ОГОЛОШУЄ ПРИЙОМ УЧНІВ НА НАВЧАННЯ У 2018-2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.

Життя центру

На долонях я ніжно тримаю Серце друга, аби не зронить. Знаю я - за любов не карають, За любов починають любить. 14 лютого 2018 року, класний керівник групи № 24а, Миток М.М. провела святкування Дня Святого Валентина. Любов - це подарунок неба. Любов...

Про нас

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" Наказом Міністерства освіти і науки України від 15.07.2013 №977 "Про деякі питання діяльності державних професійно-технічних навчальних закладів м. Мукачеве" припинено діяльність Мукачівського професійного ліцею сфери послуг шляхом реорганізації (приєднання) до...

Спортивно-масова робота

за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631453350275165) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631446440275856) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631439350276565)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1616398931780607)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1603209133099587)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1574673062619861) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1515274455226389) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1494056434014858?pnref=story) 26 жовтня 2017р. На базі ДНЗ «Мукачівський центр ПТО» проведений легкоатлетичний крос...

Учнівське самоврядування

Учні нашого навчального закладу стали помічниками Миколая у 2017 році, організували акцію по збору солодощів, іграшок, одягу щоб виконати прохання зовсім незнайомих дітей, які потребують підтримки, уваги та допомоги не лиш від лікарів Обласної дитячої лікарні, але...

12345
Гарячі новини

Статті

Роман Надія Василівна

 

gal

 

Викладач української мови та літератури

Моє кредо:
«Щоб бути хорошим викладачем, потрібно любити те, що викладаєш і тих, кому викладаєш»


Загальні відомості

Прізвище, ім’я, по батькові: Роман Надія Василівна

Освіта: вища
Спеціальність за фахом: філолог, викладач української мови та літератури

Навчальний заклад: 1996р., Ужгородський державний університет, диплом ЛК ВЕ № 009850

Стаж педагогічної роботи: 23 роки
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
Педагогічне звання: викладач-методист

Форма та результати підвищення кваліфікації: 2011 р., ЗІППО, м.Ужгород, (вчитель української мови та літератури) свідоцтво № 235
Предмети які викладає: українська мова та література


НАГОРОДИ:
2013 рік
2. 460x6382 460x640  І-е місце в обласному огляді-конкурсі на кращий кабінет української мови та літератури у професійно-технічних навчальних закладах.
 Мета конкурсу полягала у виявленні реального стану навчально-матеріальної бази, комплексно-методичного забезпечення кабінетів української мови та літератури, виявленні кращого досвіду з проблем практичного використання можливостей кабінету для підвищення рівня знань та практичних навичок учнів.

   

 


2014 рік
1 460x639   І-е місце у ХІІІ Всеукраїнському огляді-конкурсі «Панорама творчих уроків-2014»
  Мета: Популяризація кращого педагогічного досвіду серед освітян усієї України через фахову пресу.  

 

    

  

 

 


 2015 рік

11 477x634

  Лауреат конкурсу: панорама творчих уроків «Я – віртуоз у викладанні предмета» журнал «Профтехосвіта» 2015 рік.  

 

 

 

 

 

 


Контакти:
Електронна пошта:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Педагогічна діяльність

 Мета атестації: підтвердження раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «викладач-методист»

 Методична проблема: «Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури»
 Мета досвіду:
- створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей учня на уроках словесності;
- створення атмосфери співробітництва, взаємодії викладача та учня.
 Актуальність і перспективність досвіду:
- забезпечує умови для розвитку творчої особистості учня;
- сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні;
- робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку української мови та літератури.

