Вступ до центру

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" ОГОЛОШУЄ ПРИЙОМ УЧНІВ НА НАВЧАННЯ У 2017-2018 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.

Життя центру

Ще ніби вчора були першокурсниками. А сьогодні вже стали випускниками! Де можна мага такого зустріти щоб міг плин часу зупинити? Неначе мить, промайнули навчання роки. І ми як птахи розлетимось у різні боки.

Про нас

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" Наказом Міністерства освіти і науки України від 15.07.2013 №977 "Про деякі питання діяльності державних професійно-технічних навчальних закладів м. Мукачеве" припинено діяльність Мукачівського професійного ліцею сфери послуг шляхом реорганізації (приєднання) до...

Учнівське самоврядування

Майже тиждень у нашому навчальному закладі проходила спільна акція учнівського самоврядування та волонтерської групи «Милосердя» по збору допомоги для багатодітної сім'ї Товт. До акції долучилися майже всі групи центру та окремі працівники навчального закладу. ...

12345
Гарячі новини

Педагогічний досвід

Педагогічний досвід

  Педагогічний досвід – це сукупність знань, умінь і навичок, здобутих у процесі практичної роботи.
 Навчально-виховний процес в центрі здійснюють педагогічні працівники, здатні вирішувати завдання навчання і виховання на рівні вимог навчальних планів і програм та часу. Всі викладачі та майстри виробничого навчання мають відповідну освіту, багаторічний досвід педагогічної роботи. 
  В центрі працює 67 педагогічних працівників. З них: викладачів загальноосвітніх предметів – 23, загальнотехнічних та спецдисциплін – 13, майстрів виробничого навчання – 27, 1  практичний психолог, 2- методисти, 2 - вихователі. З них:  "спеціалісти вищої категорії" – 15, "спеціалісти першої категорії"– 6, "спеціалісти другої категорії" – 12; присвоєно педагогічне звання «старший викладач» - 10 педпрацівникам, «викладач – методист» - 2 педпрацівник, «майстер виробничого навчання І категорії » - 8 майстрам, «майстер виробничого навчання ІІ категорії» - 3 майстрам.

Інформація про кращий досвід роботи педагогічних працівників
ДНЗ «Мукачівський центр ПТО» 

ПІБ педагогічного працівника Посада Кваліфікаційна категорія, педагогічне звання Тема досвіду роботи Мета досвіду
Роман Надія Василівна

викладач

української мови та літератури

«спеціаліст вищої категорії», «викладач-методист»

«Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів науроках української мови та літератури».

 

 

Посібник «Види мовленнєвої діяльності. Практичний аспект».

 

«Збірка термінологічного словника професійної лексики, диктантів, переказів»

  Створення умов для активного самовираження учня як творчої особистості, які сприяють формуванню організаційних, інформаційних, комунікативних компетенцій, міцному засвоєнню програмового матеріалу.

Ідея досвіду: розвивати в учнів інтерес до творчості, добирати особистісно-значущий матеріал, що збагачує інтелектуальну, моральну, емоційно-вольову, естетичну сфери, щоб кожен учень став повноцінним, самодостатнім, творчим суб’єктом діяльності, пізнання, спілкування.

  Посібник містить навчальні тексти  чотирьох видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, читання, говоріння, письмо.

Розглянуто та схвалено науково-методичною радою ЗІППО, протокол №4 від 25 червня 2015 року.

   Сприяє виробленню професійного мовлення за професіями: швачка, кухар, кондитер. У збірнику подаються різноманітні тренувальні вправи професійного спрямування: тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді, завдання на встановлення відповідності, проблемні завдання та запитання, словникові диктанти, завдання творчого характеру, кросворди, завдання на закріплення та узагальнення знань і навичок, тексти для перекладу тощо

Гал Олександр Олександрович викладач фізичної культури «спеціаліст вищої категорії», «старший викладач»

«Патріотичне виховання учнів у ДНЗ «Мукачівський центр професійно–технічної освіти».

