Вступ до центру

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ до Державного навчального закладу «Мукачівський центр професійно-технічної освіти» на 2019 рік ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" ОГОЛОШУЄ ПРИЙОМ УЧНІВ НА НАВЧАННЯ У 2018-2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.

Про нас

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" Наказом Міністерства освіти і науки України від 15.07.2013 №977 "Про деякі питання діяльності державних професійно-технічних навчальних закладів м. Мукачеве" припинено діяльність Мукачівського професійного ліцею сфери послуг шляхом реорганізації (приєднання) до...

Спортивно-масова робота

за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631453350275165) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631446440275856) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631439350276565)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1616398931780607)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1603209133099587)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1574673062619861) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1515274455226389) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1494056434014858?pnref=story) 26 жовтня 2017р. На базі ДНЗ «Мукачівський центр ПТО» проведений легкоатлетичний крос...

123
Гарячі новини

Атестація

Щур Іван Васильович

gutnik

Заступник директора з навчально-виробничої роботи

Моє кредо 

«Не зупинятися на досягнутому»

Загальні відомості

 

Прізвище, ім’я, по батькові: Щур Іван Васильович

Дата народження: 01.05.1964 року

Освіта:  вища

Навчальний заклад: 1990, Львів, лісотехнічний інститут, технологія деревообробки, диплом ТВ № 824476

Спеціальність за фахом: інженер-технолог

Стаж педагогічної роботи:  24 роки; з 2009 року на посаді заступника директора з навчально-виробничої роботи

Рік та результати останньої атестації:

- 2015 р., відповідає займаній посаді заступника директора з навчально-виробничої роботи; 

- 2017 р., підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «старший викладач».
Підвищення кваліфікації:

2017 р. - НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій обл., викладача професійно-теоретичної підготовки, свідоцтво ПК № 22771726;

2013 р. - Університет менеджменту освіти НАПН України, місто Київ, заступників директорів з навчально-виробничої роботи, свідоцтво12СПВ01727;

2014 р. - Державна служба України з надзвичайних ситуацій, навчання та перевірка знань у сфері цивільного захисту керівних кадрів, посвідчення АО№000113 від 20.11.2013 року.

Предмети, які викладає викладач: Охорона праці. Спеціальні дисципліни з професії столяр будівельний, паркетник.

 

Робота заступника директора з навчально-виробничої роботи

 

Мета атестації – відповідність займаній посаді заступника директора з навчально-виробничої роботипідтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «старший викладач»

Основні напрямки діяльності заступника директора з навчально-виробничої роботи Державного навчального закладу «Мукачівський цент професійно-технічної освіти»:

У своїй діяльності керуюся Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту», Указами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України та органів управління освіти, правилами і нормами охорони праці, Статутом і локальними правовими актами навчального закладу.

 Проводиться керівництво та контроль за організацією професійно-практичної підготовки учнів, виробничої діяльності.

Здійснюються зовнішні зв'язки навчального закладу шляхом укладення договорів на навчання та працевлаштування учнів на виконання виробничих замовлень, реалізації виготовленої продукції, поставки матеріалів, інструменту, комплектуючих, необхідних для виконання навчальних планів і програм.

Забезпечується ремонт технологічного обладнання, комплектування майстерень та лабораторій новим обладнанням, оснасткою, унаочненнями, конструкторською та технологічною документацією.

Забезпечується проходження виробничої практики учнів, виконання програм практик.

Контроль за повним виконанням учнями всіх тем програм виробничого навчання, виробничих практик.

Спрямовую свою діяльність у співпраці з іншими заступниками директора та педагогічними працівниками на досягнення головної мети в діяльності навчального закладу з підготовки висококваліфікованих, конкурентоспроможних робітників, а також підвищення кваліфікації та перепідготовці незайнятого населення.

 Контролюю здійснення заходів щодо забезпечення виробничих майстерень сучасним обладнан­ням, наочними посібниками і технічними засобами навчання, забезпечення виробничого навчання конструкторськими і технічними документами.

