Вступ до центру

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" ОГОЛОШУЄ ПРИЙОМ УЧНІВ НА НАВЧАННЯ У 2017-2018 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.

Життя центру

Ще ніби вчора були першокурсниками. А сьогодні вже стали випускниками! Де можна мага такого зустріти щоб міг плин часу зупинити? Неначе мить, промайнули навчання роки. І ми як птахи розлетимось у різні боки.

Про нас

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" Наказом Міністерства освіти і науки України від 15.07.2013 №977 "Про деякі питання діяльності державних професійно-технічних навчальних закладів м. Мукачеве" припинено діяльність Мукачівського професійного ліцею сфери послуг шляхом реорганізації (приєднання) до...

Учнівське самоврядування

Майже тиждень у нашому навчальному закладі проходила спільна акція учнівського самоврядування та волонтерської групи «Милосердя» по збору допомоги для багатодітної сім'ї Товт. До акції долучилися майже всі групи центру та окремі працівники навчального закладу. ...

12345
Гарячі новини

З підготовки професії продавець

Робота методичної комісії

   У складі методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання з професій продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів чотири педагогічних працівників. Навчальний заклад здійснює підготовку з професії продавець інтегровано за продовольчим та непродовольчим напрямками з присвоєнням четвертого кваліфікаційного розряду з обох професій у разі навчання на базі неповної середньої освіти, та третього кваліфікаційного розряду – на базі повної середньої освіти. 

   Колектив методичної комісії – це один викладач професійно-теоретичної підготовки (спеціаліст), три майстра виробничого навчання (десятий т.р. – два майстра в/н, один майстер в/н ІІ категорії ).

Склад методичної комісії

 

 

Фото педагога

 

 

 

ПІБ педагога

Кваліфікаційна категорія (тарифний розряд), педагогічне звання

 

 

Предмет, який викладає

 

 

Методична проблема, над якою працює педагог

Голова методичної комісії

Katruch 351x527

 

 

 

 

 

Катрич

 Емма Павлівна

 

 

 

12 т. р., «майстер виробничого навчання ІІ категорії»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

професійно-практична підготовка

 

 

 

 

 

 

«Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом упровадження перспективних педагогічних технологій»

 Raduk 351x527

 

 

 

Радик

Світлана Юліївна

 

 

 

10 т. р.

«Активізація пізнавальної діяльності та розвиток творчих здібностей учнів на уроках виробничого навчання шляхом упровадження інноваційних технологій»

 Vasun 351x526

 

 

 

Васин

Наталія Петрівна

 

 

 

10 т. р.

 

«Впровадження інформаційних технологій на уроках виробничого навчання з професії продавець»

 SimchinaJana 401x524

Симчина Яна Дмитрівна

 "спеціаліст"

спецпредмети

«Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом упровадження перспективних педагогічних технологій»

Напрямки роботи

03

  Робота методичної комісії – це цілісна система взаємопов’язаної діяльності (аналітичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної, діагностичної, організаційної), спрямована на постійне удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників та підвищення їх освітнього рівня в умовах інтенсивного впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес.
  Методична робота нашої комісії здійснюється на засадах загально-педагогічних принципів (демократизації, гуманізації, диференціації, індивідуально підходу і т.д.) та принципів, що відображають специфіку фахового спрямування навчання та виховання фахівців у сфері послуг, а саме: принцип цільового підходу до організації методичної роботи відповідно програмних завдань та напрямків діяльності, окреслених професійною підготовкою фахівців сфери послуг;

    Єдина методична проблема, над якою працює педагогічний колектив методичної комісії з професій продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів – «Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом упровадження перспективних педагогічних технологій при підготовці учнів з професії продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів».

 Методична робота комісії охоплює багато напрямків, в т.ч.:

- вивчення та використання у навчальному процесі нових педагогічних та виробничих технологій, передового04 досвіду,

- комплексне методичне забезпечення навчального процесу,

- розробка та розгляд навчально-програмної документації з метою забезпечення взаємозв’язку, логічної послідовності та наступності у вивченні тем спочатку за програмою професійно-теоретичної підготовки, потім – професійно-практичної,

- розробка методичних рекомендацій з ефективного використання дидактичних матеріалів,

- організація наставництва, допомога молодим колегам,

           - робота з невстигаючими та обдарованими учнями,

           - встановлення, розвиток творчих зв’язків і контактів з потенційними роботодавцями.

