Вступ до центру

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" ОГОЛОШУЄ ПРИЙОМ УЧНІВ НА НАВЧАННЯ У 2018-2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.

Життя центру

На долонях я ніжно тримаю Серце друга, аби не зронить. Знаю я - за любов не карають, За любов починають любить. 14 лютого 2018 року, класний керівник групи № 24а, Миток М.М. провела святкування Дня Святого Валентина. Любов - це подарунок неба. Любов...

Про нас

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" Наказом Міністерства освіти і науки України від 15.07.2013 №977 "Про деякі питання діяльності державних професійно-технічних навчальних закладів м. Мукачеве" припинено діяльність Мукачівського професійного ліцею сфери послуг шляхом реорганізації (приєднання) до...

Спортивно-масова робота

за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631453350275165) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631446440275856) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631439350276565)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1616398931780607)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1603209133099587)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1574673062619861) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1515274455226389) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1494056434014858?pnref=story) 26 жовтня 2017р. На базі ДНЗ «Мукачівський центр ПТО» проведений легкоатлетичний крос...

Учнівське самоврядування

Учні нашого навчального закладу стали помічниками Миколая у 2017 році, організували акцію по збору солодощів, іграшок, одягу щоб виконати прохання зовсім незнайомих дітей, які потребують підтримки, уваги та допомоги не лиш від лікарів Обласної дитячої лікарні, але...

12345
Гарячі новини

З підготовки професій швачка, оператор швацького устаткування та перукар (перукар-модельєр)

Методична комісія педагогів з підготовки професій швачка, оператор швацького устаткування та перукар (перукар-модельєр)

Методична комісія педагогів з підготовки професій швачка, оператор швацького устаткування

та перукар (перукар-модельєр)

 

 IMG 8006 639x479

  

Склад методичної комісії 

 

 

Фото педагога

 

 

ПІБ педагога

Кваліфікаційна категорія (тарифний розряд), педагогічне звання

 

 

Предмет, який викладає

 

 

Методична проблема, над якою працює педагог

 ShcherbanOV

 

Щербан Олена Валеріївна

 

12 т. р.

професійно-практична підготовка Впровадження інформаційних технологій як один із шляхів підвищення якості знань учнів
troschak m.i

 

 

 

Трощак Марія Іванівна

 

 

 

«спеціаліст вищої категорії»

 

 

 

техніка пошуку роботи, спецпредмети з професії швачка

 

 

Впровадження інноваційних методів на уроках теоретичного навчання

Reznichenko

 

 

 

 

 

Резниченко Тетяна Йосипівна

 

 

 

 

«спеціаліст першої категорії»

 

 

 

основи галузевої економіки і підприємництва

 

Розвиток ділової активності учнів та  використання інтерактивних методів  навчання на  уроках економіки

SHahray 401x525 

Шахрай Тетяна Сергіївна

11 т.р. 

професійно-практична підготовка

Інноваційні форми роботи з учнями на уроках виробничого навчання як спосіб вирішення проблем

KUzla 452x478

 

 

 

 

 

 

 

 

Кузла Мирослава Іванівна

12 т. р.

професійно-практична підготовка

«Комплексно-методичне забезпечення уроків виробничого навчання»


Talabishko M.I.

Талабішка

Мар’яна Іванівна

«спеціаліс тдругої категорії»  спецпредмети з професії перукар (перукар-модельєр)  «Застосування інноваційних виробничих технологій у навчальному процесі з підготовки перукаря»

churey v.i
 

 

Чурей

  Віта Іванівна 

12 т. р.

професійно-практична підготовка

«Розвиток ділової активності  учнів під час навчально-виробничого процесу»

 

Основним завданням роботи методичної комісії є удосконалення форм і методів навчально-виробничого процесу, організація методичної допомоги викладачам і майстрам виробничого навчання у підвищенні педагогічної майстерності.