      Здійснюю систематичний контроль за якістю навчально-виробничого процесу: об'єктив­ність оцінки результатів підготовки учнів, відвідування уроків виробничого навчання, аналіз форми та змісту уроку, доведення результату аналізу до відома педпрацівників.

Організовую та здійснюю контроль за:

а) проходженням учнями виробничої практики;

б) проведенням кваліфікаційних (в т.ч. Державної) атестацій та присвоєнням кваліфікацій особам, які здобувають професійно-технічну освіту

в) працевлаштуванням випускників, закріпленістю їх на робочих місцях.

   Здійснюю контроль з організації в навчальному закладі конкурсів професійної майстерності учнів, майстрів виробничого навчання та забезпечення їх участь в обласних та республіканських конкурсах.

Сприяю зовнішнім зв'язкам навчального закладу з питань виробничих замовлень, контролюю реалізацію готової продукції.

Організовую роботу з підготовки експонатів і участі навчального закладу у виставках технічної творчості, виставках професійного спрямування, ярмарках.

Контролюю правильне і своєчасне ведення майстрами виробничого навчання журналів виробничого на­вчання.

   Контролюю і забезпечую дотримання вимог охорони праці при проведенні навчально-виробничого, навчально-виховного процесу в навчальному закладі.

Організовую роботу з розробки  перспективного плану навчального закладу, відповідаю за його виконання.

Беру участь у підготовці, роботі педрад, інструктивно-методичних нарад і забезпечую виконання їх рішень.               

                          Дохід від виробничої діяльності за 2012-2013 рр.

   

№ з/п

Показник

2012р.

2013р.

2014р.

1

Послуги майстерень (тис. грн)

17,26

26,9

86,8

2

Дохід від виробничої практики (тис. грн)

162,4

352,2

431,3

  

1

 Дохід від виробничої діяльності та виробничої практики
за 2015-2016 рр.

 

image001

 

                                         Оновлення матеріально-технічної бази

                            з професійно-практичної підготовки за 2012-2013 рр.

                               (закупівля обладнання та інструмент на тис. грн.)

№ з/п

Професія

2012р.

2013р.

2014р.

1

Швачка

15,0

23,43

31,1

2

Продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів

-

5,3

6,7

3

Перукар (перукар-модельєр)

-

1,3

2,3

4

Слюсар з ремонту автомобілів

-

3,1

-

5

Столяр будівельний, паркетник

8,43

7,3

14,9

6

Маляр, штукатур

3,3

37,5

54,3

7

Електрогазозварник

7,8

4,2

3,5

8

Кухар, кондитер

8,6

127,0

103,0

 

Всього:

43,13

209,13

215,8

 

 

2

У 2012 році з професії:

- продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів - закуплені вітрини, стелажі, касові апарати;

- столяр будівельний, паркетник - придбані компресор, стрічкові пили, комплекти фугувальних ножів;

- швачка – придбані робочі столи (2 шт.) та гвинтові стільці (16 шт.) для навчально-виробничої майстерні;

- маляр, штукатур – придбані малярні інструменти та матеріали для проведення виробничого навчання;

- електрогазозварник – придбані електротримачі, інструменти та матеріали для виробничого навчання;

- кухар, кондитер – для лабораторії закуплено: м’ясорубка, кавоварка, електроплита, електрофритюрниця, набір посуду тощо.

У 2013 році з професії:

- кухар, кондитер - створено новий кабінет спецдисциплін та лабораторію кондитерів;

- слюсарів з ремонту автомобілів - створено нову майстерню та лабораторію технічного обслуговування; закуплений набір слюсарного інструменту;

- швачка - закуплені гладильні дошки (3 шт.), праски (3 шт.), гвинтові робочі стільці (16 щт.);

- перукар (перукар-модельєр) - закуплений водонагрівач для навчальної перукарні;

- столяр будівельний, паркетник  -  навчально-виробнича майстерня забезпечена новими столярними ручними струбцинами, дископилами (2 шт.), стрічко-шліфувальною стрічкою та матеріалами для проведення занять;

- маляр, штукатур  та електрогазозварник  - закуплені матеріали для проведення виробничого навчання;

- кухар, кондитер – створенні нові робочі місця для кондитерів; закуплено: набір посуду, тістомісильну машину, конвекційну піч, кремомісильну машину, холодильник, електроплити (побутові); встановлена нова вентиляційна система тощо.