Матеріально-технічна база 

7 640x480 8 640x480 9 640x480 10 640x480


2015-2016 Навчальний рік


  З 11.04.2016 по 15.04.2016 у нашому навчальному закладі проходив тиждень з професії продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів. Кожна професія має свої переваги та свої недоліки. Але, обравши її вперше у житті для себе, учні груп № 17 та 37, що навчаються за професією продавця, упевнено стверджують: моя професія – найкраща!

   Понеділок

Конкурс газет на тему: "Моя професія – найкраща!"

  Цьогоріч у нашому навчальному закладі за професією продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів навчаються дві групи учнів: І курсу – група №17 та ІІІ курсу – група № 37, які й узяли участь у конкурсі.

P1120941 639x479 P1120943 639x479 P1120942 639x479

  Активнішою виявилася редколегія випускників. Газети були яскраві, приваблювали своєю сюжетністю, оригінальністю, художнім та естетичним виконанням. Разом з газетами для презентації професії методична комісія представила стенд, у якому йдеться про цінність професії продавця, про можливості, які надає опанування професією, а також про досягнення учнів та педагогів у навчальному процесі, у конкурсах тощо.
   Вівторок

Конкурс професійної майстерності
серед кращих учнів ІІІ курсу групи № 37

P1120894 639x479 P1120897 639x479 P1120899 639x479

   Конкурс професійної майстерності складався з двох частин – теоретичної та практичної. Теоретичне завдання (тести) учні виконували на комп’ютерах, зручність застосування ІКТ – в об’єктивності та швидкості одержання результатів. 
   Переможницею конкурсу стала Штефуряк Марія, яка і в практичному і в теоретичному турі виявила найкращі знання, уміння, навички. Другою за результатами конкурсу стала Ковач Марина, третьою – Копич Анюта.

P1120935 639x479 P1120904 639x479 P1120930 639x479 P1120910 639x479

Учасники конкурсу           Робота з документами             Обслуговування                             Робота на     

    з майстрами в/н                                                                                                                      касовому апараті

"Веселий ярмарок"

    Уже традиційно під час проведення тижня з професії майстри виробничого навчання разом з учнями організовують продаж кондитерських виробів.

   Випускникам робота за прилавком дається легко, адже за плечима неодноразовий досвід виробничої практики, поряд з ними їх наставники та гарний настрій від активного попиту на смаколики серед любителів солодощів.

P1120953 639x479 P1120955 639x479 P1120966 639x479

Навчальний процес

  Застосування сучасних електронних засобів навчання робить начальний процес більш результативним, підвищує зацікавленість учнів та ефективність роботи наставників.

P1120723 639x479 P1120725 639x479 P1120778 639x479 P1120754 639x479

    Середа

Конкурс на кращу святкову упаковку

  Учні І курсу, вихованці Петрус Ангеліни Павлівни демонстрували навички пакування товарів, але не звичного робочого, а декоративного, з елементами фантазії та креативу. Конкурс складався з двох обов’язкових завдань: пакування коробки та пакування пляшки. Кожна учнівська робота заслуговує на окрему номінацію, на окрему відзнаку: 
   - за найбільш охайне та досконале пакування – роботи Торйої Адріани;
   - за креативний задум – роботи Патакі Андріяни;
   - за складність виконання – роботи Гадар Кароліни-Каталіни; 
   - за практичність та швидкість виконання – роботи Токарської Аліни;
   - за оригінальність – роботи Микуланинець Вікторії.


P1120973 639x479 P1130022 639x479 P1130006 639x479

   Четвер

Профорієнтаційний захід: зустріч з представниками МКТЕК

   Мукачево – місто здавна торговельне – було засновано на перехресті історично сформованих торгових шляхів. Тому природно, що 1918 року в Мукачеві засновано вищу торговельну школу (торгову академію, кооперативний технікум, торговельно-економічний коледж). 
  Історія професій, пов’язаних з торговою справою, у багатьох випадках – це історія родинних династій. Навчаючи молодь азам професії продавця, ми стаємо причетними до історії міста, краю. 
  Щороку наші випускники вступають до МКТЕК за особливими умовами зарахування: сумою балів вступних випробувань та середнього бала диплома про отриманий освітньо-кваліфікаційний рівень з професії – про що і йде мова підчас зустрічі випускників з представниками коледжу.