Варіативний модуль «Легка атлетика»

Розвиток в учнів громадянськості, патріотизму як найважливіших духовно-моральних і соціальних цінностей:

- формування в учнів професійно значимих якостей, умінь і готовність до активному прояву у різноманітних галузях життя суспільства;

- виховання в учнів вірність конституційному і військовому обов'язку за умов мирного та військового часу, високій відповідальності та дисциплінованості.

В роботі подані методичні рекомендації для виконання теми розділу «Легка атлетика» навчальної програми предмета фізичної культури

Карпинець Галина Миколаївна

викладач

 фізики, астрономії

«спеціаліст вищої категорії», «старший викладач» «Використання інноваційних технологій у вивченні фізики» На уроках фізики створити й забезпечити умови для розвитку нахилів, здібностей учнів у контексті досягнення кожною особистістю високих меж соціальної самореалізації, духовного самовдосконалення та максимально широкої реалізації природного потенціалу щодо власного інтелектуального й творчого зростання
Павлик Алла Павлівна

викладач

математики

«спеціаліст вищої категорії» «Активізація навчально-пізнавальної діяльності на уроках математики» Для забезпечення високої працездатності учнів на уроці треба дати мотиваційний старт. Тому, на початковому етапі уроку пізнавальна гра має велике значення в розвитку активності учня. Урок повинен бути насичений такими вправами і іграми, які б дали змогу чергувати види діяльності учнів. Ігрова діяльність має в собі великий набір методів засвоєння, активізаціїі генерації знань, методів аналізу, а також уміння спілкуватись і генерувати свої ідеї
Береш Мар'яна Михайлівна майстер виробничого навчання з професії кухар, кондитер «майстер виробничого навчання І категорії» «Нетрадиційні методи навчання під час проведення уроків виробничого навчання» Сьогодення ефективної професійної освіти неможливе без впровадження активних навчальних технологій, які б забезпечували набуття учнями творчих умінь та розвивали їх пізнавальну активність.Досвід базується на творчих надбаннях сучасної педагогічної науки, використанні передового педагогічного досвіду з даного питання, власних надбаннях майстра в/н і його особистісних якостях
Митуля Віта Йожефівна майстер виробничого навчання з професії кухар, кондитер «майстер виробничого навчання І категорії» «Застосування інноваційних методів на уроках виробничого навчання»    У роботі майстра виробничого навчання  необхідно повернутися до особистості учня, до йогоіндивідуальності, створити найкращі умови для розвитку і максимальної реалізації його нахилів та здібностей тепер і в майбутньому. Одним із шляхів формування освіченої, творчої особистості є використання інтерактивних технологій навчання на уроках виробничого навчання

Гранчак Тетяна Варфоломіївна

майстер виробничого навчання з професії швачка «майстер виробничого навчання І категорії» «Підвищення ефективності професійної освіти шляхом впровадження виробничих технологій в професійно-практичну підготовку швачки»    З метою підвищення рівня професійної освіти майстру виробничого навчання необхідно постійно знайомитися та вивчати інновації виробництва швейних фабрик регіону та створювати умови для апробації виробничих технологій  у навчально-виробничий процес
Ленюський Людмила Василівна

викладач

української мови та літератури

«спеціаліст вищої категорії» «Інтерактивні методи навчання – запорука ефективного вивчення словесності»   Для вмілого використання всіх можливостей учня, його творчого потенціалу необхідно поєднати традиційні і інноваційні методи навчання. У роботі показано застосування інтерактивних методів навчання - «асоціативний кущ», «багатомірна матриця» , «мозкова атака», «термометр», «дерево рішень» та інші, які допомагають учням стати  активними учасниками навчального процесу і самим його створювати
Панас Василь Васильович.

викладач спецдисциплін з будівельних професій,

директор

«спеціаліст вищої категорії», «старший викладач»

Методичні рекомендації з викладання теми

«Основи пожежної безпеки».