У 2014 році:

- відкрита нова лабораторія кондитерів;

- придбані машинки для стрижки волосся, електричні фен-електропраска для проведення професійно-практичної підготовки перукаря (перукар-модельєра);

-закуплені стрічкові пили, столярні ручні інструменти, меблеві фрези та матеріали для проведення професійно-практичної підготовки столяра будівельного, паркетника;

- придбані малярні інструменти та матеріали для проведення виробничого навчання маляра, штукатура;

- для навчальної майстерні електрогазозварника закуплений інжекторний зварювальний апарат;

- створені нові робочі місця у лабораторії для кухарів, придбано пекарська піч, електробойлер, електроплити (професійні), вентиляційні зонти, кухонний комбайн та набори інструментів тощо.

У 2015 році модернізована сучасним устаткуванням швейна майстерня:
- універсальна швейна машина - 4 шт.;
- спеціальна краєобметувальна машина – 2 шт.;
- петельний напівавтомат – 1 шт.;
- праска з парогенератором – 2 шт.;
- комплект засобів малої механізації – 1 шт.
    Всього на суму: 129 тис. 100 грн.
У 2016 році ця ж майстерня доукомплектована сучасним устаткуванням ще на суму 50 тис. грн., а навчальна перукарня обладнана 15 новими тумбочками на суму грн. для зберігання робочого інструмента.
Надалі спрямувати роботу зі створення матеріально-технічної бази для відкриття нових інтегрованих професій та підготовки молодших спеціалістів.

     У 2005-2010 рр. навчальний заклад брав участь у проекті «Децентралізація управління професійним навчанням в Україні» за фінансової підтримки Канадського агентства міжнародного розвитку. Метою проекту було підвищення ефективності системи професійного навчання безробітних в Україні. Проект не лише забезпечив підвищення підготовки  економічного активного сегменту робочої сили країни, але і посилив спроможність безробітних, випускників шкіл та дорослих досягти вищого рівня життя шляхом отримання кращої професійної підготовки. Це в свою чергу , сприятиме зменшенню загального безробіття та забезпечить регіон більш кваліфікованою та продуктивної робочою силою і, таким чином підтримуватиме зусилля влади у здійсненні економічних реформ. 

    За рахунок проекту була оновлена матеріально-технічна база з підготовки професії столяр будівельний,  отримано нове деревообробне обладнання визнаних у світі виробників та новітні технічні засоби навчання на суму 219 тис. грн.

6-195x1469-195x14619

     Стало можливим на сучасній технічній базі майстерні на високому рівні проводити професійно-практичну підготовку учнів та конкурси професійної майстерності серед учнів та майстрів виробничого навчання на рівні закладу та області. Представники навчального закладу неодноразово ставали призерами змагань серед ПТНЗ області.

20-195x14610-195x146

   Створені руками наших учнів вироби з дерева стали основою експозиції закладів професійно-технічної освіти Закарпаття для огляд-звіту в м. Києві, який відбувся 6 червня 2013року.

15-195x130

    13 червня 2014 року - виступ на тему «Соціальне партнерство як запорука стабільної організації виробничої практики та працевлаштування випускників» під час підсумкового методичного заходу педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів Закарпаття „Вернісаж кращого педагогічного досвіду – 2014”, який відбувся на базі Хустського професійного ліцею де всі присутні демонстрували свої здобутки і досягнення за навчальний рік.