   Згідно плану роботи на навчальний рік засідання методичної комісії проводиться систематично з розглядом різних питань:

- розгляд навчальних програм та плануючої документації;

- організація та проведення Тижнів професії;

- профорієнтаційна робота;

- розробка завдань директорських контрольних робіт та для оімпіади;

- підвищення рівня професійної майстерності майстрів в/н (фахові конкурси, стажування, виставки учнівських робіт);

- підвищення педагогічної майстерності педпрацівників (взаємовідвідування уроків, відкриті уроки, конкурси методичних робіт курси підвищення кваліфікації);

- аналіз комплексно-методичного забезпечення з виробничого навчання з професії швачка;

- стан матеріально-технічної бази та умови праці в майстернях тощо.


У 2017-2018 навчальному році на перукаря (перукар-модельєра) навчається одна група №18т. Професійну підготовку ведуть: викладач спецдисциплін Талабішка М.І. і майстер виробничого навчання Чурей В.І. 

У 2016-2017 навчальному році до складу комісії входили п'ять викладачів спецдисциплін та чотири майстра виробничого навчання. Методична проблема методичної комісії, над якою працюють педагоги - «Впровадження інноваційних методів навчання на уроках теоретичного та виробничого навчання». Кожен педагог вносить свою частку над розв’язанням методичної проблеми.

2017-2018 Навчальний рік 

  Тиждень професії

 

          2016-2017 Навчальний рік

          Тиждень професії


 2015-2016 Навчальний рік


Стан роботи з реалізації методичної проблеми методичної комісії з професії швачка за 2015-2016 н.р. (презентація)

SCHerbanMKZa2015 2016 304x223


Моя професія - швачка  моя гордість (презентація)

ShvachkaPR 301x214


  У травні 2015 року в м. Ужгороді відбулося обласне «Свято професій». Наш центр представив свої найкращі творчі роботи, серед яких були колекція жіночих суконь «Польова симфонія», виготовлених і вишитих бісером учнями під час гурткових занять.

P1100633 639x479 P1100802 639x479


   Керівник гуртка «Крій та шиття» Кузла М.І. у травні 2015 року провела майстер - клас на тему «Художня вишивка бісером атласних суконь», де була показана техніка вишивки бісером на атласі. Ця техніка не є складною, але потребує навичок і кмітливості. Проведений майстер-клас допоміг зацікавити та ознайомити бажаючих з цим старовинним видом мистецтва.

1 639x479 2 639x479


Звіт 2015 рік (Документ)

Zvit2015


    У жовтні 2015 року на базі центру відбулося засідання обласної методичної секції педагогічних працівників швейного виробництва на тему «Взаємозв’язок та практична спрямованість теоретичного та виробничого навчання при підготовці кваліфікованих робітників». Учасники секції відвідали фрагмент нестандартного бінарного уроку викладача спецдисциплін Басараб О.Є. і майстра в/н Гранчак Т.В.у групі ІІІ курсу на тему «Обробка застібки потаємною блискавкою у задньому полотнищі спідниці».Бінарні уроки служать засобом підвищення мотивації навчання; розвивають навички самоосвіти; розвивають аналітичні здібності і винахідливість; володіють величезним виховним потенціалом.

   Майстер в/н Щербан О.В. продемонструвала майстер – клас на тему «Обробка горловини трикотажних виробів на сучасному обладнанні», за допомогою якого наочно продемонструвала здібності та фахову майстерність.

DSC00027 639x479 DSC09986 639x479 DSC09998 639x479 DSC00043 639x479


    В листопаді-грудні 2015 році майстри виробничого навчання Щербан О., Когут С. І. та Кузла М. І. пройшли довгострокові курси підвищення кваліфікації на базі Навчально-практичного центру сучасних швейних технологій та дизайну Чернігівського вищого професійного училища побутового обслуговування. 

    Під час проходження курсів майстри виробничого навчання набули нових фахових знань та вмінь з:
- побудови основи креслення швейного виробу в комп'ютерній програмі "Дизайн";
- розробки лекала корсету методом наколювання;
- виготовлення макету корсету;
- технологічної послідовності виготовлення корсету;
- технології застосування клейових матеріалів марки "HanselTextil";
- способів обробки кишень різних видів за допомогою шаблонів; 
- обробки верхнього зрізу спідниці;
- використання засобів малої механізації при виготовленні одягу;
- виготовлення швейних виробів в техніці "Оригамі","Синель".