 


 2011-2012 навчальний рік

Листопад
 Урок з предмету «Українська література»
 Тема уроку: Інтимна лірика Івана Франка «Тричі являлася мені любов»
 Мета:
- допомогти учням збагнути красу ліричних віршів про кохання, розвивати образне мислення, здатність співпереживання почуття, навчати поваги до почуттів іншої людини, вміння не образити їх;
- розкрити світ почуттів і пристрастей, створений поетичним словом великого майстра, показати красу інтимної лірики митця; виховувати усвідомлення того, що любов – найвеличніше з людських почуттів;
- розвивати творчі здібності учнів: уміння декламувати поезію, виховувати почуття прекрасного.
 Тип уроку: урок-дослідження, вивчення нового матеріалу з використанням інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання.
 Обладнання: комп’ютерна презентація, текст поезії, словничок.
   Урок проводився згідно плану роботи методичної комісії суспільно-гуманітарних дисциплін.
  Урок проведено з використанням інноваційних технологій, відповідно до теми створено презентацію, що спонукало учнів до активнішої творчої роботи. Різні методи навчання, застосовані на уроці, відповідали змісту навчального матеріалу, меті та віковим особливостям учнів.

1 640x480 2 640x480


Березень

 Урок з предмету «Українська мова»
 Тема уроку: «Риторика - наука і мистецтво»
 Мета: пояснити, що є предметом вивчення риторики як науки; окреслити роль і місце риторики в античному світі, внесок, зроблений у розвиток риторики східними слов’янами; розвивати мислення учнів, робити висновки; збагачувати й уточнювати словниковий запас учнів; сприяти духовному розвиткові учнів, прищеплювати бажання поглиблювати свої знання, формувати інформаційну, творчу, комунікативну компетентність.
  Урок проводився згідно плану обласної методичної секції викладачів гуманітарних дисциплін. Вдало та ефективно використано інноваційні технології, що сприяло кращому засвоєнню нового матеріалу. Учні повною мірою залучені до активної розумово-пізнавальної праці. Мети уроку досягнуто. Учні засвоїли теоретичний матеріал.

3 640x480 4 640x480 5 640x480


2012-2013 навчальний рік 

Листопад
 Урок з предмету «Українська література»
 Тема уроку: Роман У. Самчука "Марія" — розповідь про Україну XX ст. і трагічну долю українців в умовах тоталітарної радянської системи.
 Мета: ознайомити учнів з романом У. Самчука "Марія"; розкрити жанрові особливості твору, його будову, художні прийоми відображення дійсності; охарактеризувати образ головної героїні роману; розвивати навички аналізу прозового твору, логічність і самостійність суджень;
виховувати почуття національної самосвідомості, патріотизму, гуманізму, моральні почуття.
 Методична мета: показати ефективність використання на уроках української літератури текстоцентричної технології у поєднанні із мультимедійними засобами навчання.
 Тип уроку: інтегрований урок, урок поглибленого опрацювання тексту.
  Урок проводився згідно плану методичної комісії викладачів гуманітарних дисциплін.
  Мети уроку досягнуто. Учні засвоїли теоретичний матеріал.

6 640x480 7 640x480 8 640x427 9 640x480


 2013-2014 навчальний рік

Жовтень
  Проведений І етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури . В олімпіаді взяли участь учні І – ІІІ курсів, показавши відповідні знання рідного слова.

10 640x480 11 640x480


Листопад
  Проведений І-й етап Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.
 Мета конкурсу: сприяння утвердженню статусу української мови як державної, піднесення її престижу, виховання у молодого покоління українців поваги до мови, до культури і традицій рідного народу.

 

12 640x480


Лютий

 Урок з предмету «Українська література»
 Тема уроку: «Підготовка до написання твору-роздуму на морально-етичну тему»
 Мета: удосконалювати вміння учнів писати твір-роздум; подати відомості про мораль та етику; розвивати вміння правильно, чітко, послідовно висловлюватися, добирати й систематизовувати матеріал для твору, реалізовувати власний задум; виховувати повагу до загальнолюдських моральних цінностей, почуття гідності, людяності, вміння любити по-справжньому; розвивати уяву, логічне й образне мислення, усне мовлення, формувати культуру розумової праці; збагачувати й уточнювати словниковий запас учнів.
 Тип уроку: урок розвитку зв’язного мовлення.
 Обладнання: мультимедійна дошка, комп’ютерна презентація, музичний супровід, пам’ятка«Як складати твір-роздум на морально-етичну тему», тлумачні словники, вислови пролюбов видатних людей.
   Урок проводився згідно плану методичної комісії викладачів гуманітарних дисциплін.
  Урок проведено з використанням інноваційних технологій, відповідно до теми створено презентацію, що спонукало учнів до активнішої творчої роботи.

