Вступ до центру

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" ОГОЛОШУЄ ПРИЙОМ УЧНІВ НА НАВЧАННЯ У 2018-2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.

Життя центру

На долонях я ніжно тримаю Серце друга, аби не зронить. Знаю я - за любов не карають, За любов починають любить. 14 лютого 2018 року, класний керівник групи № 24а, Миток М.М. провела святкування Дня Святого Валентина. Любов - це подарунок неба. Любов...

Про нас

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" Наказом Міністерства освіти і науки України від 15.07.2013 №977 "Про деякі питання діяльності державних професійно-технічних навчальних закладів м. Мукачеве" припинено діяльність Мукачівського професійного ліцею сфери послуг шляхом реорганізації (приєднання) до...

Спортивно-масова робота

за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631453350275165) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631446440275856) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631439350276565)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1616398931780607)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1603209133099587)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1574673062619861) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1515274455226389) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1494056434014858?pnref=story) 26 жовтня 2017р. На базі ДНЗ «Мукачівський центр ПТО» проведений легкоатлетичний крос...

Учнівське самоврядування

Учні нашого навчального закладу стали помічниками Миколая у 2017 році, організували акцію по збору солодощів, іграшок, одягу щоб виконати прохання зовсім незнайомих дітей, які потребують підтримки, уваги та допомоги не лиш від лікарів Обласної дитячої лікарні, але...

12345
Гарячі новини

З підготовки будівельних професій та металообробки

Методична комісія педагогів з підготовки будівельних професій та металообробки

Голова м/к Басараб М.М.

Склад методичної комісії 

 

 

Фото педагога

 

 

ПІБ педагога

Кваліфікаційна категорія (тарифний розряд), педагогічне звання

 

 

Предмет, який викладає

 

 

Методична проблема, над якою працює педагог


Pashkui

 

Пашкуй Олександр Олександрович

 

 

14 т. р.

 

 

 

професійно-практична підготовка столяра будівельного, паркетника

 

 

«Особистісно-орієнтований підхід до навчання учнів»

 Panas

 

 

 

Панас Василь Васильович

 

 

«спеціаліст вищої категорії», «старший викладач»

 

 

 

спецпредмети з професії маляр, штукатур

 

 

 

«Використання сучасних інформаційних технологій на уроках спецдисциплін»


 schur 298x447

 

 

 

Щур Іван Васильович

 

 

«спеціаліст вищої категорії», «старший викладач»

 

 

спецпредмети з професіїстоляр будівельний, паркетник

 

 

«Підвищення якості професійної

освіти шляхом впровадження новітніх виробничих

технологій у навчальний процес»

ploskina 

 

 

 

Плоскіна

Володимир Іванович

 

 

 

 

«спеціаліст вищої категорії»

 

 

 

 

креслення з будівельних професій

 

 

 

«Створення інноваційного освітнього простору в центрі ПТО»

 golomb 298x448

 

 

 

Голомб

Віктор Юлійович

 

 

 

 

12 т. р.

 

 

професійно-практична підготовка столяра будівельного, паркетника

 
 dzyamko 298x448

 

 

 

Дзямко

Юрій Юрійович

 

 

 

 

12 т. р.

 

 

професійно-практична підготовка столяра будівельного, паркетника

 

 

«Виховання пізнавальних інтересів та розвиток творчих здібностей учнів у процесі виробничого навчання»

 basarab

 

 

 

Басараб

Михайло Михайлович

 

 14 т. р.

«майстер виробничого навчання І категорії»

 

 

професійно-практична підготовка слюсаря з ремонту колісних транспортних засобів, елктрогазозварювальника ручного зварювання

 

 

«Уміння переборювати труднощі в роботі; застосування нових прийомів праці на основі передового прогресивного  досвіду»

 OrelTetjana 298x448

 

 

 

 

Орел Тетяна Василівна

 

 

 

 

14 т. р.

 

професійно-практична підготовка слюсаря з ремонту автомобілів, елктрогазозварювальника ручного зварювання

 

 

 

«Використання інноваційних педагогічних технологій під час проведення занять»

   Методична комісія викладачів та майстрів в/н професій будівельних та металообробки налічує  8 працівників, з яких 3 – викладачі спецдисциплін та 5 майстрів в/н. Навчальний заклад веде підготовку учнів з інтегрованих професій: маляр 3 розряду, штукатур 3 розряду; столяр будівельний 4 розряду, паркетник 3 розряду, електрогазозварник 4 розряду та слюсаря з ремонту колісних транспортних засобів, зварник ручної зварки 3 розряду. Якісний склад методичної комісії: «спеціаліст вищої  категорії» - троє викладачів; педагогічне звання: «старший викладач» - двоє викладачів; «майстер виробничого навчання І категорії» - один майстер, із 12 тарифним розрядом - двоє, 14 тарифного розряду - 3.