   П'ятниця

Екскурсія у ТРК «Щодня»

  Першокурсники на завершення тижня з професії відвідали з екскурсією ТРК «Щодня» – велике сучасне торгівельне підприємство, у якому представлені магазини від різних торгівельних мереж, брендові магазини. Вони відрізняються організацією торгового процесу: методами продажу, способами розміщення та викладення товарів, сучасним обладнанням, додатковими послугами тощо.

P4150323 639x479 P4150353 639x479 P4150335 639x479 P4150367 639x479 P4150340 639x479 P4150329 639x479

   Керівники групи націлювали учнів оцінювати роботу продавців, застосовуючи професійні критерії, побачити себе за прилавком того чи іншого відділу, адже незабаром на них чекає перша виробнича практика на торгових підприємствах.


Березень 2016 року
  Цьогорічні випускники центру, що навчаються за професією продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів, вже у березні закінчують теоретичну частину програми підготовки з професії. Кілька останніх лабораторно-практичних робіт, пов’язаних з вивченням асортименту крупногабаритних та технічно складних товарів, а саме: килимових виробів, меблевих та електропобутових товарів, а також культ товарів – проводяться у магазині. 
  Для знайомства з асортиментом, інструкціями з експлуатації та технічними характеристиками окремих товарів, особливостями продажу технічно складних та крупногабаритних товарів викладач Федор В.Ф. та майстри виробничого навчання Катрич Е.П. та Радик С.Ю. організували екскурсію до будівельно-господарського гіпермаркету «Епіцентр».
  Основна мета екскурсії – навчальна: ознайомлення з асортиментом наявних у продажу холодильників, пральних машин, пилосмоків, машин для підтримки мікроклімату, обробки продуктів, меблевих товарів та килимових виробів, іграшок, годинників, телевізорів тощо.
  Викладач та майстри виробничого навчання надавали учням роз’яснення, відповідали на запитання щодо особливостей продажу вказаних товарів, організації розміщення та викладення, переліку додаткових послуг, які надає гіпермаркет.

IMG 8526 639x426 IMG 8535 639x426 IMG 8558 639x426 IMG 20160316 095729 639x479 IMG 20160316 095838 639x479 IMG 20160316 100809 639x479 IMG 20160316 101554 639x479 IMG 20160316 101718 639x479 IMG 20160316 102227 639x479


Моя професія продавець - моя гордість (презентація)

ProdavecPR 301x214


2014-2015 Навчальний рік


Березень 2015 

  12-14 березня 2015 року у Київському Палаці дітей та юнацтва працювала Шоста Міжнародна виставка „Сучасні заклади освіти – 2015”.

SAM 1962 640x427    SAM 1903 640x427

  У роботі виставки брали участь 750 навчальних закладів та наукових установ із 12 країн. Професійно-технічну освіту презентували 134 професійно-технічних навчальних заклади з 11 регіонів України, серед яких і Державний навчальний заклад „Мукачівський центр професійно- технічної освіти”.
   Приємно відзначити, що наш навчальний заклад нагороджено срібною медаллю у номінації „Діяльність професійно-технічного навчального закладу з підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників”. 
  13 березня у рамках виставки відбувся семінар „Інноваційна діяльність як головна умова розвитку сучасного професійно-технічного навчального закладу” за участю директора департаменту професійно-технічної освіти В’ячеслава Супруна, директора інституту професійно-технічної освіти НАПН України Валентини Радкевич, начальника відділення змісту професійно-технічної освіти Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Віктора Паржницького, професора, дійсного члена НАПН України Неллі Ничкало.

SAM 1959 640x427    SAM 1977 640x427

  Серед виступаючих – викладач спеціальних дисциплін ДНЗ „Мукачівський центр професійно-технічної освіти” Валентина Федор, яка презентувала присутнім створений електронний підручник з предмета „Товарознавство непродовольчих товарів” (кваліфікація 3,4 розряди).