13 640x480 14 640x480 15 640x480


2014-2015 навчальний рік

Жовтень
  Проведено І етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури. В олімпіаді взяли участь учні І – ІІІ курсів, показавши відповідні знання рідного слова.

16 640x480 17 640x480


Листопад

 Проведено І-й етап Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.
 Мета конкурсу: сприяння утвердженню статусу української мови як державної, піднесення її престижу, виховання у молодого покоління українців поваги до мови, до культури і традицій рідного народ.

18 640x480 19 640x480 20 640x427


Листопад
 Урок з предмету «Українська мова»
 Тема уроку: «Морфологічна будова слова. Творення слів. Стилістичні засоби словотворення».
 Мета уроку: повторити та систематизувати знання про будову слова, узагальнити відомості учнів із словотвору; формувати їх правописні вміння й навики; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати логічне мислення, пам'ять, вміння узагальнювати вивчене, використовувати здобуті знання на практиці, виховувати любов і пошану до рідної мови.
 Тип уроку: формування й удосконалення умінь та навичок (урок повторення вивченого в попередніх класах, узагальнення та систематизація вивченого)
 Обладнання: підручник, мультимедійна презентація,
Урок проводився згідно плану методичної комісії викладачів гуманітарних дисциплін.
Реалізована структура уроку відповідає його типу. Навчальна тема вимагала розв'язання різних завдань, перевірку якостей знань, умінь і навичок учнів, і вивчення нового матеріалу, і формування вмінь і навичок, застосування знань на практиці. Компоненти уроку були пов'язані між собою логічною послідовністю і забезпечили дидактичну цілісність уроку.

21 640x480 22 640x480 23 640x480


2015-2016 навчальний рік

21-жовтня

  Проведений І етап учнівської олімпіади з української мови та літератури. В олімпіаді взяли участь учні І – ІІІ курсів, показавши відповідні знання рідного слова.

1n 639x360 2n 639x360


9-листопада 

  Викладач Роман Н.В. підготувала та провела І-й етап ХVI Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.
Мета конкурсу: сприяння утвердженню статусу української мови як державної, піднесення її престижу, виховання у молодого покоління українців поваги до мови, до культури і традицій рідного народу.

3n 639x479 4n 478x637 5n 639x479


12-листопада

  Викладач української мови та літератури провела відкритий урок з української мови.
Тема: Українська мова у світі. Українська діаспора.
Мета: ознайомити зі статистичними даними про функціонування української мови в Україні та поза її межами; поглибити знання про українську діаспору; дослідити історичні хвилі української еміграції, розвивати критичне мислення, уяву, пам'ять, культуру усного та писемного мовлення, збагачувати й уточнювати словниковий запас учнів, виховувати повагу до української мови.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Обладнання: вислови про мову, карта світу.
Міжпредметні зв’язки: географія, історія, українська література.

6n 639x479 7n 639x479 8n 639x479 9n 478x637 10n 639x479


Напрацювання викладача

29 460x613  Пропонований посібник аргументує необхідність проведення чотирьох видів мовленнєвої діяльності, зокрема: аудіювання, читання, говоріння, письмо. Посібник містить навчальні тексти вказаних вище видів діяльності.
  Практичний блок посібника демонструє розроблення тестів з фонетики, лексики, фразеології, морфології, синтаксису.
  Пропонований посібник спрямований допомогти викладачам-словесникам на науково-методичному рівні ефективно застосувати таку форму контролю, як тестування.

 


2

  У методичній розробці подано комплекс завдань для практичного формування граматичних навичок та вмінь, розвитку усного та писемного мовлення учнів з професії кухар, кондитер.
  Тексти вправ супроводжуються кількома завданнями різного характеру.