 

 

 

«Оновлення функціональних обов’язків адміністрації, методичної служби ПТНЗ з урахуванням якості освітніх послуг, формування  й розвитку іміджу навчального закладу»

  У роботі надані рекомендаціях з використання дидактичних засобів у навчальному процесі з питань: основи пожежної безпеки, причини пожеж, основні протипожежні заходи, знаки пожежної безпеки та розміщені додатки - презентації до уроків.Методичні рекомендації призначені для викладачів, учнів професійно-технічних навчальних закладів під час підготовки до уроків з даної теми навчальної програми предмета охорони праці.

 

  Визначальними для нашого часу стали  зміни у способі організації управлінської діяльності керівництва навчального закладу. Вона все більше орієнтується на вільний розвиток людини, творчу ініціативу, самостійність, професійний потенціал працівника, його резерви, його здатність до навчання та самонавчання. Тобто, керівництво, формуючи колектив і комунікації в організації, враховує не тільки зовнішні показники роботи (успішність, результативність), а й внутрішній стан людини – постійну специфічну мотивацію до ефективної роботи.

Адміністрація навчального закладу достатньо володіє освітнім менеджментом, має прогресивні погляди, глибоке аналітичне й перспективне мислення, розуміє інноватику як важливий напрям у педагогічній науці, впроваджує  у ввіреному йому закладі методику ділової активності, яка допомагає учням витримувати вимоги гнучкої  кон’юнктури ринку, розвиває навички і здібності, створює сприятливе середовище для максимальної реалізації природного потенціалу кожного учня. Це забезпечує  підготовку висококваліфікованих робітників, адаптованих до сучасних економічних умов і вимог ринку праці.

Щур Іван Васильович

викладач спецдисциплін з професії столяр будівельний, паркетник,

заступник директора з навчально-виробничої роботи

«спеціаліст вищої категорії», «старший викладач»

«Специфіка та ефективність викладання уроків спецдисциплін».

 

 

 

 

 

 

 

«Соціальне партнерство як запорука стабільної організації виробничої практики та працевлаштування випускників»

Для досягнення навчально-виховної мети у викладанні спеціальних дисциплін викладачі використовують різноманітні навчальні форми: поурочні, факультативні та позаурочні. Ефективним може бути лише той урок, який побудований з урахуванням теоретичного матеріалу та специфіки відображення життя. Пріоритетним напрямом у вирішенні проблеми щодо ефективності викладання спецдисциплін залишається всебічне вдосконалення педагогічної майстерності всіх викладачів.Досвід роботи складається з розділів: Критерії визначення результативності уроку; Ефективність процесу навчання та оновлення форм та методів навчання; Якість знань, структура знань; Функції уроку та між предметні зв’язки; Мотиваційне забезпечення уроку.

 

Ефективність соціального партнерства залежить, перш за все, від цілеспрямованої і системної роботи щодо залучення роботодавців, підприємств, органів влади, вищих навчальних закладів, громадських організацій до спільної діяльності з підготовки висококваліфікованих робітників і створення сучасної професійно-технічної освіти. Воно спрямоване на залучення працівників до участі в управлінні, укладання систем угод і колективних договорів та регулювання соціально-трудових відносин

Білецька Наталя Борисівна

викладач

української мови та літератури,

заступник директора з навчальної роботи

«спеціаліст вищої категорії», «старший викладач»

«Методика використання тестових технологій під час вивчення української мови».

 

Навчальний збірник завдань професійного спрямування з української мови (професії продавець продовольчих та непродовольчих товарів).

 

 

 

«Удосконалення професійної майстерності викладачів шляхом впровадження сучасних педагогічних технологій»

  Тестові завдання надаються до використання під час здійснення поточного, тематичного та підсумкового (зокрема й незалежного зовнішнього оцінювання) контролю, можуть пропонуватися учням із різними навчальними можливостями, тобто передбачати градацію завдань за ступенем складності, мати творче спрямування.