   Січень 2015 року

   Засідання методичної комісії

   На першомузасіданні у ІІ півріччі згідно до плану роботи  було підведено підсумки діяльності методичної комісії за І півріччя, а саме: аналіз успішності учнів за семестр, результативність олімпіад та директорських контрольних робіт, підсумки виробничої практики та поетапної кваліфікаційної атестації учнів ІІІ курсу, стан підготовки майстрів виробничого навчання до атестації у поточному році, виконання запланованих заходів.

39 640x480 40 640x480 41 640x480

  Задля вирішення єдиної методичної проблеми: Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом упровадження перспективних педагогічних технологій при підготовці учнів з професії продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів, - проведено семінар на тему: «Нетрадиційні методи навчання». Метою проведення заходу є структурування нестандартних (інтерактивних) уроків, оволодіння методикою їх проведення.

     Основні доповідачі - В.Федор, Е.Катрич –підкреслювали, що урок, проведений нестандартно, стимулює творчість учителя та його вихованців, створює сприятливі умови для співпраці учнів один з одним та з учителем. До таких уроків слід готуватись особливо ретельно.   Ефективність нестандартних уроків забезпечується за умови володіння вчителем методикою їх проведення та умілого використання таких уроків у певній системі в поєднанні з традиційними формами роботи. Аспекти ефективності інтерактивного уроку:

керування пізнавальною діяльністю учнів на основі закономірностей і принципів навчання; 

напружена, досконало організована й результативна пізнавальна діяльність учнів; 

ретельна діагностика причин, що впливають на якість занять, прогнозування здійснення і результатів навчально-виховного процесу, вибір на цій основі досконалої технології досягнення запроектованих результатів; 

творчий підхід до розв'язання нестандартних завдань відповідно до наявних умов та можливостей;

обґрунтований вибір, доцільне застосування необхідного і достатнього для досягнення мети комплексу дидактичних засобів; 

диференційований підхід до окремих груп учнів; 

ефективне використання кожної робочої хвилини на уроці;

атмосфера змагання, стимулювання, дружнього спілкування, прогнозування навчальної діяльності, вибір на цій основі досконалої технології досягнень запрограмованих результатів. 

У підсумку всі учасники семінару були єдині  в думці про те, що проведення нестандартних уроків час від часу є необхідним, оскільки вони дозволяють урізноманітнювати форми й методи роботи, створюють умови для виховання творчих здібностей учня, розширюють функції вчителя, дають змогу враховувати специфіку певного матеріалу та індивідуальні особливості кожної дитини.


   Грудень 2014 року

Тиждень з професії

31 640x480

32 640x480 33 640x480

  Відкритий урок майстра виробничого навчання Катрич Емми Павлівни на тему: "Оволодіння навичками викладення товарів. Опанування прийомів обслуговування покупців. Ознайомлення з книгою відгуків та пропозицій". Емма Павлівна використала на уроці фронтальне опитування учнів щодо загальних понять організації торгово-технологічного процесу; у діалозі з учнями актуалізувала попередньо набутий під час виробничої практики досвід з викладення товарів, обслуговування покупців; використала для пояснення нової теми ІКТ, на поточному інструктажі - ситуаційні завдання.

34 640x480  У конкурсі газет на тему: "Моя професія - найкраща!" -учні мали можливість проявити художні здібності, естетичний смак, відчуття гумору—ті якості, які мають бути притаманні продавцю. Найактивнішою стала редколегія групи №27, яка беззаперечно виборола І місце у конкурсі.

 

   Ярмарок, як завжди, був багатолюдним, веселим, гамірним, смачним; приніс відчуття новорічних та різдвяних свят, що наближаються і невдовзі завітають до наших домівок.

    Олімпіада з товарознавства   непродовольчих товарів на ІІ курсі та товарознавства продовольчих товарів на І та ІІІ курсі виявила учнів,  які найкраще засвоїли предмет: Крижанівська Марина, Борзда Оксана, Балко Амалія.