 

 

 

 

 


3

  У методичній розробці зібрано термінологічний словник професійної лексики, диктанти, перекази, які сприяють виробленню професійного мовлення за вказаною професією.

  

 

  

 

 

 


1

  У методичній розробці подано комплекс завдань для практичного формування граматичних навичок та вмінь, розвитку усного та писемного мовлення учнів з професії швачка.
  Тексти вправ супроводжуються кількома завданнями різного характеру.

 

 

 

 

 


4

  У методичній розробці зібрано термінологічний словник професійної лексики, диктанти, перекази, які сприяють виробленню професійного мовлення за вказаною професією.

 

 

 

 

 

 

 


Доповіді з якими виступала на засіданнях МК центру та області:

2011р.
103 460x613  Підготувала доповідь на тему: «Розвиток учнівської обдарованості на уроках української словесності».      Висвітлила такі питання: де закінчується обдарованість і починається талант?, талант народжується чивиховується?. Як підсумок, сформулювала рекомендації для розвитку літературно-творчих здібностей учнів, збереження і примноження традицій, звичаїв свого краю, народу. 

 

 

 


2012 р.
104 460x613  Доповідь на тему: «Місце культурної спадщини у духовному розвитку особистості»
  Розкрила поняття культури, культурної спадщини народу, актуальні питання виховання учнів, формування їхнього внутрішнього духовного світу.

 

 

 

  

 


2013 р.
105 460x613   Доповідь на тему: «Використання комп’ютерних технологій на уроках української мови та літератури»
 Ділилася власним досвідом про використання на уроках комп’ютерною технологією. Викладачем запропоновано три види презентацій які використовує на уроках. Такий вид діяльності урізноманітнює форми роботи, збільшувати творчий потенціал особистості.

 

  

 


2014 р.
Засіданні методичної комісії суспільно-гуманітарних дисциплін області (обмін досвідом)
 Доповідь на тему: «Виховання національної свідомості, честі і гідності в учнів,на уроках української мови та літератури»
  Ділилася власним досвідом про національне виховання на уроках української літератури.
  Висвітлила питання: патріотичне виховання учнів, формування їхнього внутрішнього духовного світу, духовний і культурний розвиток особистості      Доповіла про центральні проблеми у творчості вітчизняних письменників із збереження національних культурних цінностей, провивчення художніх текстів, де є активна чи пасивна позиція героїв у ставленні до проблем національного відродження.

106 640x480 107 640x481


2015 р.

108 460x613   Доповідь на тему: «Сучасний урок, який він є?»
  Відхід від власної культури, літератури, рідної мови веде до духовного виродження людини. Художні твори сприяють самовихованню, допомагають усвідомити своє місце в суспільстві. І завдання викладача-словесника – проводити уроки літератури уроками морального прозріння учнів.

 

 

 

 

 

 

Позанавчальна діяльність

2011-2012 навчальний рік

Вересень
Відкрита виховна година
 Тема: «Коротка історія партизанського руху в Україні: правда і міфи » приурочена 70 річниці партизанського руху в Україні.
 Мета заходу: ознайомити учнів про героїчне минуле партизан і підпільників, які в роки Великої Вітчизняної війни діяли як на території Закарпаття так і по всій Україні.
 Було представлено навчально-пізнавальну виставку фотодокументів «Партизанський та підпільний рух в Закарпатті», дослідницькі роботи учнів ліцею про партизанські загони та об'єднання,які діяли на території України, спомини учасників цих подій.

1 639x479 2 639x479 3 639x527

 


Листопад
  Проведено конкурс декламаторів українського слова, який проходив в рамках проведення Тижня української словесності. Вміння декламувати, виявляти акторські здібності, показувати розуміння прочитаного. 

4 639x479 5 639x479


2012-2013 навчальний рік

Жовтень
  Проведено перший етап мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка.

