Вступ до центру

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ до Державного навчального закладу «Мукачівський центр професійно-технічної освіти» на 2019 рік ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" ОГОЛОШУЄ ПРИЙОМ УЧНІВ НА НАВЧАННЯ У 2019-2020 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.

Про нас

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" Наказом Міністерства освіти і науки України від 15.07.2013 №977 "Про деякі питання діяльності державних професійно-технічних навчальних закладів м. Мукачеве" припинено діяльність Мукачівського професійного ліцею сфери послуг шляхом реорганізації (приєднання) до...

Спортивно-масова робота

за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631453350275165) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631446440275856) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631439350276565)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1616398931780607)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1603209133099587)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1574673062619861) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1515274455226389) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1494056434014858?pnref=story) 26 жовтня 2017р. На базі ДНЗ «Мукачівський центр ПТО» проведений легкоатлетичний крос...

123
Гарячі новини

З підготовки будівельних професій та металообробки

Методична комісія педагогів з підготовки будівельних професій та металообробки

Голова м/к Дзямко Ю.Ю.

image 0 02 04 5a383867592b85678f6cb10c187823d11ae30362eae4ec17b1dc35e5417c9ce9 V 1

Склад методичної комісії 

 

 

Фото педагога

 

 

ПІБ педагога

Кваліфікаційна категорія (тарифний розряд), педагогічне звання

 

 

Предмет, який викладає

 

 

Методична проблема, над якою працює педагог


dzyamko 298x448

 

Дзямко

Юрій Юрійович

 

 

 

 

12 т. р.

 

 

 

професійно-практична підготовка столяра будівельного, паркетника

 

 

«Активізації пізнавальної діяльності учнів через розвиток ІКТ-компетентності педагога» 

 Panas

 

 

 

Панас Василь Васильович

 

 

«спеціаліст вищої категорії», «старший викладач»

 

 

 

спецпредмети з професії маляр, штукатур

 

 

 

«Використання сучасних інформаційних технологій на уроках спецдисциплін»


 schur 298x447

 

 

 

Щур Іван Васильович

 

 

«спеціаліст вищої категорії», «старший викладач»

 

 

спецпредмети з професіїстоляр будівельний, паркетник

 

 

«Підвищення якості професійної

освіти шляхом впровадження новітніх виробничих

технологій у навчальний процес»

ploskina 

 

 

 

Плоскіна

Володимир Іванович

 

 

 

 

«спеціаліст вищої категорії»

 

 

 

 

креслення з будівельних професій

 

 

 

«Підвищення якості освітньо-виховної роботи  з учнями через підвищення рівня інформаційної компетентності педагога»

 golomb 298x448

 

 

 

Голомб

Віктор Юлійович

 

 

 

 

12 т. р.

 

 

професійно-практична підготовка столяра будівельного, паркетника


«Використання комп’ютерних тестів для створення позитивної мотивації в учнів до навчання» 
 20191105 115936

 

 

Корабель Ярослав Васильович 

 

 

 «спеціаліст вищої категорії»

 

спецпредмети з металообробних професій

 

«Підвищення якості освітньо-виховної роботи  з учнями через підвищення рівня інформаційної компетентності педагога» 

 

 basarab

 

 

 

Басараб

Михайло Михайлович

 

 14 т. р.

«майстер виробничого навчання І категорії»

 

 

професійно-практична підготовка слюсаря з ремонту колісних транспортних засобів, елктрогазозварювальника ручного зварювання

 

 

«Активізація пізнавальної діяльності майбутніх кваліфікованих робітників шляхом використання комп’ютерних кросвордів»

 OrelTetjana 298x448

 

 

 

 

Орел Тетяна Василівна

 

 

 

 

14 т. р.

 

професійно-практична підготовка слюсаря з ремонту автомобілів, елктрогазозварювальника ручного зварювання

 

 

 

«Створення емоційно гоставлення до навчальної інформації шляхом використання презентацій»

 

20191105 120324

Логойда Володимир Іванович

11 тарифний розряд

 професійно-практична підготовка маляра, штукатура

«Використання інтернет-ресурсу в професійній підготовці з метою розвитку творчих здібностей учнів»

 IMG 93fbb5609da3466962bd577dac7d153a V      Велика        Анастасія  Ярославівна 11 тарифний розряд  професійно-практична підготовка слюсаря з ремонту автомобілів, електрозварника ручного зварювання  

 

 

   Методична комісія викладачів та майстрів в/н професій будівельних та металообробки налічує  8 працівників, з яких 3 – викладачі спецдисциплін та 5 майстрів в/н. Навчальний заклад веде підготовку учнів з інтегрованих професій: маляр 3 розряду, штукатур 3 розряду; столяр будівельний 4 розряду, паркетник 3 розряду, електрогазозварник 4 розряду, слюсаря з ремонту колісних транспортних засобів, електрозварник ручного зварювання 3 розряду. Якісний склад методичної комісії: «спеціаліст вищої  категорії» - троє викладачів; педагогічне звання: «старший викладач» - двоє викладачів; «майстер виробничого навчання І категорії» - один майстер, із 12 тарифним розрядом - двоє, 14 тарифного розряду - 3.