 

   У збірнику подаються різноманітні тренувальні вправи професійного спрямування: тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді, завдання на встановлення відповідності, проблемні завдання та запитання, словникові диктанти, завдання творчого характеру, кросворди, завдання на закріплення та узагальнення знань і навичок, тексти для перекладу тощо.

Цілеспрямована робота педагогічного колективу над навчально-методичною темою виступає одним із домінуючих чинників примноження перспективного педагогічного досвіду.

 

  Досвід викладачів, які мають власні методичні розробки з впровадження сучасних педагогічних технологій, узагальнено на рівні навчального закладу та області.Оскільки перехід на нову якість освіти сьогодні тісно пов’язаний з новими способами зберігання, у центрі використовується  комп’ютерна техніка, “Інтернет” під час проведення уроків з різних предметів.  Використання комп'ютера і інших сучасних технологій на заняттях дозволяє оптимізувати управління навчанням, підвищити ефективність і об'єктивність навчального процесу при значному заощадженні часу викладача, мотивувати учнів на здобуття знань

Місюк Вікторія Омелянівна

викладач історії та правознавства,

«спеціаліст вищої категорії», «старший викладач»

«Методика застосування інноваційних методів навчання при викладанні історії України та правознавства»

Розробка інноваційних уроків-відеолекторіїй з історії України та правознавства дають можливість охопити велику кількість цільової аудиторії та технічними методами візуалізувати проблему, заявлену у темі уроку. Особливо ефективною є така форма проведення навчально-виховного процесу з підлітками, які, у зв’язку з культурними змінами останніх років, все більше сприймають інформацію через «бачити». Сучасні технічні можливості спрощують організацію даного виду роботи
Сорока Лілія Михайлівна

викладач інформатики,

методист

«спеціаліст вищої категорії», «старший викладач»

Підвищення якості уроку інформатики за допомогою застосування мультимедійних та інтерактивних засобів навчання.

 

 

 

 

 

 

«Діяльність професійно-технічного навчального закладу з підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників».

 

 

 

«Управління методичною діяльністю»

В процесі навчання широко використовуються мультимедійні засоби з врахуванням специфіки профільності кожної групи. Для підвищення якості навчально-виховного процесу використовуються інноваційні ІКТ, які передбачають використання: комп'ютерних програм для тестування на комп'ютері, нетрадиційних форм проведення уроків з використанням сучасної техніки та мультимедійних презентацій (дискусій, дебатів, «мозковий штурм», співробітництво, діалог, рольова гра, робота в парах та групах, метод проектів, активні та інтерактивні вправи), електронних підручників,  опитувальних файлів в електронному вигляді, практичних робіт та вправ в електронному вигляді,  дидактичних матеріалів, створених з використанням ІКТ, локальної мережі закладу та  мережі Інтернет.

 

   Ефективну діяльність нашого центру можливо вивчити шляхом аналізу його роботи через наявні статистичні звіти, показники, навчально-плануючу документацію, імідж навчального закладу. За основу інноваційного розвитку центру були вибрані і проведена велика робота за напрямками:

-дидактичне забезпечення навчально-виробничого процесу;

-співпраця з органами виконавчої влади, обласним навчально-методичним центром професійно-технічної освіти, роботодавцями, міським і районним центрами зайнятості;

-пошук інноваційних шляхів соціального (міжнародного) партнерства.

 

Навчально-методична робота в ДНЗ «Мукачівський центр ПТО» набуває нових елементів, які орієнтовані на моделювання самореалізації особистості, створення дослідницької атмосфери, пошук нових педагогічних технологій.

   Методична робота перебудована так, що перевага віддана індивідуальним формам і методам організації діяльності педагога.  Ми прагнемо до того, щоб кожен із педагогічних працівників мав свою програму самовдосконалення, постійно займався самоосвітою й отримував методичну допомогу від адміністрації навчального закладу

Ковальчук  Оксана Орестівна методист «спеціаліст вищої категорії», «старший викладач»

«Розвиток ділової активності учнів під час  навчання учнів у ПТНЗ».