2015-2016 Навчальний рік


Звіт про роботу над методичною проблемою 2015-2016 н.р. (презентація)

Gocyk2016MK 310x190


Професія столяр будівельний (презентація)

StoljarPR 301x211


Моя професія - електрогазозварник (презентація)

ElektroGazoZvarnukPR 301x217


2011-2015 Навчальні роки


  Виставкові експозиції з експонатів, виготовлених у навчальних майстернях, гуртках технічної творчості представили майбутні столярі на обласному фестивалі технічної творчості учнів професійно-технічних навчальних закладів, який відбувся  23 квітня 2013 року в Ужгородському професійному машинобудівному ліцеї з нагоди проведення у 2013 році в Україні Року дитячої творчості, оголошеного Президентом України.  У фестивалі взяли участь усі 18 ПТНЗ нашого краю.

   Проведений захід продемонстрував розвиток науково-технічної творчості учнівської молоді, сприяв пропаганді та популяризації досягнень колективів з науково-технічної, пошуково-конструкторської, дослідницької діяльності, раціоналізації та винахідництва, рівень залучення учнівської молоді до різноманітних напрямків науково-технічної творчості. 

14

   Створені руками наших учнів вироби з дерева стали основою експозиції закладів професійно-технічної освіти Закарпаття для огляду-звіту в м. Києві, який відбувся 6 червня 2013року.

15

   Для роботи столяри застосовують різний інструмент, який допомагає якісно і точно, а головне швидко зробити заплановану роботу. До таких інструментів належать контрольно-вимірювальні інструменти, що дають змогу розмітити і точно виготовити виріб. До робочих інструментів відносяться:
-ручні;
-ручні електрифіковані; 
-верстати;
-напівавтоматичні лінії;
-автоматичні лінії.

  Учні працюють з інструментами і механізмами, які мають різальні органи, швидкообертаючі частини, що може бути небезпечно для їх здоров’я. Тому, при роботі використовують сучасні захисні засоби: навушники протизвукові, захисні окуляри, робочий одяг, взуття. Верстати обладнані захисними пристроями: кожухами, коробками, екранами, а також механізмами, що різко зупиняють обертальні механізми та двигуни; обладнуються системою подачі заготовок, щоб руки учнів були далі від різальних органів. Мають належне освітлення та вентиляцію.

   Під час засідання методичної комісії розглядаються кращі методичні розробки та обговорюються відкриті уроки для обміну педагогічного досвіду роботи серед колег,  кожним створюється веб-сторінка на сайті навчального закладу. Досвідчені педагоги-наставники працюють з молодими педагогами, які у свою чергу є слухачами Школи молодого педагога. Навчально-виховний процес у навчальному закладі має забезпечувати умови для повнішого задоволення національно-культурних потреб особистості.  Кожен з членів методичної комісії працює над своєю методичною проблемою, яка співзвучна з єдиною проблемою центра. Навчання учнів у профтехосвіті виступає важливим фактором оволодіння професійністю високого рівня, культурно-історичними і національно-культурними традиціями, збагачення їх загальнолюдським змістом.

16  

   Педагогічна діяльність викладача та майстра виробничого навчання має спрямовуватися на розвиток в учнів свідомого ставлення до навчання, підвищення рівня своїх знань, удосконалення навичок, оволодіння передовими методами праці. У нього завжди є можливість показати учням значення їх загальноосвітньої підготовки. Особливо важливо це для тих вихованців, які недооцінюють теоретичні знання.

17 18

   Необхідно залучати учнів не тільки до виробничого, а й до активного громадського життя. Важливе значення має адаптація учнів з новим колективом під час проходження виробничої практики на підприємствах, здатність відчути себе повноцінним його учасником.

19 20

   Працівники метод комісії беруть активну участь у роботі обласних метод секцій:творчих групах з розробки інструкційно-технологічних карт, організації та проведенні конкурсів на звання «Кращий з професії» серед учнів та майстрів виробничого навчання на рівні навчального закладу та області.

21  22  23

   Щоб досягти успіху в навчально-виховній роботі, слід враховувати вікові та індивідуальні особливості учнів, знати їх інтереси, нахили і прагнення, здібності і звички, рівень знань і навичок, набутих раніше.

24

   Однією з принципово важливих умов забезпечення індивідуального підходу педагога до учнів є виховання у них самостійності, а саме:

уміння розбиратись у вимогах, які ставляться до роботи, планувати свою діяльність і домагатися виконання накресленого плану;

забезпечення виконання виробничих норм;

уміння переборювати труднощі в роботі; застосування нових прийомів праці на основі досвіду передовиків виробництва;

економне витрачання матеріалів та електроенергії;

утримання обладнання, інструменту і пристроїв у зразковому стані;

намагання виготовляти вироби лише відмінної якості.

25  26  27


zoofirma.ru

Ми в соцмережах

YouTube

Статистика відвідувань

  • Відвідувачі : 64
  • Статті : 538
  • Веб-посилання : 9
  • Перегляди статей : 1082024

Погода

Погода в Мукачево » Україна

zoofirma.ru