Методична комісія викладачів природничо- математичних дисциплін
Методична проблема методичної комісії: «Підвищення професійної компетентності викладачів шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні природничо-математичних дисциплін»
Якісний склад педагогічних кадрів методичний комісій: «спеціаліст»- 1 викладач; «спеціаліст першої категорії» - 2 викладачі, «спеціаліст вищої категорії» - 5 викладачів; присвоєно педагогічне звання «старший викладач» - 5 викладачів.
Мета і завдання методичної комісії:
- підвищення методичного рівня викладачів; подолання й попередження труднощів у педагогічній діяльності;
- розробка методів диференційованого підходу та організація навчальної діяльності учнів з урахуванням їх індивідуальних особливостей;
- пошук та впровадження сучасних, перспективних методів навчання на уроках хімії, фізики, математики, біології, географії, інформатики;
- робота над інтеграцією природничих наук, як між собою, так із спец. предметами для здійснення професійно-технічної освіти учнів.
Позаурочна робота:
Викладачі методичної комісії систематично проводять:
- предметні тижні;
- олімпіади;
- позаурочні заходи;
- розробляють тематичні презентації
У своїй педагогічній та навчальній діяльності члени методичної комісії природничо-математичних циклу особливу увагу звертають на нові підходи до організації навчання та зростання інтелектуального рівня учнів, розвитку логічного мислення. На уроках математики, фізики, хімії, біології, географії, інформатики, астрономії та технології викладачі використовують ефективні методи, прийоми та організаційні форми, що орієнтовані на особистість учня, на створення максимально сприятливих умов для розвитку здібностей і реалізації інтересів та прагнень кожного учня. Викладачі будують навчально-виховний процес, практикуючи як «традиційні», так і «новаторські» заняття. У кожного викладача свій стиль роботи, темп і ритм ведення заняття, власні методи і прийоми, певні психолого-педагогічні здобутки.
Кожен викладач під час проведення навчальних занять приділяє належну увагу диференційованому навчанню та індивідуальній роботі з учнями, використовує групові форми навчання на уроці в оптимальному поєднанні з фронтальними, та додаткову роботу з дітьми в позаурочний час. Ширшим, глибшим та змістовнішим стало проведення позакласних виховних заходів, предметних тижнів, відкритих уроків з математики, фізики, інформатики, біології та хімії.
На виставці у методичному кабінеті навчального закладу представлені кращі педагогічні напрацювання: методичні розробки, навчальні посібники, методичні рекомендації, статті, завдання для проведення контролю знань учнів з предметів, творчі роботи. Всі викладачі методичної комісії створили електронну базу комплексно-методичного забезпечення предметів згідно навчальних планів та програм.
Звіт МК за 2020 - 2021 навчальний рік
Звіт МК за 2019-2020 навчальний рік
Звіт МК за 2018-2019 навчальний рік
Звіт МК за 2017-2018 навчальний рік
Робота методичної комісії
Відповідно до затверджених планів методичної комісії у навчальному закладі проведено тижні методичної комісії природничо-математичних дисциплін:
- 2020 - 2021 н.р.
- 2019- 2020 н.р.
Тиждень математики, фізики та інформатики
Тиждень біології, хімії та географії
- 2018-2019 н.р.
Тиждень математики, фізики та інформатики
Тиждень біології, хімії та географії.
-2017-2018 н.р.
Тиждень математики, фізики та інформатики
Тиждень біології, хімії та географії.
-2016-2017 н.р.
Тиждень математики, фізики та інформатики