8151176

     Захід проводився з метою розвитку професійної компетентності педагогічних працівників ПТНЗ, поширення кращого педагогічного досвіду, організації роботи щодо підвищення якості освітніх послуг, підняття престижу робітничих професій та створення позитивного іміджу навчальних закладів.

Одним з основних напрямків роботи заступника директора з навчально-виробничої роботи є соціальне партнерство, головна ефективність якого буде залежати, перш за все, від цілеспрямованої і системної роботи щодо залучення роботодавців, підприємств, органів влади, вищих навчальних закладів, громадських організацій до спільної діяльності з підготовки висококваліфікованих робітників і створення сучасної професійно-технічної освіти.

Оскільки соціальне партнерство спрямоване на залучення працівників до участі в управлінні, укладання систем угод і колективних договорів, регулювання соціально-трудових відносин, то головним завданням його слід вважати посилення мотивації до праці для забезпечення високих результатів роботи як необхідної умови якості життя.

Найсуттєвішою особливістю вважаю спрямованість соціального партнерства на задоволення і реалізацію взаємних інтересів усіх його суб’єктів. ДНЗ  «Мукачівський центр професійно-технічної освіти» при підготовці професійно мобільного кваліфікованого робітника в умовах соціального партнерства керується такими особливостями:

- здійснення спільно з роботодавцями постійної  цілеспрямованої профорієнтаційної роботи з учнями навчального закладу;
- оперативна  інформованість  навчального закладу про потребу у кваліфікованих робітничих кадрах з тієї чи іншої професії;

- можливість залучати до участі в навчально-виробничому та виховному процесі представників  соціальних партнерів, у тому числі й роботодавців;

- своєчасне оновлення  змісту  професійного навчання відповідно до змінених умов виробництва;

- надання можливості учням вивчати нову техніку, нові технології та працювати з сучасними матеріалами у навчальних майстернях Центру;

- включення учня у безпосередній виробничий процес на підприємстві під час виробничої практики сприяє більш швидкій адаптації до виробничих умов та виробничого колективу;

- підготовка учнів до конкретних  виробничих умов;

- забезпечення впевненості у одержанні першого робочого місця за професією.

         Попри певні досягнення у стосунках між соціальними партнерами різних рівнів, вони потребують більшої результативності та впливу на удосконалення системи професійно-технічної освіти. Про це свідчать відповіді батьків щодо укладання тристоронньої угоди: 13%  батьків негативно ставляться до даної угоди, а 27% – важко відповісти. Це може бути обумовлено поганою проінформованістюбатьків щодо цього питання.

Так як соціальне партнерство є системою відносин між навчальним закладом і підприємствами, організаціями, установами, то згідно навчальних планів та програм ДНЗ «Мукачівський центр професійно-технічної освіти» співпрацює з багатьма підприємствами міста та району, які надають робочі місця для учнів при проходженні ними виробничої практики, а в подальшому і працевлаштуванні.

IMG 70040429 01

Останні роки керую роботою обласної методичної секції педпрацівників деревообробного напрямку, основні завдання якої – це    якісної підготовки кваліфікованого робітника, яка базується в першу чергу на підвищення професійної компетентності педагогічного працівника,  забезпечення сучасним обладнанням матеріально-технічної бази професійної підготовки професій, створення електронної бази педагогічних напрацювань з професії, обміну досвіду з  впровадження  перспективних педагогічних технологій навчання та новітніх виробничих технологій виробництва у навчально-виробничий процес.

21-195x14622-195x146

29 квітня 2014 року «Підвищення якості професійно-практичної підготовки - необхідна умова конкурентоспроможності випускників ПТНЗ на ринку праці» - тема засідання методичної секції педпрацівників деревообробного напрямку ПТНЗ області, що відбулося на базі ДНЗ «Мукачівський центр професійно-технічної освіти».     