Створені навчальні посібники.

 

 

 

 

 

 

«Системна робота з педагогічними працівниками у ПТНЗ – важливе

джерело підвищення якості підготовки робітничих кадрів».

 

 

 

 

«Організаційно-методична робота з методичними комісіями»

   Розроблені методичні рекомендації  з використання інтерактивних методів навчання на уроках спецпредмета з метою підняти рівень постійної активної взаємодії всіх учнів, які ефективно сприяють формуванню життєвих цінностей.

1. «Основи охорони праці у визначеннях, таблицях і схемах» - переважна форма подання матеріалу – у вигляді схем і таблиць, що полегшує його сприйняття;

2. «Зошит для контролю знань з основ охорони праці» – це допоміжний посібник, який складається з системи різнорівневих завдань, що допомагають закріпити навчальний матеріал на прикладах і ситуаційних задачах та сприяють засвоєнню теоретичного курсу.  У 2012/2013 н. р. посібники запроваджені у професійно-технічних навчальних закладах області (наказ №545 обласного управління освіти і науки).

 

   Сьогодні ринок праці диктує нові вимоги до рівня й змісту підготовки кваліфікованих робітників, зайнятих у різних галузях промисловості та видах діяльності. На сучасному етапі від майбутнього фахівця чекають прояву якостей творчого мислення, активної діяльності, уміння легко адаптуватися до змінних умов виробництва. Таким чином, найважливішим завданням підготовки кваліфікованих робітників стає перш за все осмислення нових підходів до професійного навчання, яке реалізує пріоритети, визначені самим життям. Основою для цього є якісна підготовка кваліфікованого робітника, яка можлива лише при переході на компетентнісний рівень підготовки фахівців.

 

   Модернізувати методичну роботу методичних комісій  з педагогічними  кадрами на збагачення системи нарощування  і оновлення фахових знань, втілення в роботу нових педагогічних ідей і технологій, вивчення, узагальнення й поширення педагогічного досвіду.  Впроваджуючи особистісно-орієнтовану модель методичної роботи забезпечить максимальне розкриття творчого потенціалу кожного педагога і якомога повніше залучення його до перебудови системи освіти

Русин Наталія Георгіївна біологія, медична санітарна підготовка «спеціаліст вищої категорії», «старший викладач» «Екологічне виховання молоді на уроках хімії та біології»    Формування екологічних цінностей є завданням, яке продиктоване часом і причинами загострення екологічної ситуації, потребами мінімізації її наслідків для людини і людства як у локальному, так і в загальному сенсі. Найбільш ефективний цей процес здійснювати в період навчання та виховання учнів у навчальних закладах. Вивчення навчальних предметів та окремих тем екологічного спрямування є тією незамінною основою, на якій виростає екологічна свідомість, утверджується воля до екологозахисної діяльності людини
Трощак Марія Іванівна. завідувач відділенням «спеціаліст вищої категорії», «старший викладач» "Саморозвиток особистості педагогічного працівника"    Розкривається сутність інноваційної діяльності з саморозвитку педагогічних працівників з метою самовдосконалення та самореалізації для досягнення бажаного рівня знань, умінь і навичок спрямованих на досягнення накреслених життєвих планіву між атестаційний період. Викладено рекомендації прикладів планування саморозвитку та анкети визначення рівня вміння педагога управляти собою.
Плоскіна Володимир Іванович викладач креслення будівельних професій «спеціаліст вищої категорії»

Робочий зошит (дидактичний посібник) для  виконання практичних вправ на уроках креслення.

 

Курс лекцій з предмету «Будівельне креслення» з професії  столяр будів., паркетник 2 розряду

Даний посібник містить сукупність завдань для організації самостійної практичної роботи учнів, складених відповідно до діючої навчальної програми, та передбачає місце для їх виконання. До робочого зошита включено особистісні  орієнтовані практичні завдання, контрольні запитання та вправи, необхідні для закріплення, систематизації, повторення, самоконтролю та перевірки якості знань, умінь і навичок учнів.