 


Моя професія - електрогазозварник (презентація)

ElektroGazoZvarnukPR 301x217

 

 

   Для роботи столяри застосовують різний інструмент, який допомагає якісно і точно, а головне швидко зробити заплановану роботу. До таких інструментів належать контрольно-вимірювальні інструменти, що дають змогу розмітити і точно виготовити виріб. До робочих інструментів відносяться:
-ручні;
-ручні електрифіковані; 
-верстати;
-напівавтоматичні лінії;
-автоматичні лінії.

  Учні працюють з інструментами і механізмами, які мають різальні органи, швидкообертаючі частини, що може бути небезпечно для їх здоров’я. Тому, при роботі використовують сучасні захисні засоби: навушники протизвукові, захисні окуляри, робочий одяг, взуття. Верстати обладнані захисними пристроями: кожухами, коробками, екранами, а також механізмами, що різко зупиняють обертальні механізми та двигуни; обладнуються системою подачі заготовок, щоб руки учнів були далі від різальних органів. Мають належне освітлення та вентиляцію.

   Під час засідання методичної комісії розглядаються кращі методичні розробки та обговорюються відкриті уроки для обміну педагогічного досвіду роботи серед колег,  кожним створюється веб-сторінка на сайті навчального закладу. Досвідчені педагоги-наставники працюють з молодими педагогами, які у свою чергу є слухачами Школи молодого педагога. Навчально-виховний процес у навчальному закладі має забезпечувати умови для повнішого задоволення національно-культурних потреб особистості.  Кожен з членів методичної комісії працює над своєю методичною проблемою, яка співзвучна з єдиною проблемою центра. Навчання учнів у профтехосвіті виступає важливим фактором оволодіння професійністю високого рівня, культурно-історичними і національно-культурними традиціями, збагачення їх загальнолюдським змістом.  

   Педагогічна діяльність викладача та майстра виробничого навчання має спрямовуватися на розвиток в учнів свідомого ставлення до навчання, підвищення рівня своїх знань, удосконалення навичок, оволодіння передовими методами праці. У нього завжди є можливість показати учням значення їх загальноосвітньої підготовки. Особливо важливо це для тих вихованців, які недооцінюють теоретичні знання.

   Необхідно залучати учнів не тільки до виробничого, а й до активного громадського життя. Важливе значення має адаптація учнів з новим колективом під час проходження виробничої практики на підприємствах, здатність відчути себе повноцінним його учасником.

   Працівники метод комісії беруть активну участь у роботі обласних метод секцій:творчих групах з розробки інструкційно-технологічних карт, організації та проведенні конкурсів на звання «Кращий з професії» серед учнів та майстрів виробничого навчання на рівні навчального закладу та області.

    

   Щоб досягти успіху в навчально-виховній роботі, слід враховувати вікові та індивідуальні особливості учнів, знати їх інтереси, нахили і прагнення, здібності і звички, рівень знань і навичок, набутих раніше.

 

   Однією з принципово важливих умов забезпечення індивідуального підходу педагога до учнів є виховання у них самостійності, а саме:

уміння розбиратись у вимогах, які ставляться до роботи, планувати свою діяльність і домагатися виконання накресленого плану;

забезпечення виконання виробничих норм;

уміння переборювати труднощі в роботі; застосування нових прийомів праці на основі досвіду передовиків виробництва;

економне витрачання матеріалів та електроенергії;

утримання обладнання, інструменту і пристроїв у зразковому стані;

намагання виготовляти вироби лише відмінної якості.

    


zoofirma.ru

Ми в соцмережах

YouTube

Статистика відвідувань

  • Відвідувачі : 87
  • Статті : 568
  • Веб-посилання : 9
  • Перегляди статей : 903259

Погода

Погода в Мукачево » Україна

 

 

                                                                                Ð†Ð½Ñ‚ерактивна карта навчально-практичних центрів

Інтерактивна карта навчально-

практичних центрів професійної

(професійно-технічної)

освіти України

zoofirma.ru