P1070852

Якість проведення профорієнтаційної роботи – це запорука перспективного розвитку  навчального закладу.  Під час бесіди з учнями шкіл, гостями «Ярмарку професій», з батьками вступників на навчання абітурієнтами зосереджується увагу на важливість рішення, яке приймає підліток – ким стати, адже воно має немале значення, роль та вплив на його долю, якою дорогою і на якій ниві служити людям. Кожна людина повинна серйозно підійти до вирішення цієї проблеми, добре продумати над правильністю вибору. Вибір навчального закладу, а згодом і отримана професія значною мірою впливає на все життя. Тут не можна покладатися на випадковість, необхідно серйозно підійти до цього питання.

Абітурієнти ділилися думками про те, до чого мають хист і здібності, яку працю виконували б залюбки і найкраще, яким професіоналом бачать себе в майбутньому.

P1070861

Педагогічна діяльність

Мета атестації педагогічного працівника: підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «старший викладач»;
Методична проблема: «Підвищення якості професійної освіти шляхом впровадження новітніх виробничих технологій у навчальний процес»


 Відкриті уроки на рівні навчального закладу

2012 рік – на тему «Типи та конструкції дверей». Мета уроку: ознайомити учнів з типами та конструкціями дверей. Ціль уроку: розвивати логічне та абстрактнемислення учнів, уміння співпрацювати, об’єктивно оцінювати свою роботу та роботу інших учнів.На уроці застосовані активні форми роботи: проблемні ситуації, тестові завдання та дискусійні питання.

2013 рік – на тему «Характеристикаматеріалів для паркетних підлог». Для пошукової ідослідницької роботи підібраний цікавий та актуальний додатковий матеріал, що дозволив застосувати різні форми і методи роботи, розширити кругозір учнів, підвищити рівень їх знань та умінь з теми.
2014 рік – на тему «Безпека праці при виготовленні столярних виробів». Використаний інтерактивні методи навчання: «навчаючись – навчаю інших», «виправ мене». Мета уроку - сформувати у майбутніх кваліфікованих робітників необхідного в їх подальшій професійній діяльності рівня знань та умінь з безпеки праці, реалізація яких на практиці сприятиме запобіганню виробничого травматизму і профзахворювань, а також активної позиції в дотриманні принципу пріоритетності збереження життя і здоров’я працівників.
2015 рік – на тему «Сучасний ручний електрифікований інструмент». На уроці учні виконали метод самооцінювання та вирішували практичні ситуації, що розкривають зміст предмету. Основна ціль уроку - підняття рівня постійної активної взаємодії всіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання, де учень і викладач є рівноправними, різнозначимими суб'єктами навчання. Вони ефективно сприяють формуванню цінностей, а саме: надбанню професійних навичок, вмінь і прийомів праці, створенню атмосфери співпраці та взаємодії.

2016 рік – на тему «Матеріали для оздоблення столярних виробів». Під час уроку учні розв’язували різноманітні творчі завдання розвиваючи свої здібності. На уроці використані моделі життєвих ситуацій та спільне розв'язання проблем, які навчать майбутніх працівників приймати правильні рішення в нестандартних виробничих ситуаціях. Об'єднуючи учнів в малі групи, суттєвим компонентом їх співпраці є позитивна взаємозалежність, особистісна взаємодія, індивідуальна і групова підзвітність, навички міжособистісного спілкування і спілкування в невеликих групах та та обробка даних про роботу групи.


Методичні напрацювання

2012 рік – методична розробка уроку на тему «Технологічні властивості деревини твердих порід». Використаний метод-проект з метою формування в учнів уміння творчо мислити, добувати і переробляти інформацію, аналізувати ситуацію, адекватно оцінювати результати, бути завжди зрозумілим у викладі своїх думок людям, уміти конструктивно взаємодіяти з іншими.

2013 рік – методична розробка уроку на тему «Навчання, інструктування і перевірка знань з питань охорони праці». Мета уроку: навчити учнів вимогам до порядку проведення навчання, інструктування і перевірка знань з питань охорони праці, в яких випадках проводити той чи інший вид інструктажу. Методична розробка містить необхідний теоретичний матеріал, питання та завдання для практичних вправ, головоломки, кросворди, контрольні картки та ситуаційні задачі.

