Вступ до центру

Державний навчальний заклад "Мукачівський центр професійно-технічної освіти" оголошує прийом учнів на навчання у 2020-2021 році ЕЛЕКТРОННА АНКЕТА_ЗАЯВКА (https://forms.gle/Sb38RY69gmmXTZg66) Вступ 2020: Профосвіта (https://mon.gov.ua/ua/tag/vstup-2020-profosvita) ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" ...

Карантин з 12 березня по 22 червня

Наказ навчального закладу про продовження карантину (https://drive.google.com/open?id=1FIf9prpLM5d57hCqEXtVz3Jdy8HrssK-) Наказ про організацію роботи під час карантину та проведення дистанційного навчання (від 24.03.20 р. № 42-од) в ДНЗ "Мукачівський центр ПТО". (https://drive.google.com/open?id=1fwdRnj2H2XVA8fRTEM0mnj0s30xrwn8d) Психологічна служба пропонує свою допомогу- психологічну та соціально-педагогічну підтримку всім учасникам...

Про нас

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" Наказом Міністерства освіти і науки України від 15.07.2013 №977 "Про деякі питання діяльності державних професійно-технічних навчальних закладів м. Мукачеве" припинено діяльність Мукачівського професійного ліцею сфери послуг шляхом реорганізації (приєднання)...

123
Гарячі новини

Члени та комісії бібліотечної ради

GOOGLE CLASSROOM – ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТУМЕНТ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА

1025 лютого викладач Петах В.Й. провела відкритий урок математики на тему «Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу. Розв’язування вправ» (гр. №14а). Метою уроку було удосконалення вмінь застосовувати формули зведення до розв’язування задач. Актуалізація опорних знань проведена у формі розгадування кросворда та виконання інтерактивних вправ. Інформаційне джерело для цієї роботи викладач використала Learning Apps.org - сервіс для підтримки процесів навчання додатка Google Classroom.

Обчислення значень тригонометричних функцій учні виконали у програмі табличного процесора MS Excel. На уроці відмічена колективна робота в групах при розв’язуванні вправ на спрощення виразів. Самостійну роботу для підсумку і перевірки засвоєння даної теми проведено у формі онлайн тестування.

Варто відмітити, що простота у використанні, безкоштовність та високий рівень доступності Google Classroom дало можливість викладачу математики організовувати ІКТ-підтримку звичайних форм навчання, а також індивідуалізувати навчання і широко використовувати групові форми роботи. Матеріали розміщені на хмарі учні можуть переглядати вдома для повторення вивченого на уроці, або ж для того, щоб краще розібратись в темі, якщо при вивчені було щось незрозуміло. Для засвоєння матеріалу кожен учень матиме змогу підібрати темп сприйняття, обробки та засвоєння інформації. Важливо, що це сприятиме підвищенню мотивації до навчання та кращому засвоєнню навчального матеріалу.

zoofirma.ru

Ми в соцмережах

YouTube

Статистика відвідувань

  • Відвідувачі : 112
  • Статті : 681
  • Веб-посилання : 9
  • Перегляди статей : 1007123

Погода

Погода в Мукачево » Україна

 

 

                                                                                Ð†Ð½Ñ‚ерактивна карта навчально-практичних центрів

Інтерактивна карта навчально-

практичних центрів професійної

(професійно-технічної)

освіти України

zoofirma.ru