Вступ до центру

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" ОГОЛОШУЄ ПРИЙОМ УЧНІВ НА НАВЧАННЯ У 2018-2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.

Життя центру

На долонях я ніжно тримаю Серце друга, аби не зронить. Знаю я - за любов не карають, За любов починають любить. 14 лютого 2018 року, класний керівник групи № 24а, Миток М.М. провела святкування Дня Святого Валентина. Любов - це подарунок неба. Любов...

Про нас

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" Наказом Міністерства освіти і науки України від 15.07.2013 №977 "Про деякі питання діяльності державних професійно-технічних навчальних закладів м. Мукачеве" припинено діяльність Мукачівського професійного ліцею сфери послуг шляхом реорганізації (приєднання) до...

Спортивно-масова робота

за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631453350275165) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631446440275856) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631439350276565)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1616398931780607)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1603209133099587)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1574673062619861) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1515274455226389) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1494056434014858?pnref=story) 26 жовтня 2017р. На базі ДНЗ «Мукачівський центр ПТО» проведений легкоатлетичний крос...

Учнівське самоврядування

Учні нашого навчального закладу стали помічниками Миколая у 2017 році, організували акцію по збору солодощів, іграшок, одягу щоб виконати прохання зовсім незнайомих дітей, які потребують підтримки, уваги та допомоги не лиш від лікарів Обласної дитячої лікарні, але...

12345
Гарячі новини

З підготовки будівельних професій та металообробки

Методична комісія педагогів з підготовки будівельних професій та металообробки

Голова м/к Басараб М.М.

Склад методичної комісії 

 

 

Фото педагога

 

 

ПІБ педагога

Кваліфікаційна категорія (тарифний розряд), педагогічне звання

 

 

Предмет, який викладає

 

 

Методична проблема, над якою працює педагог



 

Пашкуй Олександр Олександрович

 

 

12 т. р.

 

 

 

професійно-практична підготовка столяра будівельного, паркетника

 

 

«Особистісно-орієнтований підхід до навчання учнів»

 Panas

 

 

 

Панас Василь Васильович

 

 

«спеціаліст вищої категорії», «старший викладач»

 

 

 

спецпредмети з професії маляр, штукатур

 

 

 

«Використання сучасних інформаційних технологій на уроках спецдисциплін»


 schur 298x447

 

 

 

Щур Іван Васильович

 

 

«спеціаліст вищої категорії», «старший викладач»

 

 

спецпредмети з професіїстоляр будівельний, паркетник

 

 

«Підвищення якості професійної

освіти шляхом впровадження новітніх виробничих

технологій у навчальний процес»

ploskina 

 

 

 

Плоскіна

Володимир Іванович

 

 

 

 

«спеціаліст вищої категорії»

 

 

 

 

креслення з будівельних професій

 

 

 

«Створення інноваційного освітнього простору в центрі ПТО»

 synchina


 

 

Симчина

Василь Васильович

 

 

 

 

«спеціаліст другої категорії»

 

 

спецпредмети з металообробних професій

 

 

«Всебічний розвиток особистості на основі озброєння учнів новітніми знаннями й основами культури»


 

 

 

«Використання інноваційних педагогічних технологій під час проведення занять»

 golomb 298x448

 

 

 

Голомб

Віктор Юлійович

 

 

 

 

10 т. р.

 

 

професійно-практична підготовка столяра будівельного, паркетника

 dzyamko 298x448

 

 

 

Дзямко

Юрій Юрійович

 

 

 

 

10 т. р.

 

 

професійно-практична підготовка столяра будівельного, паркетника

 

 

«Виховання пізнавальних інтересів та розвиток творчих здібностей учнів у процесі виробничого навчання»

 basarab

 

 

 

Басараб

Михайло Михайлович

 

 

«майстер виробничого навчання І категорії»

 

 

професійно-практична підготовка слюсаря з ремонту автомобілів, елктрогазозварювальника ручного зварювання

 

 

«Уміння переборювати труднощі в роботі; застосування нових прийомів праці на основі передового прогресивного  досвіду»

 OrelTetjana 298x448

 

 

 

 

Орел Тетяна Василівна

 

 

 

 

12 т. р.

 

професійно-практична підготовка слюсаря з ремонту автомобілів, елктрогазозварювальника ручного зварювання

 

 

 

«Використання інноваційних педагогічних технологій під час проведення занять»

 Venk 452x534

 

 

Венк

Йосип Йосипович

 

 

 

 

9 т. р.