 

 

Повний виклад лекційного матеріалу відповідно до затвердженого плану з предмету «Будівельне креслення» з професії  столяр будівельний, паркетник на другий розряд. До лекцій включено всі графічні роботи, що містять практичні завдання з вказаними вимогами, контрольні запитання необхідні для закріплення, систематизації, повторення вивченого матеріалу

Басараб Михайло Михайлович майстер виробничого навчання з професії слюсар з ремонту автомобілів «майстер виробничого навчання І категорії» Методичні рекомендації «Організація і методика проведення виробничої практики в групах з професії слюсар з ремонту автомобілів на виробництві» Розглянуті основні питання з підготовки майстра виробничого навчання, організації та методики проведення виробничої практики на виробництві. А також подані рекомендації до розробки детальної програми, графіку переміщення учнів по робочих місцях, організації контролю за проходження практики учнями, організації проведення кваліфікаційно-пробних робіт та інше
Туріна Наталія Іванівна майстер виробничого навчання з професії кухар, кондитер «майстер виробничого навчання ІІ категорії» Створення навчальних веб-сайтів «Дієтичне  харчування»  і «Кондитерський цех»   Розвиток та використання нових інформаційних технологій може забезпечити надання освітніх послуг багатьом учням та реалізувати його роль – дослідника. Володіння дослідною культурою є необхідною характеристикою як сучасного педагога так і майбутнього кваліфікованого робітника. Результат використання Web-ресурсів дає можливість найбільш широко застосувати домашню освіту та створює прекрасні умови для додаткової освіти тим, хто бажає поглибити свої знання з тих чи інших предметів
Бойко Іванна Іванівна майстер виробничого навчання з професії кухар, кондитер «майстер виробничого навчання І категорії» «Формування творчих здібностей учнів на основі врахування їхніх інтересів та нахилів»        У своїй роботі майстер застосовує методики, які формують творчу, мислячу особистість учня, його самобутність і самоцінність, розвиває в учнів стійкий інтерес до знань, потребу їх самостійного пошуку. В основі такого підходу – визнання індивідуальності кожного учня, розвиток власного досвіду, творчих здібностей, розкриття багатства індивідуального світу молодої людини. Високий навчальний результат досягається шляхом поєднання розвитку пізнавальних можливостей і потреб особистості учня
Бекер Олеся Миколаївна майстер виробничого навчання з професії кухар, кондитер «майстер виробничого навчання І категорії» «Рішення проблемних ситуацій на уроках виробничого навчання як шлях підвищення професіоналізму майбутнього робітника»    Інтерактивне навчання може забезпечити найбільшу активізацію навчально-пізнавальної діяльності учнів. Тому створення проблемних ситуацій на уроках допомагає учням самостійно осмислювати зв’язки між фактами, чітко висловлювати думки, спонукає їх до глибокого проникнення в суть професії
Федор Валентина Федорівна викладач спецдисциплін з професії продавець прод. та непродтоварів «спеціаліст вищої категорії» Створення сучасних засобів навчання: електронні підручники з «Товарознавства непродовольчих товарів» для продавця 3 та 4 розрядів    В умовах значного зростання кількості нової інформації традиційний навчально-методичний супровід неспроможний забезпечити виконання таких освітніх завдань, як оновлення змісту освіти, забезпечення особистісноорієнтованого навчання, активізації процесу розвитку творчих здібностей, умінь та навичок учнів, застосування набутих знань при розв’язанні нетрадиційних завдань. Сучасні комп’ютерні технології дають можливість викладачу у процесі підготовки до уроку якісно поліпшити процес засвоєння навчального матеріалу
zoofirma.ru

Ми в соцмережах

YouTube

Статистика відвідувань

  • Відвідувачі : 50
  • Статті : 439
  • Веб-посилання : 9
  • Перегляди статей : 681935

Погода

Погода в Мукачево » Україна

zoofirma.ru