DSC00271 640x480 DSC00291 640x480 DSC00504 640x480 FotorCreated3 801x637 195x155 DSC00596 305x407

 


 

Реалізація методичної проблеми педагогів з підготовки професії - перукар (перукар-модельєр

Talab298x212

 

 

Професія перукар - найкраща у світі (презентація)

PerykarPR 301x225

 

   У 2015-2016 навчальному році педагогічні працівники з професії перукар (перукар-модельєр) продовжили роботу над реалізацією методичної проблеми «Впровадження нових педагогічних та виробничих технологій у навчально-виробничий процес з підготовки перукаря (перукаря-модельєра)». 

  Окрім ознайомлення з відповідною методичною літературою, узагальнення вже набутого педагогічного досвіду роботи з відповідного напрямку педагоги розпочали поширювати свої надбання шляхом обміну досвідом (доповіді, відкриті уроки, розробка дидактичного матеріалу, обговорення звітів з проходження стажування, взаємовідвідування уроків та інше). Вивчаючи новітні виробничі технології ми намагаємося ефективно адаптувати їх у навчально-виробничий процес для підвищення рівня професійної підготовки перукаря.
  Педагогічні працівники активно взяли участь у семінарах-практикумах, круглому столі з обговоренням стану впровадження сучасних педагогічних технологій у навчально-виробничий процес. Обговорювалися відгуки про взаємовідвідувані уроки теоретичного та виробничого навчання.
   Провели відкриті уроки на теми:
- «Модельна жіноча стрижка» (Чурей В.І.);
- «Фарбування волосся барвниками III-IV груп» (Чурей В.І.);
- «Виконання стрижки за технологією стрижки «Канадка» (Громова Н.П.).

                          1 639x479 2 639x479 1

                          3 639x479 4 639x479 5 639x479

  На засіданні методичної комісії педагоги дискутували при обговоренні доповідей на теми:

- «Індивідуальна та групова робота з підготовки завдань для учнів, які виявляють підвищений інтерес до професії» (Чурей В.І.);
- «Сучасні тенденції в перукарському мистецтві» (Громова Н.П.);
- «Сучасні технології при фарбуванні волосся» (Талабішка М.І).
З метою проведення ефективних уроків педагоги систематично переглядали інформаційні матеріали з педагогіки та методики проведення навчального процесу та фахову періодику для ознайомлення з сучасними тенденціями перукарських послуг.
 Методичні напрацювання членів комісії за навчальний рік:
-методичні розробки уроків на теми: «Жіноча стрижка Каскад» (Талабішка М.І.); «Технологія виконання чоловічої стрижки з малюнком за допомогою шаблону» (Громова Н.П.);
- альбом професії;
- презентація професії;
- профорієнтаційний фільм «Моя професія – моя гордість».
Методична розробка уроку в/н (Громова Н.П.) на тему «Прогресивна жіноча стрижка Нео- графік» була опублікована у журналі «Профтехосвіта» у 2015 р.
За висновками НМЦ ПТО у Закарпатській області з вивчення стану проведення лабораторно- практичних робіт з професійно-теоретичної підготовки перукаря (перукаря-модельєра) ПТНЗ області спланована і проводилася робота з розробки робочого зошита для ЛПР.


   Майстри виробничого навчання проходили короткострокові курси підвищення кваліфікації на базі Ужгородського ВКУ Київського національного торгoвельно- економічного університету від косметичної фірми «Естель» в рамках Чемпіонату «ESTELCOLOR - 2015». Під час практичного семінару вони ознайомилися із сучасним, креативним фарбуванням волосся засобами фірми «Естель»; практично відпрацювали новітні методи та прийоми креативного фарбування. Отримані знання сприятимуть підвищенню фахової майстерності педагогічних працівників та підвищення рівня професійної підготовки учнів.

 10 639x479 11 639x479 12 639x479

   У навчальному закладі був проведений І етап Всеукраїнського конкурсу серед учнів «Кращий з професії "перукар", переможниця якого, учениця групи №19т Онисько Я.Ю., яка у ІІ етапі конкурсу серед учнів професійно-технічних навчальних закладів області посіла ІІІ призове місце. 