 

 

професійно-практична підготовка маляра, штукатура

 

 

«Виховання пізнавальних інтересів та розвиток творчих здібностей учнів у процесі виробничого навчання»

   Методична комісія викладачів та майстрів в/н професій будівельних та металообробки налічує  10 працівників, з яких 4 – викладачі спецдисциплін та 6  майстрів в/н. Навчальний заклад веде підготовку учнів з інтегрованих професій: маляр 3 розряду, штукатур 3 розряду; столяр будівельний 4 розряду, паркетник 3 розряду, електрогазозварник 4 розряду та слюсар з ремонту автомобілів, зварник ручної зварки 3 розряду. Якісний склад методичної комісії: «спеціаліст вищої  категорії» - троє викладачів; «спеціаліст другої категорії» - один викладач; педагогічне звання: «старший викладач» - двоє викладачів; «майстер виробничого навчання І категорії» - один майстер, із 12 тарифним розрядом - двоє, 10 тарифного розряду - два, 9 тарифного розряду - один.


2015-2016 Навчальний рік


Звіт про роботу над методичною проблемою 2015-2016 н.р. (презентація)

Gocyk2016MK 310x190


Професія столяр будівельний (презентація)

StoljarPR 301x211


Моя професія - електрогазозварник (презентація)

ElektroGazoZvarnukPR 301x217


2011-2015 Навчальні роки


  Виставкові експозиції з експонатів, виготовлених у навчальних майстернях, гуртках технічної творчості представили майбутні столярі на обласному фестивалі технічної творчості учнів професійно-технічних навчальних закладів, який відбувся  23 квітня 2013 року в Ужгородському професійному машинобудівному ліцеї з нагоди проведення у 2013 році в Україні Року дитячої творчості, оголошеного Президентом України.  У фестивалі взяли участь усі 18 ПТНЗ нашого краю.

   Проведений захід продемонстрував розвиток науково-технічної творчості учнівської молоді, сприяв пропаганді та популяризації досягнень колективів з науково-технічної, пошуково-конструкторської, дослідницької діяльності, раціоналізації та винахідництва, рівень залучення учнівської молоді до різноманітних напрямків науково-технічної творчості. 

14

   Створені руками наших учнів вироби з дерева стали основою експозиції закладів професійно-технічної освіти Закарпаття для огляду-звіту в м. Києві, який відбувся 6 червня 2013року.

15

   Для роботи столяри застосовують різний інструмент, який допомагає якісно і точно, а головне швидко зробити заплановану роботу. До таких інструментів належать контрольно-вимірювальні інструменти, що дають змогу розмітити і точно виготовити виріб. До робочих інструментів відносяться:
-ручні;
-ручні електрифіковані; 
-верстати;
-напівавтоматичні лінії;
-автоматичні лінії.

  Учні працюють з інструментами і механізмами, які мають різальні органи, швидкообертаючі частини, що може бути небезпечно для їх здоров’я. Тому, при роботі використовують сучасні захисні засоби: навушники протизвукові, захисні окуляри, робочий одяг, взуття. Верстати обладнані захисними пристроями: кожухами, коробками, екранами, а також механізмами, що різко зупиняють обертальні механізми та двигуни; обладнуються системою подачі заготовок, щоб руки учнів були далі від різальних органів. Мають належне освітлення та вентиляцію.

   Під час засідання методичної комісії розглядаються кращі методичні розробки та обговорюються відкриті уроки для обміну педагогічного досвіду роботи серед колег,  кожним створюється веб-сторінка на сайті навчального закладу. Досвідчені педагоги-наставники працюють з молодими педагогами, які у свою чергу є слухачами Школи молодого педагога. Навчально-виховний процес у навчальному закладі має забезпечувати умови для повнішого задоволення національно-культурних потреб особистості.  Кожен з членів методичної комісії працює над своєю методичною проблемою, яка співзвучна з єдиною проблемою центра. Навчання учнів у профтехосвіті виступає важливим фактором оволодіння професійністю високого рівня, культурно-історичними і національно-культурними традиціями, збагачення їх загальнолюдським змістом.

16  

   Педагогічна діяльність викладача та майстра виробничого навчання має спрямовуватися на розвиток в учнів свідомого ставлення до навчання, підвищення рівня своїх знань, удосконалення навичок, оволодіння передовими методами праці. У нього завжди є можливість показати учням значення їх загальноосвітньої підготовки. Особливо важливо це для тих вихованців, які недооцінюють теоретичні знання.