 P1140434  P1140436

2014 рік – методичні рекомендації на тему «Використання ІКТ для підготовки висококваліфікованих робітників за професією столяр, будівельний».

2015 рік – розробка тестових завдання з предмету матеріалознавство

  prez1  prez2

2015 рік – методичні рекомендації на тему «Специфіка та ефективність викладання уроків спецдисциплін», виступ на педраді

P1120793 639x479

2016 рік – розробка завдань для олімпіади з предмету охорона праці
P1140312    P1140433

2016 рік – розробка тестових завдань з предмету охорона праці

 P1140428    P1140429

  Участь у роботі методичної комісії   
    Постійно зосереджую увагу колег на підготовку кваліфікованих робітників зовсім іншого рівня знань і професійних навичок, які повинні вміти на практиці застосовувати матеріали різних виробників, знати їх властивості, технічні характеристики, володіти новими інструментами та обладнанням, мати досвід виконання робіт із використання новітніх виробничих технологій. Для цього, безперечно, педагогічний працівник повинен бути обізнаний в сучасному розвитку виробництва, яке характеризується інтенсивними змінами як в асортименту нових матеріалів так і в технологіях.

 

    Участь у роботі методичної секції педагогічних працівників професій деревообробного напрямку

P1070676

2015 рік – виступ на тему «Впровадження сучасних виробничих технологій у навчально-виховний процес з підготовки столярів».
5

2016 рік - виступ з досвіду роботи на тему «Творчі надбання викладача спецдисциплін у між атестаційний період».

18 листопада 2016 року в режимі он-лайн взяв участь у семінарі (засідання обласної методичної секції педагогічних працівників) на тему «Регіональний компонент як елемент оновлення змісту професійно-технічної освіти».
  Ознайомився з сучасними матеріалами ТМ «VIDARON» з метою подальшого впровадження виробничих технологій у навчальний процес. Переглянув пропозиції виробничої компанії «Снєжка» щодо можливих варіантів планування варіативної складової робочих навчальних програм із спецдисциплін.
    Поділився досвідом роботи у міжатестаційний період, розповів присутнім про систему підготовки кваліфікованих робітників із професії столяр, паркетник та роботу над методичною проблемою «Впровадження елементів сучасних педагогічних і виробничих технологій у навчальний процес», надав інформацію про методичні напрацювання за останні п’ять років.
     На завершення роботи повідомив про можливість співпраці навчальних закладів області з представниками Чеської республіки в рамках програми «Еразмус Мундус», яка обговорювалася напередодні під час зустрічі із зарубіжними колегами.


P1140316  image004image007  image001

 

Участь учнів у обласних конкурсах

2013 рік – ІІ місце в обласному конкурсі на кращий учнівський проект з спецдисциплін на тему «Проектування та виготовлення шкатулки».
 

                                                                                          P1050167     P1050168

Аналіз навчальної діяльності учнів
за 2013-2014 навчальний рік

                                                          Спецпредмети                        Предмет охорона праці

                                                                         image008                 image009  

Аналіз навчальної діяльності учнів
за 2014-2015 навчальний рік


                                                           Спецпредмети                      
Предмет охорона праці

                                            image010                image011

 

Аналіз навчальної діяльності учнів

за 2015-2016 навчальний рік

 

                                                 Спецпредмети                         Предмет охорона праці

                                                                          image012                image013

 

 

Специфіка та ефективність викладання уроків спецдисциплін - досвід роботи.

Конспект відкритого уроку на тему «Сховища їх будова і оснащення».

Ми в соцмережах

YouTube

Статистика відвідувань

  • Відвідувачі : 77
  • Статті : 505
  • Веб-посилання : 9
  • Перегляди статей : 809157

Погода

Погода в Мукачево » Україна

 

 

                                                                                Ð†Ð½Ñ‚ерактивна карта навчально-практичних центрів

Інтерактивна карта навчально-

практичних центрів професійної

(професійно-технічної)

освіти України

zoofirma.ru