 7 639x479 8 639x479 9 639x479

   Кожен педагогічний працівник працює над творчим розвитком своїх вихованців: участь у конкурсах та олімпіадах, проведення майстер-класів поряд з майстрами в/н, створення презентацій з професій, занять гуртка технічної творчості, залучення до проведення профорієнтаційної роботи створенням відеофільму з професії, створення творчих експонатів для участі у «Тижні професій» навчального закладу і обласного «Свята професій», які потім представляються на постійнодіючій виставці технічної творчості.

 14 639x479 15 639x479 TuzhdenProfOrient7 639x479

Відкриті уроки з професійної підготовки

 

   Активно беруть участь уроботі обласної методичної комісії:
- Громова Н.П., «Презентація досвіду роботи з використання інноваційних технологій у перукарській справі – технологію виконання чоловічої стрижки з малюнком за допомогою шаблону»;
- Талабішка М.І., «Опанування новітніх технологій в індустрії моди під час практичного етапу підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання»

  Участь учнів у II етапі Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності з професії перукар (перукар-модельєр)

При виконанні пробних кваліфікаційних робіт учні демонструють навики, знання та прийоми роботи зі створення творчих образів жіночих зачісок.

 

Активна профорієнтаційна робота проводиться педагогами під час проходження «Ярмарку професій». На виставці представлені учні всякі творчі композиції з пастежу, а майстри в/н демонструють майстер-класи з виконання вечірніх зачісок.  

 

   Професія перукаря є однією з найбільш відомих і, безсумнівно, шанованих професій. Це прекрасна і позитивна професія, яка приносить клієнтам задоволення, а хорошому майстру матеріальний достаток. Послуги умілого майстра коштують недешево.

   Діяльність професійного перукаря – це індивідуальна робота з кожною окремою людиною, яка вимагає не тільки високих професійних якостей, а й здатності тонко відчувати особистість клієнта, враховувати його характер, смак і відмінні риси. І не можна забути наскільки ця професія складна: весь день на ногах, робота з хімічними речовинами для забарвлення волосся чи завивки, постійна концентрація уваги та зосередженість.
   Щоб стати хорошим перукарем, недостатньо просто закінчити курс перукаря-модельєра, вивчивши технологічний бік робіт і оволодівши основними навичками. Для того, щоб стати професіоналами, наші учні вчаться мислити художніми образами і постійно розвивати в собі естетичні почуття, щоб, урешті-решт, досягти досконалості.

   Виробнича практика – саме той час, коли можна показати рівень професійних навичок, здобутих у навчальному закладі. Учні уміло стрижуть, фарбують, сушать і завивають волосся, майстерно використовують машинку і фен, знають особливості хімічних розчинів фарб і їх біологічний вплив на людину. Вони працюють і з жінками, і з чоловіками, і з дітьми; під керівництвом своїх наставників оволодівають новітніми технологіями провідних фірм: WELLA, LOREAL, CUTRIN та інші. Кращі учні вчаться виконувати роботи більш складні та кваліфіковані: авангардні стрижки, молодіжні та вечірні зачіски, стрижки гарячими ножицями, весільні укладки, спектральне фарбування, всі види завивок.

   Кожна вдала робота нашого вихованця – це заслуга майстра виробничого навчання помножена на старанність учня, його бажання досягти вершин майстерності.

  


2014-2015 Навчальний рік


  В березні 2015 році майстри виробничого навчання Щербан О., Кузла М. І. пройшли короткострокові курси підвищення кваліфікації на базі Хустського професійного ліцею сфери послуг.Результатом проходження курсів є оволодіння новими компетенціями з професії, що сприятиме підвищенню професійної майстерності педагогічних працівників.

DSC05124 640x359 DSC05218 640x359


Звіт 2014 рік (Документ)

Zvit2014


 

Розвиток ділової активності учнів та  використання інтерактивних методів  навчання на  уроках економіки

zoofirma.ru

Ми в соцмережах

YouTube

Статистика відвідувань

  • Відвідувачі : 64
  • Статті : 538
  • Веб-посилання : 9
  • Перегляди статей : 1082054

Погода

Погода в Мукачево » Україна

zoofirma.ru