Навчальний заклад здійснює підготовку з професії продавець інтегровано за продовольчим та непродовольчим напрямками з присвоєнням четвертого кваліфікаційного розряду з обох професій у разі навчання на базі неповної середньої освіти, та третього кваліфікаційного розряду – на базі повної середньої освіти.
Колектив методичної комісії – це два викладачі професійно-теоретичної підготовки ("спеціаліст першої категорії", "спеціаліст другої категорії"), три майстра виробничого навчання (дванадцятий т.р. – один майстер в/н, тринадцятий т.р. - один майстер в/н; чотирнадцятий т.р. "майстер виробничого навчання ІІ категорії" - один майстер в/н ).
Склад методичної комісії | ||||
Фото педагога |
ПІБ педагога |
Кваліфікаційна категорія (тарифний розряд), педагогічне звання |
Предмет, який викладає |
Методична проблема, над якою працює педагог |
Голова методичної комісії |
Симчина Яна Дмитрівна |
"спеціаліст другої категорії" |
спецпредмети |
«Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом упровадження перспективних педагогічних технологій» |
|
Сидоран Марина Юріївна |
"спеціаліст першої категорії" |
спецдисципліни |
«Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності та розвитку креативного мислення шляхом використання інформаційно-комп`ютерних технологій» |
|
Катрич Емма Павлівна |
14 т. р., «майстер виробничого навчання ІІ категорії» |
професійно-практична підготовка
|
«Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом упровадження перспективних педагогічних технологій» |
|
Радик Світлана Юліївна |
13 т. р. |
«Активізація пізнавальної діяльності та розвиток творчих здібностей учнів на уроках виробничого навчання шляхом упровадження інноваційних технологій» |
|
|
Марусенко Наталія Петрівна |
12 т. р. |
«Впровадження інформаційних технологій на уроках виробничого навчання з професії продавець» |
Напрямки роботи
Робота методичної комісії – це цілісна система взаємопов’язаної діяльності (аналітичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної, діагностичної, організаційної), спрямована на постійне удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників та підвищення їх освітнього рівня в умовах інтенсивного впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес.
Методична робота нашої комісії здійснюється на засадах загально-педагогічних принципів (демократизації, гуманізації, диференціації, індивідуально підходу і т.д.) та принципів, що відображають специфіку фахового спрямування навчання та виховання фахівців у сфері послуг, а саме: принцип цільового підходу до організації методичної роботи відповідно програмних завдань та напрямків діяльності, окреслених професійною підготовкою фахівців сфери послуг;
Єдина методична проблема, над якою працює педагогічний колектив методичної комісії з професій продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів – «Формування конкурентоспроможної особистості шляхом впровадження інформаційно-комп`ютерних технологій в освітній процес».
Методична робота комісії охоплює багато напрямків, в т.ч.:
- вивчення та використання у навчальному процесі нових педагогічних та виробничих технологій, передового досвіду,
- комплексне методичне забезпечення навчального процесу,
- розробка та розгляд навчально-програмної документації з метою забезпечення взаємозв’язку, логічної послідовності та наступності у вивченні тем спочатку за програмою професійно-теоретичної підготовки, потім – професійно-практичної,
- розробка методичних рекомендацій з ефективного використання дидактичних матеріалів,
- організація наставництва, допомога молодим колегам,
- робота з невстигаючими та обдарованими учнями,
- встановлення, розвиток творчих зв’язків і контактів з потенційними роботодавцями.
Матеріально-технічна база
Торгівлею люди займаються з незапам’ятних часів. Спочатку був простий обмін товарами, але потім люди придумали гроші і це спростило торгівлю.Всі ми ходимо в магазини за покупками, а в магазинах нас зустрічають привітні люди, що допомагають вибрати товар і зробити потрібні покупки. Всіх цих людей об’єднує одна професія.
Продавець – наймасовіша професія нашого часу.
Професія продавця — особлива. Вона вважається робітничою, але має творчий характер. Адже, крім професійної підготовки, необхідно мати знання етики і психології поведінки продавця. Враховуючи зміни в суспільстві, торгівля вимагає новітніх технологій, нових форм роботи.
Традиційно в ДНЗ «Мукачівський центр ПТО» проходить Тиждень професії продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів. У 2018-2019 навчальному році програма тижня була насиченою.
Розпочався тиждень професії з відкритого уроку з товарознавства непродовольчих товарів у групі № 37 на тему «Загальна характеристика асортименту ювелірних виробів. Вимоги до якості» викладач Симчина Я.Д. На уроці учні ознайомилися з класифікацією та характеристикою асортименту ювелірних товарів,вивчили споживчі властивості ювелірних товарів та фактори, що їх формують.
Відбувся профорієнтаційний захід з представниками торговельно-економічного коледжу щодо перспектив розвитку професії продавця. Учні отримали інформацію про Мукачівський кооперативний торговельно-економічний коледж – вищий навчальний заклад І рівня акредитації який здійснює підготовку за договірними зобов’язаннями висококваліфікованих фахівців для організацій і підприємств системи споживчої кооперації, інших галузей економічної діяльності державного і недержавного секторів економіки. Викладач Петрушева О.Г. та класний керівник Лега О.І. підготували та провели виховну годину у групі 17 на тему «Права споживачів». Учні ознайомилися з порядком захисту прав споживачів; удосконалили навички роботи з нормативними актами. Під час виховної години учні складали скарги та претензії; висували пропозиції щодо алгоритму дій у проблемних ситуаціях. В кінці заходу учні відповіли на питання анкети, яка показала їх рівень правової культури та свідомості.
Зимові свята найкращий час для проведення новорічних ярмарків. В день Святого Миколая майстри виробничого навчання Катрич Е.П., Радик С.Ю. разом з учнями групи 27, 37 організували новорічний ярмарок-продаж Учні майстерно виконували роль справжніх продавців, майстерно обслуговували та консультували своїх покуців.
Майстер виробничого навчання Марусенко Н.П. у групі 17 провела відкритий урок на тему «Розпізнавання видів та асортименту взуттєвих товарів».Учні під час виробничого навчання вивчали маркування, пакування, транспортування, зберігання та догляд за взуттям, а також приймання шкіряного взуття за кількістю і якістю.
Учні І курсу під керівництвом майстра виробничого навчання Марусенко Н.П. відвідали ТОВ супермаркет Сільпо.
«Сільпо́» — торгова мережа продовольчо-промислових супермаркетів в Україні.
«Сільпо» — це супермаркет самообслуговування, під час екскурсії учні мали змогу ознайомитися з асортиментом, який коливається від 6000 до 12000 найменувань продуктів харчування та супутніх товарів. Мережа «Сільпо» належить торгово-промисловому холдингу Fozzy Group, який має значний досвід у сфері роздрібної торгівлі.