17 18

   Необхідно залучати учнів не тільки до виробничого, а й до активного громадського життя. Важливе значення має адаптація учнів з новим колективом під час проходження виробничої практики на підприємствах, здатність відчути себе повноцінним його учасником.

19 20

   Працівники метод комісії беруть активну участь у роботі обласних метод секцій:творчих групах з розробки інструкційно-технологічних карт, організації та проведенні конкурсів на звання «Кращий з професії» серед учнів та майстрів виробничого навчання на рівні навчального закладу та області.

21  22  23

   Щоб досягти успіху в навчально-виховній роботі, слід враховувати вікові та індивідуальні особливості учнів, знати їх інтереси, нахили і прагнення, здібності і звички, рівень знань і навичок, набутих раніше.

24

   Однією з принципово важливих умов забезпечення індивідуального підходу педагога до учнів є виховання у них самостійності, а саме:

уміння розбиратись у вимогах, які ставляться до роботи, планувати свою діяльність і домагатися виконання накресленого плану;

забезпечення виконання виробничих норм;

уміння переборювати труднощі в роботі; застосування нових прийомів праці на основі досвіду передовиків виробництва;

економне витрачання матеріалів та електроенергії;

утримання обладнання, інструменту і пристроїв у зразковому стані;

намагання виготовляти вироби лише відмінної якості.

25  26  27


2

   Діяльність  викладачів спецдисциплін та майстрів в/н професій будівельних та металообробки щодо  спрямування  зусиль  працівників центру,  сім’ї  та   громадськості  на  формування активного  громадянина  сучасного  суспільства. Проблемним питанням методичної комісії є удосконалення навчально-виховного процесу шляхом упровадження перспективних педагогічних технологій під час професійного навчання з професій будівельного напрямку та слюсаря, а саме інтерактивних методів навчання, метод проектів та розвиток критичного мислення учнів при вирішенні виробничих ситуацій. Педагогічні працівники у навчально-виробничому процесі активно використовують інформаційно-комп’ютерні технології: навчальні фільми, новинки з розвитку прогресивних виробничих технологій, презентації до уроків, розробляють інструкційно-технологічні картки та створюють електронну базу методично-комплексного забезпечення спец предметів та виробниче навчання.

3

   За останні роки суттєво оновлена матеріально-технічна база з підготовки професії столяр будівельний,  отримано нове деревообробне обладнання визнаних у світі виробників та новітні технічні засоби навчання на суму 219 тис. грн. Стало можливим на сучасній технічній базі майстерні на високому рівні проводити конкурси професійної майстерності серед учнів та майстрів виробничого навчання на рівні закладу та області.

   29 листопада 2011 року  змагалися кращі майстри виробничого навчання з професії столяр професійно-технічних навчальних закладів Закарпатської області.

    Представили своїх  учасників на обласному конкурсі, переможців внутрішньоліцейних конкурсів, шість професійно-технічних навчальних закладів – Ужгородське вище комерційне училище Київського національного торговельно-економічного університету, Державного навчального закладу „Мукачівський професійний ліцей”, Міжгірського, Перечинського, Тячівського та Ужгородського професійних ліцеїв.

 4  5

За умовами Положення конкурс проходив у три тури:

перший – підготовка опису досвіду з упровадження інноваційних виробничих технологій у навчально-виробничий процес професійно-технічного навчального закладу;

другий – діагностичний – виконання тестових завдань з фаху на персональному комп’ютері та практичного завдання, що відповідає рівню кваліфікації столяра 5 розряду – „Виготовлення віконного блоку марки ОР-6-5” відповідно до креслення протягом  4 год 15 хв.

6  7

   Оцінювали конкурсні роботи члени журі з компетентних представників підприємства „Реммеблі”. Переможцем став наш колега Гоцик О.П., який презентував себе як творчу особистість та висококваліфікований спеціаліст.

9  10

   25 квітня на базі ДНЗ «Мукачівський професійний ліцей» відбувся ІІ етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів ПТНЗ із професії столяр будівельний. Шість конкурсантів із трьох навчальних закладів виборювали право за звання „Кращий із професії.” I місце зайняв учень нашого закладу  Супрун Анатолій, проявивши свої здібності та талант, показав високу професійну майстерність при виконанні практичного завдання на сучасному деревообробному обладнанні.

11  12  13

zoofirma.ru

Ми в соцмережах

YouTube

Статистика відвідувань

  • Відвідувачі : 61
  • Статті : 523
  • Веб-посилання : 9
  • Перегляди статей : 1069819

Погода

Погода в Мукачево » Україна

zoofirma.ru