6 639x442 7 639x509 8 639x479


Грудень

 Організовано і проведено виставку-конкурс на кращу учнівську ілюстрацію «Я ВІДКРИВАЮ ШЕВЧЕНКА»
  Участь у конкурсі взяли учні 1-3-х курсів. Техніка виконання малюнку довільна.
 Мета конкурсу:
- вшанувати пам’ять видатного сина українського народу Т. Шевченка, геніального поета, художника;
- розвивати творчі здібності учнів;
- реалізація творчого потенціалу;
- виявлення юних обдарувань.

9 639x479 10 639x479 11 639x479


 Січень

  Проведено відкритий виховний захід на тему: «В нашім серці - Україна» присвячений Дню Соборності і Свободи України.
  Століттями розірваний український народ визволився з неволі — Наддніпрянщина вийшла з Російської, а Західна Україна — з Австро-Угорської імперій — і возз'єднався на своїй землі в єдиній Українській державі. Ця подія відбулася 22 січня 1919 року, відзначається в Україні щороку живим ланцюжком від Києва до Львова.

12 639x426 13 639x426 14 639x426


Березень

  Підготувала і провела огляд-конкурс читців «СЛУХАЙТЕ ГОЛОС БЕЗСМЕРТНИЙ ТАРАСА».
 Мета конкурсу:
- навчити учнів виразного читання поетичних творів Т.Г.Шевченка;
- розвивати пам'ять, навички виразного читання поетичних творів, сприяти розвитку декламаторських здібностей;
- виховувати в учнів етичні та естетичні смаки, любов до слова. рідної мови, народу, країни, прищеплювати інтерес до власної праці.

15 639x426 16 639x426 17 639x426


 Червень

  Підготовлено книжкову виставку «Березневе безсмертя лицаря України»
 Виставка присвячується геніальному синові українського народу Тарасу Шевченку. Його твори, а також твори інших письменників про поета, художника допоможуть учням центру більше дізнатися про його життєвий шлях, його творчість, розкривають світову велич і багатогранність таланту великого сина України.

18 639x479


2013-2014 навчальний рік

Вересень
  Провела відкриту літературно – мистецьку годину, присвячену 200-ій річниці від дня народження Т.Шевченка.
  Тема: «Мистецька, живописна спадщина Великого Сина України»
 Мета: Ознайомити учнів як починався шлях Шевченка до живопису, про періоди творчості Тараса, про його майстерність колірного контрасту і світлотіні.

19 639x479 20 639x479


Березень

  В рамках року Тараса Шевченка в Україні та з нагоди 200-річчя від дня народження великого Кобзаря організувала та провела відкритий виховний захід «Слухайте голос безсмертний Тараса». На заході присутні познайомились з життєвим та творчим шляхом Т.Шевченка, з його мистецькою спадщиною, з значенням творчості поета в розвитку світової культури.
  А також глядачам було представлено:
- відео матеріали: «Малярство Кобзаря», «Думи Кобзаря живуть між нами»;
- виставку учнівських малюнків до творів Т.Шевченка;
Були зачитані найкращі твори, адже поезія Шевченка живе, розквітає. З рядків геніальних
творів перед нами постає невмирущий образ великого сина України, його життя, спогадів, бажань
та великих мрій для України.

22 639x423 23 639x479 24 639x479 25 639x534 26 639x479


2014-2015 навчальний рік

Лютий
  Підготувала та провела вечір-реквієм присвячений героям «Небесної сотні», які загинули в лютому 2014 року.
 Мета: вшанувати пам’ять героїв Небесної сотні, прищеплювати любов до Батьківщини, виховати патріотичну свідомість, розвивати бажання стати гідними громадянами України.
  Обладнання: мультимедійна дошка, банер Небесної сотні, музичний супровід.
Хай палають свічки пам’яті загиблих героїв «Небесної Сотні» у наших серцях.

27 639x544 28 639x451 29 639x421

 

zoofirma.ru

Ми в соцмережах

YouTube

Статистика відвідувань

  • Відвідувачі : 60
  • Статті : 515
  • Веб-посилання : 9
  • Перегляди статей : 1054160

Погода

Погода в Мукачево » Україна

zoofirma.ru