35 640x480 36 640x480

   "Конкурс на кращу святкову упаковку приніс святковий різдвяний настрій. Перше місце у конкурсі розділили Глевляс Світлана (ІІ курс, гр.№27) та Юска Вікторія (І курс, гр.№17т). Друге місце у конкурсі зайняла Дорчі Беттіна-Адріанна (І курс, гр.№17т), третє—Борзда Оксана (ІІІ курс, гр.№37) 

Екскурсія у ТРК «Щодня» з учнями групи № 17т - стала завершальним заходом тижня з професії.

37 640x480 38 640x480


Листопад 2014 року

Створення електронних засобів навчання

     Пріоритетом розвитку професійної освіти є впровадження сучасних наукових, педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Нині в системі професійно-технічної освіти актуальним напрямом інформатизації є підручникотворення, що має на меті активізацію створення нового покоління підручників для ПТНЗ, відповідно до вимог офіційно затверджених навчальних програм та Державних стандартів ПТО.

    Долучившись до створення електронних засобів навчального призначення загалом, та, зокрема, електронних освітніх ресурсів (ЕОР) та електронних підручників, посібників та ін., об’єднаних в електронний контент-бібліотеки (ЕКБ) системи ПТНЗ, В.Федор взяла участь у створенні електронного підручника з товарознавства непродовольчих товарів у розрізі наступних тем: основні поняття товарознавства (товар, якість товарів, стандартизація товарів, асортимент), текстильні товари, будівельні товари, культтовари, електричні побутові товари, меблеві та килимові товари.

27 640x397 28 640x400 29 640x402


2013-2014 Навчальний рік


   Червень 2014р.

 «Вернісаж кращого педагогічного досвіду – 2014» 

26 640x479

  13 червня 2014 року Світлана Юліївна Радик взяла участь у підсумковому методичному заході педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів Закарпаття на тему: «Вернісаж кращого педагогічного досвіду – 2014», на якому поділилась досвідом щодо формування електронної бази комплексно-методичного забезпечення з професії продавець продовольчих та непродовольчих товарів. 

 


Квітень 2014р.

Технічна творчість

   Протягом тижня,з 22 по 25 квітня, у нашому навчальному закладі вирували пристрасті творчості – «Свято професії». Виставка технічної творчості поповнилася експонатами, виконаними майстрами та учнями груп сфери послуг, а саме: дерева з бісеру, вишивка бісером, композиції в техніці оригамі та декупаж – декорування предметів із скла та дерева, квітковий топіарій.

  24.04.2014 – день майстер-класів сфери послуг: майстер виробничого навчання Ангеліна Павлівна Петрус демонструвала вправність, майстерність, спритність у зав’язуваннічоловічих краваток, Алла Василівна Станкович–вишуканий естетичний смак втілила у ширяючій філіжанці з трояндами; учні майстра виробничого навчання Віри Василівни Симчини - Ліля Перевузник, Мирослава Гамада – створювали композицію в техніці оригамі «Лебедине озеро».  

18 640x480 19 640x480 20 640x480 21 640x480 22 640x480 23 640x480 24 640x480 25 640x485


   Березень 2014 р.

Київ, П’ята міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти - 2014»

16 640x426  19 березня 2014 року майстер виробничого навчанняСвітлана Юліївна Радик взяла 17 640x426участь у П’ятій міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2014», організаторами якої виступили Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України і компанія «Виставковий світ». Світлана Юліївна продемонструвала майстер-клас «Декоративне оформлення вітрини», зокрема оформлення скляних предметів за допомогою техніки декупажу. 


Педчитання     

15 640x480    Педагогічні читання – одна з колективних форм методичної роботи, вона використовується з метою вироблення єдиного підходу до вирішення певних проблем, обговорення актуальних питань організації навчально-виховного процесу, аналізу результатів колективної діяльності, вивчення і поширення кращого педагогічного досвіду.

   Емма Павлівна Катрич (виступ з доповіддю на тему: «Методи та форми активізації навчального процесу») мала можливість поділитися власними думками з приводуспособів, прийомів, засобів, послідовних дій викладача і учня на заняттях, спрямованих на досягнення навчальних, дидактичних і виховних цілей, завдань. 


Січень 2014р.           

    Для здійснення навчального процесу з професій продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів використовуються чотири кабінети теоретичного навчання, чотири навчальні магазини-майстерні, сучасне торгово-технологічне устаткування: немеханічне, контрольно-касове, ваговимірювальне.

11 640x480 12 640x480 13 640x480 14 640x480


2012-2013 Навчальний рік


   Професія продавця – це знахідка для людей амбіційних, активних і цілеспрямованих, що не бажають сидіти, склавши руки, що намагаються зробити успішну кар’єру і досягають своєї мети.
   Саме такими є наші учні, які намагаються під час виробничої практики отримати від своїх наставників якнайбільше нових знань, удосконалити вже набуті навички та уміння.

 ProfProdavcja1 ProfProdavcja2 ProfProdavcja3 ProfProdavcja4 ProfProdavcja5ProfProdavcja6 ProfProdavcja7 ProfProdavcja8 ProfProdavcja10 ProfProdavcja9

   На робочих місцях у торгівельних підприємствах міста учні груп №27, 37, 17-Т: Попелич Марина, Тоба Маряна, Росул Маряна, Позднякова Катерина, Балух Марина, Гартнер Ганна, Свирида Христина, Рішко Інна.
   Майстри виробничого навчання постійно контролюють роботу учнів, допомагають адаптуватись у новому колективі, призвичаїтись до умов праці.


 

   Постійний розвиток мережі торгових підприємств міста та Закарпатського регіону максимально забезпечує наших учнів робочими місцями для проходження виробничої практики. Учні п’яти груп, три з яких випускні, згідно до угод про надання освітніх послуг перебувають наразі на
торгівельних підприємствах нашої області.
   Професія продавця складна, пред’являє вимоги до морально-ділових якостей людини, до його емоційно-вольової сфери, а також психофізіологічні вимоги та медичні обмеження. Якщо кмітливістю та спритністю продавця може наділити тільки природа, то уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, спілкуватися можна розвивати щоденною кропіткою працею над собою. Щоб оволодіти професією продавця, досягти в ній високої кваліфікації, стати добрим фахівцем, необхідно мати і бажання, і здоров’я, і покликання.

   Учні І курсу групи №17 вперше стоять за прилавком і випробовують свою професійну придатність. Їх завдання – відпрацювати навички роботи в продовольчому магазині, що відповідають освітньо-кваліфікаційній характеристиці продавця ІІІ розряду: вивчають асортимент товарів, перевіряють терміни придатності, працюють на електронних вагах, викладають товари, оформляють вітрини, консультують покупців і т.ін. Серед першокурсників гарні відгуки про свою навченість первинним навичкам з професії від роботодавців заслужили Копич Анюта та Король Тетяна.
  Другокурсники, учні групи №27, цілий рік вивчали іншу професію - продавця непродовольчих товарів за програмою, що відповідає ІІІ кваліфікаційному розряду, тому і закріплюють свої навички у мережі магазинів непродовольчих товарів. Кращі з кращих: Борзда Оксана, Симчик Тетяна, Боровик Дженні-Катерина.Учні групи ТУ №43а мають всього десять місяців, щоб оволодіти премудростями професії. Найкраще вправлялися з роботою, швидко, ввічливо, доброзичливо обслуговували покупців Перевузник Лілія, Шекура Мирослава, Кельман Крістіна.
   Наші випускники, учні групи № 34а та групи №37 завершують четвертий етап навчання. На цьому етапі вивчається професія продавця непродовольчих товарів згідно до ІV кваліфікаційного розряду. Насправді третьокурсники почувають себе за прилавком упевнено: уміло організовують своє робоче місце, вільно консультують покупців, за призначенням використовують у торгово- технологічному процесі торгівельний інвентар. Але, оскільки це четвертий розряд, то учні обов’язково відпрацьовують завдання з визначення сортності товарів, беруть участь у прийманні товарів, в їх інвентаризації, вивчають попит покупців, складають товарні звіти і т.ін.
   Обов’язково хочеться відзначити учнів: Кручаницю Марину та Дудаш Марину (група № 37), Бігарі Яніна та Шелельо Ірина (група № 34а), які стануть достойною зміною своїх попередників.


zoofirma.ru

Ми в соцмережах

YouTube

Статистика відвідувань

  • Відвідувачі : 50
  • Статті : 439
  • Веб-посилання : 9
  • Перегляди статей : 681946

Погода

Погода в Мукачево » Україна

zoofirma.ru